ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    en die eerste weken... dat is precies waarom er hier geen vierde meer komt (en die weken zijn bij mij dan maanden).

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA, hier dezelfde redenatie :p !! En daar was ik ook niet bang voor ;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan het me voorstellen Jenny!! Nou ja, we zien het wel...

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou morgen ga ik niet testen hoor.. Volgens mij bespeurde ik net wat bloed.. Nou mooi :D Weet ik iig waar ik aan toe ben!

5. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent, toch Sam??? Soms laat je lichaam je zo lang wachten en dan word je toch nog ongi...Is het al echt doorgekomen dan???

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej, paar stipjes met afvegen. Maar wel rood.. Ja ik zit er niet mee hoor. Ja wil heel graag weer zwanger worden, maar goed, het heeft nog geen haast ;) !! Wel ships dat ik nu zo'n lange cyclus had (had ik trouwens voordat ik van jil zwanger werd, de laatste ronde ook ineens een keer, dus wie weet :p )

7. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Idd chips (wel jammie :) ), maar een paar stipjes zegt nog nix he..nog ff afwachten tot het echt doorkomt he??? Raar is dat eigenlijk, je gaat nu toch weer voor een kindje, maar als het dan nog niet raak is, dan maakt het nog niet zo uit als bij de 1e...Ook omdat je nu nog zo heerlijk kan genieten van je meissie en ik van mn ventje.....Toch is er bij ons dan al wel een 2e op komst (hopen dat alles goed gaat), maar als het later was, dan vond ik het ook niet erg hoor!!!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies. Ben er nu wel heel rustig onder, dat was idd na mk met Jil wel anders. Hier ook heerlijk aan het genieten idd!! En het komt vanzelf wel weer! Zit ik niet echt overin. Dat ik met bv toch nog een redelijke cyclus heb, mag ik ook niet klagen.. Lees ook wel andere verhalen.. Denk wel dat het door gaat zetten hoor, krijg ook al wat krampen ..

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ik ga naar bedje, tot morgen ;) Zal zo nog ff mn vruchtbare week uitrekenen :p HAHA..

10. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Precies, het komt vanzelf wel weer...Ga maar lekker slapen en ga maar gauw kijken wanneer je weer volop kunt gaan klussen hahaha!!!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, vervelend zeg, inderdaad goed uitzieken, anders blijf je je beroerd voelen.

Jammer voor je baas, maar je eigen gezondheid gaat nu even voor. En laat je niet gek maken door je werkgever meid.

Over dat stukje van PVS (en dan met name het gedeelte van de chronische moeheid) dat je hebt gepost is erg herkenbaar: Helaas weet ik uit eigen ondervinding dat chronische moeheid al snel als psychische problemen worden afgedaan. Zowel het UWV als de arbo van m'n toenmalige werkgever hebben me naar een psych gestuurd, daar zou ik wel beter van worden. Dus niet.

Bij mij begon de 'shit' indertijd hetzelfde als wat jij pas omschreef. Beroerd, duizelig en misselijk bij de minst geringe lichamelijke activiteit.

Voor ik chronisch moe was, was ik ook eigenlijk nooit ziek. Ja, zo nu en dan eens een verkoudheid, maar verder niet. Het heeft me toen ook erg pijn gedaan dat m'n leidinggevende me niet serieus nam. Ze zei het net niet op die manier, maar het kwam er op neer dat ik me niet moest aanstellen en maar even moest doorbijten. Zij was ook wel eens moe, maar dan ging ze gewoon een keertje op tijd naar bed en dan was ze de volgende dag weer fit. Leuke dooddoener.

Uit bloedonderzoeken is hier toen ook weinig gekomen. Er zouden restanten van een pfeiffer zijn en er was mogelijk een ontsteking aanwezig. Maar helemaal duidelijk was het niet.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje, Dombo :( !! Dat is zeker klote!! Lijkt me idd erg moeilijk....

Nou dames niet getest, want werd gisteravond idd ongi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D :D :D !! En lekkkkkeeeerrrr klussen is ook niet verkeeeeeerd !!!! :D

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nou ja zeg Sam, dat is ook niet leuk!
    he jammer zeg. Je bent wel enorm op de proef gesteld deze maand.
    Knuf!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Die rust had ik bij de tweede en derde helemaal niet! Het was een wens en die wens moest vervuld worden, en het liefst vandaag en niet morgen.
    Toen wij voor de tweede gingen was ik ook bang dat hij een toevalstreffer zou zijn geweest. Dus ik was echt bang dat het nooit meer zou lukken.
    (ahum ik schaam me de ogen uit de kop hoor. Want ik ben er in mijn hoofd dus enorm mee aan de haal gegaan. Ik mag dat wel drie miskramen gehad hebben, maar ik was (behalve bij Jaron) alle keren in de eerste ronde zwanger. Dus waar hebben we het over?)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny. Ach ja, nou moet zeggen dat ik er zelf niet veel last van heb gehad, ben allang blij dag ik gewoon ongi ben geworden nu dan nog later ;) !!
    Ja dat idee heb ik ook wel wat Jenny. Straks was Jildou een toevalstreffer, maar goed aan de andere kant; 2e ronde zw van mk, 4e ronde zwanger, dus ach het zal wel geen jaar duren toch? Wij zouden pas voor 2e gaan, als Jil ongeveer 1 jaar en 3 maanden zou zijn, Dus ja, het is al eerder dan gepland zeg maar , vandaar de rust ;) !!

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, daar hoef je je niet voor te schamen hoor! Zelf had ik die rust ook niet. En ook ik mocht niet klagen over het tempo waarin ik zwanger raakte, was toch ook vaak weer in de 1e of 2e ronde zwanger. Het was alleen erg balen dat het steeds weer misging.

En hoezeer ik ook genoot van Alyssa, ik wilde het liefste zo snel mogelijk weer zwanger zijn en blijven.

Sam, jammer, maar inderdaad .... aan lekker klussen is ook niks mis. :D

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

lekker dan!! ;)

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik hou me mooi rustig! ;) ik heb van de fysio de tip gekregen om een bekkenband te gebruiken, ik heb er nu een van een bekende geleend, zij had er veel baat bij! misschien ook iets voor jou?

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ow!!! dat had ik dus even gemist!! :D gefeliciteerd meid! ;)

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou ben ik ook nieuwsgierig! ;)

Deel Deze Pagina