Goedemorgen! Aaaaa Pippo.. hele dikke knuf voor jou... Treintje heeeeel veel suc6 meid, mn duimen draaien volle toeren!
He Liesje, Ja de aannemer is zo goed als klaar.. dus nu ligt het verder bij ons.. maar is nog wel een paar maanden werk (met het maken van rens zn kamer/ babykamer etc.. erbij)
Ben aan het bijlezen en licht deze er even uit : Nee noppes no way, dat is geen optie. Na als stiefmoeder járen te hebben gezorgd voor de kinderen van een ander hoef ik dat niet meer
ja idd Liesje voordat je eens klaar bent.. pfff... nou ja nog even doorzetten.. We wilden ook nog een andere keuken maar weet niet of ik daar nog wel zin in heb Natas, begrijpelijk.. maar wel rot voor je.. dikke knuf
Lieve lieve Pippo, ik lees dat het toch een miskraam is. Ik vind dit zo ontzettend rot dat je weer deze hel door moet. Heel veel sterkte en dikke knuf.
Sjo, ik ben bijgeleest Ja het is wel zuur dat het hierbij ophoudt. Ik mag niet klagen met ons geweldige meissie, toch nog op de valreep op onze gevorderde leeftijden. Maar ja, aan de andere kant doet het ook juist verlangen naar meer omdat ik nu echt ervaar hoe het is om een kindje te hebben. En geen brusje voor Danique, dat doet pijn. Maar ik tel ook m'n zegingen hoor, iedere dag weer! Liesje nog thuis lees ik, heb je nog de griep? Wel langzaam aan doen hoor als je rustig wilt herstellen, ik lees over allerlei poetsklussen in huis maar daar word je niet beter van Ik lees en hoor trouwens dat de Mex.griep in de regel niet langer duurt dan een gewone griep (een week). Misschien even naar de dokter als je nog klachten hebt? Mariss, nog van harte met je mannetje! (voortaan toch maar in je agenda noteren? ) Joyce, BV geven in de rugbyhouding zal idd fijner zijn voor je buik. En voed je ook wel eens liggend in bed? Dat is denk ik ook een prettige houding voor je. (lees later in het topic dat de anderen het hier al over gehad hebben) Wat een super goed nieuws Rebbel, knappe Milan!! Wat achterlijk Sam dat een cursusdag op een vrije dag niet vergoed wordt. Een les voorbereiden of dingen nakijken vind ik bij die werkdag horen, maar dit vind ik heel raar. Lindaa, welkom terug hier meid. Ik lees heel wat narigheid, sterkte. Treintje ik ben ontzettend benieuwd hoe het bij de gyn is gegaan!
tja het huishouden moet toch een beetje gebeuren...ik doe niet veel op een dag maar ik probeer wel wat te doen ik heb nu nog voornamelijk last dat ik absoluut geen eetlust heb en dus ook niet veel eet en me dus erg slap en beroerd voel als ik wel 'normaal' eet dan word ik binnen het half uur erg beroerd van het eten en op zo'n manier zie ik me nog niet op het werk zitten misschien bloed prikken bij de arts een idee?
zo Rihanna heeft brood gehad en ligt op bed...nou hopen dat ze minstens 2 uurtjes slaapt, dan kan ik ook even plat
Ik zou denk ik idd de dokter even bellen en overleggen, bloed prikken kan een goed idee zijn. Het zou mij iig te lang duren.
Oh meiden ik ben zooooo moe. Die nachten gaan me nu wel opbreken. We kunnen niet eens meer spreken van gebroken nachten, want we komen gewoon niet eens aan slapen toe. Vanmorgen lag Jaron pas om half 8 op bed tja en toen moesten we er weer uit. De hele nacht dus in bed, uit bed, op schoot, aan borst etc. Ik ben op op op. Vanmorgen de h.a. gebeld. We konden gelukkig meteen komen. Hij heeft dus oorontsteking, maar we krijgen geen AB. Pfffff ik moest werken (ook zo fijn als je niet geslapen hebt) en dus moest mijn man mee. Tja en omdat hij vanmorgen geen koorts had kregen we geen AB. Verdorie! Elke avond loopt de koorts op! Ik was best pissig ook op mijn man. Hoe kon hij dit nou accepteren? Maar goed, we hebben wel druppels gehad, en verder moesten we maar zetpillen gebruiken. arm ventje... ik vind het zo sneu. Maar goed, ondertussen zie ik als een berg op tegen de nieuwe nacht. * einde ego bericht *
Ah Jen, wat balen joh. Als nou vanavond de koorts weer zo oploopt morgen weer terug naar die HA en op z'n bureau gaan zitten tot ie AB geeft. Jeetje, dit is toch geen doen meer voor jullie en zielig voor Jaron.
Hoi Meiden, Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Twee dagen na mijn 'goeie' echo is het hartje ermee opgehouden. Op het moment overheerst de opluchting dat ik duidelijkheid heb. Ik heb gisteren eigenlijk al afscheid genomen. Ik denk dat die 'breakdown' van gisteren het accepteren was dat deze zwangerschap niet goed zou gaan aflopen. Vanaf nu wordt ik door de gynecoloog begeleid. Ik mag de natuur zijn gang laten gaan en volgende week mag ik terugkomen om het verdere beleid te bespreken. Ik vind het allemaal goed. Zolang ik maar toegang heb tot iemand met een echo apparaat bij de volgende zwangerschap. Ik ga dit een plekje geven en we maken onszelf op voor een nieuwe periode van miskramen. Hopelijk zie ik op een dag mijn twee kindjes spelen en kan ik zeggen dat dit achter de rug is..... Heel veel liefs van Treintje