ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo hier de halve kamer al gedweild en heb al beneden gestofzuigd. Zo Jildou naar bedje en dan de rest dweilen.. En verder het eten ff klaar zetten voor vanavond.. Maar man o man, wat ben ik moe.. Heb totaal geen puf.. Bleagh..

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zwanger Sam??

pippo moet nu voor de echo

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb de kamer ge stofzogen...eigenlijk moet ik ook dweilen

blegh...zal ik toch maar even gaan doen

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ja dat heb ik idd normaal ook, maar ik was nu zoooo moe, dat het me nu echt goed gedaan heeft.
    Ruben heeft er anderhalf jaar over gedaan om door te slapen, dus wij voelen ons nu allang gezegd dat Jaron met 7 maanden is gaan doorslapen. Momenteel komt hij wel weer wat vaker voor een nachtvoeding. Dat komt omdat die van 23 uur eraf is. Dus ik dacht, liever om 23 uur dan om 4 uur. Maar vervolgens wilde hij om 23 uur echt niet meer slapen en gebeurde het geregeld dat we om 2 uur snachts nog wakker waren met hem (afgelopen week zelfs een keer 3 uur. Toen was ikw el echt moe hoor). Dus we kiezen nu maar weer voor de nachtvoedingen ipv van 23 uur.
    Verder gaat Ruben niet zo lekker met de nachtzindelijkheid. Hij is 2 maanden droog geweest maar het is momenteel elke nacht raak. Maar goed afgelopen nacht had hij om 23uur al het bed nat dus gelukkig niet in onze nacht, maar het blijft voor hem wel hele vervelend.

Van harte met je mannetje!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje. weet ik niet.. In ieder geval wel moe ;) !! Maar goed, dat hoeft niets met zw zijn te maken te hebben he ;) !! We zien het wel, vind het allemaal prima!
    Jenny: Herkenbaar. Jildou heeft ook een tijdje gehad dat ze dan weer gewoon s nachts kwam. Nou ik laat het maar aan haar over, aangezien ik liever heb dat ze om 2 uur komt dan om 11 uur als ik net slaap ;) !! Gisteravond zou ik net gaan slapen, werd ze wakker, heeft ze gedronken, maar madam wilde 2 kanten en hield nooit meer op.. (die had ze ook al gehad, dus ik was al tamelijk leeg :p ) Elke keer als ik de speen erin deed spuugde ze hem weer uit en trok mn shirt weer om hoog :p HAHA ..

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo hier ook gedweild...mevrouw staat nu druiven te eten

maar de moeheid was bij mij altijd een teken van zwangerschap

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam al iets van pippo gehoord??

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Hier druk gehad met het ventje dus weinig tijd om te forummen...

Mariss van harte met je kleine man!!

Pippo, heel veel succes/ sterkte.. hoop dat het meevalt voor je... en anders dat het uit zichzelf loskomt..:(.. Ik denk aan jullie!

Sam, knappe meid hoor!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje,
    Ja bij mij was het ook wel een teken van zw.schap, maar goed ik ga er niet vanuit. Ben anders ook wel eens moe ;) !! Ben allang blij dat ik geen kwaaltjes verder heb, die straks misschien weer vals alarm zijn ;) !!

Bruidje, hoe is het met Rens? Nog ergens last van gehad?

Neej nog niets gehoord, ze zou me smsen.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sms van PIPPO

Zoals verwacht toch een miskraam. Ze wordt volgende week dinsdag gecurreteerd!!

Pippo een heeeele dikke knuffel en sterkte voor jou lieverd!!

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oh wat een rotnieuws. Lieve Pippo wat ontettend verdrietig voor jullie. Lieverd heel veel sterkte. Een hele hele dikke knuffel
    xxx
    Treitje

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Meiden, morgen mag ik naar de gyneacoloog. Ik ben gisteren naar de huisarts gegaan en heb een doorverwijzing ge-eist. Nou dat bleek helemaal niet moeilijk te zijn. Hij belde direct het ZH op en ik mag dus morgen al terecht. Ik trek de spanning helemaal niet meer. Ik heb nog steeds bloedverlies.

Vanochtend zat ik helemaal in Nijmegen en toen kreeg ik buikrampen. Ik wilde alleen nog maar naar huis. Ik heb mijn afspraken afgebeld en ben weer teruggereden. Ik ben net pas thuis. Ik heb ook mijn baas gebeld en alles uitgelegd. Ik blijf deze week iig thuis. Ik trek het echt niet meer. Ik kan alleen nog maar janken. Zo ken ik mezelf helemaal niet.

Ik hoop jullie morgen goed nieuws te kunnen brengen

Xxx treintje

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Pippo lieverd heel veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Treintje,

ook voor jou hoop ik het allerbeste en hartstikke goed dat je hebt ge eist dat je doorverwezen werd.

Hoe laat mag je morgen voor de echo?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje: Och meis, spannend hoor .. Dikke knuffel en goed van je dat je dat geƫist hebt!!

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Pippo ik vreese al dat het niet goed zat. Heel veel sterkte meis. Treintje ik hoop dat voor jou alles nog goed is, maar ik ga steeds meer twijfelen erg genoeg. Ik hoop dat je wondertje blijft zitten. Heel veel succes morgen.

Sam dan zie je toch dat je bepaalde spieren al een tijdje niet hebt gebruikt, maar ja dat is bij jou vast zo over, aangezien je een ervaren ruiter bent. Wanneer ga je testen kun je je nog in bedwang houden? Met al dat moe zijn. trouwens je hebt dan vandaag ook al wel weer genoeg gedaan he

Jenny wat fijn dat je min of meer hebt door kunnen slapen. Dat zal zeker goed doen.

Mariss he was je eigen man vergeten toch, dat heb ik nu ook al 2 of 3 jaar achter elkaar gedaan erg he. maar gefeliciteerd met hem.

Nou de bv gaat enigsinds. Maar ik denk dat ik straks toch de rugbyhouding ga proberen, want op der normale manier steunt ligt ie toch wel erg op mijn buik en dat is niet zo aangenaam.

Baas belde gisteren om te vragen hoe het ging en of ik dacht dat ik volgende week opgeknapt zou zijn. nu hoef ik pas volgende week donderdag na controle weer te bellen. Dan zou ik 1 week werken en heb ik weer 2 weken vakantie voor hun natuurlijk niet prettig dus ze viste er ook een beetje naar. Ik zeg ja we hebben een vakantie geboekt. Dus ik kan de vakantie niet verzetten. Dat wilde ze volgens mij. Maar ik ben benieuwd wanneer het eindelijk goed zal gaan. Gisteren heb ik bijna de hele dag geslapen.
    Bas doet het trouwens perfect fles of borst het maakt hem allemaal niets uit. echt of kunstvoeding maakt hem ook niet uit hij is lekker makkelijk. gisteren hebben we nog gelachen, mijn man had een gehaktbal bij het eten en Bas had net bij mij gegeten en mijn man hield de gehaktbal voor bas zijn neus en toen begon hij te smakken. Paar keer herhaald en hij deed het telkens weer echt super grappig

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    lieve pipo ook hier nogmaals heel veel sterkte! :( ik denk aan je!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ga zo milan eerst een boterham geven en daarna verder bijlezen, maar eerst even ego!!!

Milan hoeft niet meer terug te komen bij de kinderarts!! :D:D ow wat ben ik blij zeg! :) we hadden nu een andere. hij was super tevreden over hem en had ook nog een brief van nijmegen gehad, ook heeft hij een gesprekje gehad met de vrouw van de vroeggeboortepoli en hun zagen geen reden om hem verder te volgen! want van een stofwisselingsziekte is ook geen sprake, dat is uitgesloten met de onderzoeken. hij heeft alles rondom zijn vroeggeboorte mooi ingehaald en zijn ontwikkeling loopt nu mooi op schema. ook op de vroeggeboortepoli waar we ook naar toe moesten waren ze erg tevreden. ze verwachten dat hij met 3 maanden wel los zal lopen.

dus geen ziekenhuisbezoekjes en geen fysio meer, ik ben super trots op mn mannetje! :)

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Lieve Pippo, de droom mocht weer niet in vervulling gaan. Dat lieve kleine mensje waar je al een beetje van was gaan houden, mag niet langer bij jullie blijven. Heel veel sterkte om dit te verwerken. veel sterkte dinsdag.
    Jenny

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    MILAN VAN HARTE GEFELICITEERD! Super goed jongen!

Deel Deze Pagina