ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Vond je het moeilijk om hem achter te laten nu hij niet fit is?

Trouwens, welke puf heeft hij? Ventolin moet inderdaad direct verlichting geven. Pufs zoals flixotide (met ontstekingsremmer) hebben vaak langer nodig voordat je echt resultaat gaat zien.

2. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja het is nog een voorstel, maar op de internetpg die ik had gelezen leek het alsof het alleen nog 'even' aangenomen moest worden.

Nou ja we zien wel

Weet iemand van jullie of je verlof ook in delen kan opnemen? Ik heb nu een maand, maar mag ik nou later de rest opnemen of vervalt dat dan? Zou eigenlijk bij de tweede weer een half jaar vrij willen zijn en daarna nog een tijdje 3 dagen werken.

Liefs v Treintje

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Luna,
    Heb je eigenlijk van de andere kinders al verlof opgenomen? Als dit voorsdtel erdoor komt dan heb je wel heel veel verlof haha, lekker hoor

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ouderschapsverlof kan je bij ons voltijds 3maanden opnemen, je kan deze opsplitsen per maand maar dan moet je telkens per maand aanvraag doen naar je werkgever.

Je kan het 4/5 opnemen gedurende 15 maanden of opsplitsen per 5 maanden en ook steeds aanvragen

Je kan ook halftijds gedurende 6 maanden nemen

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja vond het wel moeilijk hoor vanochtend...

Ik weet eigenlijk niet welk merk, maar het is geen Ventolin

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is er eentje die vind dat zij niet hoeft te slapen en mama wordt er een beetje gek van :)

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    oh ja fijn is dat :)

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Stoute Rihanna, ga toch slapen! :)

(Nee nee zegt Jaron nu, slapen is tijdverspilling! Of zoals knofje zegt, van slapen word ik moe!)

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @bruidje en pippo: beterschap met jullie mannetje!

hier is er ook eentje erg verkouden...

en het lijkt erop dat milan al een tandje krijgt! :confused:

liefs rebbel

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat is vroeg zeg! Hoe merk je dat? Of voel je al echt iets?

KDV gebeld; gaat gelukkig goed met de man..

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    KWIJLEN!

Jaron heeft elke keer aan 1 kant een warme en vuurrode wang. Dat is normaal het teken van kiesjes, maar ik mag toch hopen dat dat nu niet het geval is, want dat is wel heel erg vroeg.

Fijn trouwens dat met rens alles goed gaat! Dan zit je toch weer wat lekkerder op je werk.

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja klopt maar ben wel weer blij als ik m zo ga halen :)

Kwijlen doet hij al 2 maanden heel erg.. hij heeft wel s'avonds van die rode konen maar dat is meer van de slaap denk ik

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oja en luieruitslag, dat kan ook nog bij doorkomende tandjes.
    Verder kunnen ze uit hun hum raken en soms wat koorts. De doorkomende tandjes vielen geloof ik wel mee maar die kiesjes kunnen ze echt pijn van hebben (incl slecht slapen enzo).

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hee dames.
    Rebbel; dat zou kunnen; dochtertje van vriendin had met 4 maanden ook al haar eerste 2 tandjes. Paar maanden later nog 2 tandjes.Alleen waren dt de hoektandjes boven en leek ze net een vampiertje :D .. Maar het is goedgekomen hoor :p !
    Hier verder geen nieuws. Jildou slaapt lekker en eet goed etc :D ! Hoeveel waren /zijn jullie kleintjes op een dag wakke op deze leeftijdr? Buiten het voeden om is ze vandaag weinig wakker geweest. Totaal een uur ofzo.. Maar goed, ze wordt hier ook ' mishandeld' natuurlijk ;) .. Vanochtend weer bloedgeprikt. Arm schaap is echt lek...

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, dat zou inderdaad goed kunnen hoor, nu al tandjes. 3 van de 4 van m'n schoonzus en zwager hadden ook al met 4 maanden de eerste tandjes.

Sam, het lijkt mij ook niet zo heel vreemd dat Jildou zo veel slaapt, er gebeurt een hoop met haar, veel indrukken, dat maakt die kleintjes in het algemeen wel slaperig. Hoe gaat het nu verder met haar? Hebben jullie al enig vooruitzicht dat ze naar huis mag?

Luna, wat een geweldig nieuws voor je vriendin. Dat mag je ook hier best van de daken schreeuwen hoor!

Liesje, wat sneu dat Rihanna zo'n last heeft gehad van de prikjes. Gelukkig gaat het nu weer beter met haar.

Bruidje, ik hoop dat het snel weer beter gaat met Rens, want het is niet fijn om hem al zo lang verkouden te hebben. Nu is Alyssa welliswaar geen baby meer, maar zij is ook al bijna 2 maanden verkouden. Net als Luna ook al zei, er heerst overal van alles en zeker wanneer die kleintjes ook nog eens naar het KDV gaan, pikken ze daar ook nog eens van alles op.

Rebbel, hoe is het nu met Milan? Ben je nog met hem bij de huisarts geweest? Yelina heeft dat 's avonds met de laatste voeding vooral gehad dat ze zo vast sliep dat ze niet wakker te krijgen was. De laatste tijd wordt ze wel makkelijk wakker.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Pippo, beterschap voor Geno!

Wat zielig Bruidje, dat hij nog steeds zo verkouden is. Wat raar dat het pufje niet helpt.

Sam, op die leeftijd was Danique ook nog niet zo veel wakker. Voeden en bijvoorbeeld een badje (of knuffen, of kort rondje met de hond, etc.), dat was het wel en dan weer slapen tot de volgende voeding.
    Voor Jildou is het allemaal idd ook nog heel inspannend, gelukkig maar dat ze goed slaapt.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He dames.
    Nou hier een lekkere nacht gehad. Jildou kwam na 10 uur om 1 uur. Daarna pas weer om half 7. Dus het gaat de goede kant op! Verder hebben we tot 9 uur uitgeslapen :D ! HIHI zoveel ze gister overdag sliep, nou gisteravond voor 10en heeft ze eigenlijk niet meer geslapen. HIHI. Maar het lijkt allemaal goed te gaan nu. Het wordt nu elke dag spannender, want geen stroonis is dichter bij huis.. Dus heel hard duimen dat ze zo door gaat111

X

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wat fijn Sam! :)

Hier nog steeds hetzelfde met Geno! Hij heeft nog vreselijke hoest, drinkt telkens 1 borst en als ik tweede probeer dan geeft hij over bij een hoest! :( Dus telkens 1 borst geven, want naar 2de vraagt hij eigenlijk niet! Dus dan kolven want doet enorm pijn! :( Temperatuur blijft tussen 37,7 en 38°C. Dus geen koorts!

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    He weat rot pippo. Veel beterschap

Sam, Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan met Jildou. Ik duim voor jullie

Liefs v Treintje

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed nieuws Sam!

M'n eerste beterschap voor Geno heeft dus niet geholpen, nogmaals!

Danique is een beetje verkouden, voor de rest gaat hier alles helemaal goed.

Deel Deze Pagina