Sam, natuurlijk duim ik me suf voor jullie. Wat zou het geweldig zijn als ze nu stoornis vrij zou blijven en mee naar huis zou mogen. Pippo, beterschap voor de kleine man.
Dank je wel! Net beide borsten gedronken en een heel klein beetje gehoest! Hopelijk is de hoest aan het beteren! We zien wel deze nacht! Woensdag wordt ik meter! Mijn zus ondergaat een keizersnede aangezien de baby in stuit ligt... Een vraagje, nog iemand iets van Anoul gehoord?
Pippo, dat klinkt al weer beter, gelukkig maar. Oja, voor de liefhebber, ik heb weer een paar nieuwe foto's in m'n album gezet.
Spannend Pipo, woensdag meter! Nee, heb al een tijd niets van Anoul gelezen. Leuke foto's Inez. Ze heeft nog steeds zulke prachtige grote ogen. Ik moet nog iemand zien te strikken om foto's te maken bij babyzwemmen. Wel veel andere nieuwe foto's in m'n photobucket album, maar die zitten er nog niet bij.
goedemorgen dames, hier vannacht een klote nacht gehad.... gistermiddag voor mijn schoonfamilie de verjaardag gevierd ivm met kleine kinderen en wat ik al verwacht had is ook gebeurd...het was te druk voor Rihanna..ik heb tot na 12 uur vannacht met Rihanna opgezeten.... ik ben helemaal kapot en dan moet ik vandaag ook nog ongesteld worden en mijn werk is niks meer aan! hoe klote kan je je voelen?
ander werk gekregen en een andere plek en ik vind het helemaal niks....mijn oude werk en plekkie krijg ik niet weer terug dus het is het hiermee doen of wat anders zoeken
He wat vervelend, wist je dat al voordat je met verlof ging of niet? Misschien eens om je heen kijken? Jij werkte toch in de transportsector.. Maar ja ik snap ook wel dat je er niet op zit te wachten om wat anders te gaan zoeken nu.. het is al heftig genoeg en zo met zo'n kleintje thuis..
nou dat er wat ging veranderen wist ik wel, maar ik had ook wel aangegeven dat ik niet zeker wist of ik het leuk zou vinden...maar ik doe het nu 3 weken en ik vind het nu al niet leuk en ik ga nu al met tegenzin naar mijn werk ja ik zit op dit moment in de transportsector, maar ik ben 'gewoon' een administratief medewerkster...een beetje allround inzetbaar
Dan heb je in ieder geval wel een baan waar je bij andere bedrijven ook mee terecht kan.. Ik zou zeggen of gaan praten met je baas... of lekker langzaam op zoek naar wat anders! Het is wel belangrijk dat je het naar je zin hebt toch als je er 4 dagen zit..
sowieso, ook al zit je er maar 1 dag, dan moet je je werk ook leuk vinden ik ben hier nog nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan en nu wel en dat komt niet doordat Rihanna er is...
dan is er maar 1 oplossing denk ik.. en dat wordt solliciteren.. als jij zeker weet dat er niets verder te regelen is..
ik kan na 3 weken nog niet maken om te zeggen van ik vind het niks...ik wil het idee creeeren dat ik het wel geprobeerd heb....ja toch?
ja dat is ook zo, zou ik persoonlijk ook doen.. ik ben zelf vrij honkvast.. En je zit natuurlijk niet op een schopstoel, rondkijken kan altijd..
ik ben normaal ook honkvast hoor, zou hier ook wel graag blijven maar dan moet het werk wel weer leuk zijn....
Tja moeilijk.. dan zou ik toch zelf nog een tijdje wachten.. wie weet ben je over 2 maanden wel tevreden..