Oké Liesje, even afwachten dan maar! Snap je huisarts niet helemaal, als je niet lekker bent nog etc dan kan hij dat toch melden aan de arbo? Ja of ik ben blond hoor !! Nou ik zal hier even aan de poets Wat betreft geen bloed geeft moed, gaat bij mij niet op in dit geval. Vorige gevallen ook niet moet ik zeggen !! Heb altijd gewoon positief getest als ik zwanger was en nega als ik dat niet was !! Zelfs met mk was hij al wat lichter dan de eerste test met zwangerschap van Jildou, dus dat hij nu negatief is , blijft hij ook deze keer hoor !! Er zijn ergere dingen in de wereld. En zoals ik zei: We hebben de tijd hoor !!
huisarts heeft niks van doen met de arbo...(zei hij) tja wie ben ik dan om te zeggen dat hij dat wel moet doen
Liesje, wat ik dan wel bijzonder vind is dat de arbo dat vanuit zn stoel op kantoor kan zien.. Dus dan moeten ze je op z'n minst vragen om langs te komen zodat ze het kunnen beoordelen lijkt mij. Ze kunnen dat aan de telefoon toch niet beoordelen??
vind ik ook maar deze week zal ik wel een uitnodiging krijgen om bij de bedrijfsarts te komen die kan dan zelf oordelen en zolang ik me niet goed genoeg voel dan ga ik toch niet aan het werk ben erg benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt ik word helemaal doorgelicht
Ja idd! Hopelijk gewoon niets aan de hand, maar goed, dat wil niet zeggen dat je je dan beter voelt he !!
Balen Liesje.. nou ja als het niet gaat dan inderdaad maar gewoon weer naar huis.. misschien moet je idd langer herstellen dan door je voorgeschiedenis.. wel vervelend hoor Sam dat heb ik idd ook altijd gehad.. ook al testte ik een paar dagen voor NOD.. nega bleef nega..
Ja daarom Bruidje !! Dus ik wacht nu echt op ongi.. Nu gewoon hopen dat het vandaag of liefst morgen komt. Dan zit ik weer precies op 29dagen cyclus en dat had ik voor zwangerschap ook. Dus dat zou betekenen dat m'n cyclus weer normaal zou zijn
Dat zou wel lekker zijn.. bij mij bleef mn cyclus van slag.. heel irritant. Had voor de zwangerschap altijd 28/29. Kon ik de klok op gelijk zetten. En toen ik nu zwanger raakte was het bv 32 dagen terwijl die maand ervoor 23 was.. geen touw aan vast te knopen.. Gelukkig maakt dat hierna voor ons niet meer uit haha..
Dames, als jullie nog iets willen weten van JIl haar open ductus botalli: http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=84308 Hmm ben benieuw of jil die medicijnen eventueel mag hebben..