Gelijk heb je hoor Sam, je moet niet vergeten dat je ook nog bv geeft....daar wordt je cyclus volgens mij niet regelmatiger van
Ik dacht dat je alleen een hele gevoelige buik had? Wel heftig dat je dan zoiets gediagnostiseerd krijgt!
spannend spannend.. hihi.. wel raar idee dat ik dat nu nooit meer krijg.. maar ja ach.. in mn hoofd heb ik er al vrede mee dat het bij 2 gaat blijven.. had zelfs geen zin meer v/d week om nog extra nieuwe positiekleding aan te schaffen.. had zoiets van.. nou voor die 4 maanden nog.. laat maar.. ga liever erna weer goed shoppen!
yep en ik dacht in de 1e instantie dat het nog wel meeviel maar het blijkt dus een chronisch iets te zijn
ja snap het ook niet Liesje hihi.. wel voor de kleine meid hoor.. daar heb ik van de week alles al voor gehaald bij prenatal.. heb teveel aan mn hoofd denk ik...
Daag dames Ja Mone, wat ik dan zo gek vind is dat ik volgens mij echt wel mn eisprong heb gevoeld. En oké onregelmatig, maar het lijkt mij zo dat als het eenmaal weer op gang aan het komen is, het toch niet eens weer veel langer duurt? Ja ik weet het ook niet hoor !! Wat ik er weer niet in kan plaatsen, sinds 2 dagen hele dag vol gevoel in mn buik zeg maar... opgezette buik, last van de zijkant van mn borsten en met aanleggen zere tepels.. En niet te vergeten het leegloop-gevoel wat ik normaal niet heb.. Ieuw onze herder is aan de race. Vanochtend zijn ze voor het eerst hele ochtend alleen thuis geweest. Kyra 1 klein plasje gedaan en Spike lekker de bijkeuken onder gescheten.. Leuk he ... Heb de voordeur maar ff wat open gezet, kan het luchten
NEEJ dat bedoelt Liesje niet volgens mij Jenny !! Het kan chronisch zijn... En volgens mij heeft ze geen chronische vermoeidheidsklachten toch, dus zal dat het niet zijn denk ik
Dag kletskoppen hahaha!!! Jullie zijn weer een aantal pagina's verder zie ik...Gaat snel hier!!! @Sam, ik hoefde Levy er gisteravond niet uit te halen hoor, hij bleef slapen...Nee, als het zo laat is en hij slaapt al, maak ik hem niet meer wakker.. Vanmorgen moest ik naar het werkplein (Cwi), ik naar mijn auto, startte mn auto niet..Grrr!!! Altijd als mn auto ff heeft stilgestaan, doet ie t meteen niet meer, k** auto!!! Maar goed, toen maar snel de bus gepakt en gelukkig kon ik met mijn nicht terugrijden (werkt dicht bij de stad)...Maar het was weer ff hectisch..
Ooh zo, Bah dat is altijd balen.. Onze oude 2e auto starten we altijd even voordat hij weer even moet rijden, vooral in bouwvak etc.. Dan heb je dit soort dingen niet