Ja dat dacht ik wel !! Voor mij ook, en bij mij ook een boel schrik. Zoals ik het hier lees, kan het gewoon met medicatie, wat ik me dan afvraag waarom ze dat niet heeft gekregen/ krijgt...
en weet je wat ik ook niet snap dan? de zaalarts heeft aantal keren gezegd dat ze een heel zacht ruisje hoorde toen ze daar lag.. *Nou hebben de cardiologen dat nooit gehoord..en zij hoorde het de ene keer wel en de andere keer niet.. maar dan had zij toch ook moeten weten dat het door die open ductus komt? Gelukkig heb ik volgende week nog een belafspraak met hem, dan kan ik dat eens vragen.. Ik vind het wel vaag dat ze dit nu ineens blijkt te hebben terwijl wij het niet eens weten.. En ik vraag me dan af of het in haar dossier staat, want toen ik laatst bij de ha was om dat ruisje te laten horen, heeft hij het ook niet zien staan..
allemaal erg vaag...en het is tegenwoordig zo als je je mond houdt dan laten de artsen ed het ook gewoon zo
Nou idd.. Nou volgende week maar eens vragen aan hem.. Wordt nu wel beetje boos moet ik zeggen, verdorie!!
Nou ik kan hem wel bellen, maar krijg hem er toch niet voor en schiet er ook niets mee op. Ik vraag vandaag de eigenaar van het paard er wel even naar. Die is ook huisarts.. Even horen wat hij zegt. Ben inmiddels wel achter dat ze vaak pas opereren met 1 a 2 jaar.. En met Jildou haar ritmestoornissen in ons achterhoofd zal dat niet eerder zijn.
mmm Sam zo is het inderdaad wel duidelijker wat ze heeft.. wel raar hoor dat ze dat dan weer nooit gezegd hebben, zou er ook pissig om zijn! Maar ik kan me herinneren dat ze toch ook wel eens ietwat blauwig zag om de mond of iets dergelijks..(of vergis ik mij..)? Kan dat dan ook hier mee te maken hebben?
Ah balen Sam van je nega test. Dat de open ductus nu pas bij jou bekend is geeft je geen vertouwen hè? Zou ik ook hebben, je wilt er zeker van zijn dat ze alles vertellen. Treintje, hoe is gegaan vandaag? Heb je het op je werk verteld eigenlijk? Dat heeft zo'n voor- en nadelen, voordeel zou nu even zijn dat mensen begrijpen dat je even wat minder presteert. Liesje, je kunt ook zelf een afspraak maken met jullie bedrijfsarts. Dat lijkt me beter dan maar afwachten wanneer die Arbo weer jou gaat bellen. Het mes snijdt denk ik aan 2 kanten, ten 1ste toon je hiermee initiatief en ten 2de hoeven ze dan even niet aan je te trekken wat bij jou veel onrust geeft. En ik weet niet of je wel mag solliciteren als je in de ziektewet zit. Gewaardeerd zal het iig niet worden, dus ik zou dat niet zeggen denk ik.
Soll. briefje sturen kan altijd toch? !! Idd ik vind het gewoon raar dat het niet eerder bekend was. En daarom ga ik er ook naar vragen volgende week! Dat blauw om de mond en ogen had ze idd bruidje, maar dat is ook iets wat bij haar hoort zeg maar, Een dun huidje daar, dat heeft m'n schoonzusje ook en Kornelis ook wel enigzins. Haar slijmvliezen zouden dan ook blauw moeten zijn en dat is absoluut niet het geval.
jazeker alleen is er niet zo heel erg veel op het moment en helemaal niet parttime ik wil toch wel heel graag weg van deze baas want er wordt alleen maar misbruik van je gemaakt
niemand behalve mannetje weet dat ik aan het solliciteren ben... en wat betreft de arbo, ik moest wachten op een uitnodiging van de bedrijfsarts. nou kan ik die muts van vorige week wel bellen maar die zit in amsterdam en heeft niks met enschede te maken
Sam, tuurlijk mag solliciteren...... maar ik zou het dus niet zeggen, wat Liesje dus ook niet gedaan heeft. Dames, ik ben weer shoppen! (oh oh wat vervelend nou )
oh lekker shoppen...dat wil ik ook wel!! alleen laat de portmonnaie het nu niet toe nog even een weekje wachten hahahaha
ik zit ook te brainstormen over mijn ouders' 40 jarig huwelijksfeest ik wil de genodigden wat bij laten dragen aan een herinnering iemand hier een leuk en/of origineel idee?