ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ga er zo vandoor want er is er alweer eentje wakker die niet meer wil slapen...zucht
    en ze heeft nog niet eens 2 uurtjes geslapen

doeiiiiii

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    dacht al wanneer moet jij voor de prikjes.. maar morgen dus.. Succes alvast.. van deze kunnen ze ong. een weekje later last krijgen..

Hier slaapt hij altijd maar tussen de 1,5 en 2,5 uur per dag.. Moet zeggen dat het bij ons niet van die zeurpieten zijn, ondanks dat hij toch vrij zwaar is. Ze zeggen altijd zolang hij zn eigen groeilijn volgt gaat het prima.. en dat is zo.. hij zit gewoon al tijden op +2,5 qua gewicht en qua lengte zo +1,5.. dus net iets te zwaar in verhouding maar eigenlijk te verwaarlozen..

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hallo dames!!!

Hoe is het hier??? Jullie zijn weer een eind verder wat betreft de berichtjes :) Ben het weekend druk geweest, dus ben niet online geweest...Verder ben ik wat grieperig, bleg!!! Heb ik nog wat gemist???

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIer ook geen zeurend cb gelukkig :D !! Wel zou ik ook doen wat Liesje zegt hoor, niets over zeggen :D !! WHAHA.. ze zijn er gelukkig niet bij ;) !!
    Nou ik zal ff aan de wandel.. Tot straks!

5. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Wat ik ff kwijt wou...Pff, we moeten een ander huisje zoeken, mocht alles goed gaan en de 2e komt, is ons flatje te klein..Helaas kunnen we nog geen hypotheek nemen..En ik heb wel leuke eengezinswoningen gezien, maar die zijn rond de 660 euro...En ik ben zo druk met solliciteren, het wil maar niet lukken..Ben een beetje gestrest, hoop zo dat het allemaal goed komt..Sorry dat ik ff een ego berichtje stuur....

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff kan me voorstellen dat je wat gestresst bent dan Latoya! Hopelijk vind je snel wat!!

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Duimen draaien alweer voor jou Latoya.. hoop dat je snel wat vindt! (huis en werk..)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Latoya, wanneer heb je eigenlijk je eerste echo?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens 15 min vanmiddag en boterham op :p

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mwah...is me toch teveel tijd 's morgens als je haast hebt hihi

ja morgen de prikjes....bah

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja iedere minuut is er 1 bij ons s'ochtends.. alhoewel ik wel meer tijd incalculeer hoor sinds hij er is.. vroeger stonden we een half uur voordat we wegmoesten op.. nu ruim een uur.. dus dat scheelt haha

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Sam, misschien helpt het als jij de bambix alvast naar binnenwerkt?

Maar zonder gekheid, je kunt er een 3-standenspeen voor gebruiken.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou zijn we klaar?? ;) Jullie willen niet weten hoe vroeg ik op sta als Jil naar de oppas moet ;) !! Jullie hebben toch ook honden? Hoe lang laten jullie die uit s ochtends dan? Moet ik wel zeggen dat ik er s ochtends alleen voor sta omdat kor allang op z'n werk is dan ;) !! Qua werk met Jildou ben ik binnen half uur nu klaar, incl bv!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Deena, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je zo lekker bent verwend en hebt genoten.

Liesje, kijk, dat gaat al weer de goede kant op. Mannetje in huis aan de klus zodat het huis de verkoop in kan. Nu alleen jouw gezondheid nog en dan zijn jullie er helemaal klaar voor.
    Succes morgen op het CB. Wij mogen morgen ook weer voor de voorlopig laatste prik. Zal Yelina blij mee zijn, maar niet heus.

Bruidje, het begin is er, met het leegruimen van de kamer van Rens. Zijn jullie in ieder geval al veel eerder mee dan wij toen waren. Alyssa's nieuwe kamer was pas 1 week voor de geboorte van Yelina klaar. :D Maar goed, er moest ook wel heel veel gebeuren voor zij haar nieuwe kamer in kon en ik kon mannetje helaas minder meehelpen dan ik had gewild.

Latoya, kan me voorstellen dat je even in de stress zit. Op banen- en huizenjacht. Succes!

Over de laatste fles, die krijgt Yelina ook nog, maar van het CB moesten we die eigenlijk al weglaten. Ach, wat niet weet, wat niet deert.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies dombo ;) !! En ach ze kan het hebben toch :p !! Wat? Ik weet zelfs iemand die met ruim 2,5 hem nog krijgt ;) !!

Nou ik zal het eten klaarzetten en opzetten. Vanavond ff snel paardrijden.. Pff heb vet veel gedaan vandaag ... :D

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik geef hier ook nog gewoon melk s'morgens. Maar is het echt zo Sam dat ze al gewone melk mogen?

Oh Liesje zou leuk zijn als jullie het huis straks snel verkocht hebben.

Hier al best wel emotioneel omdat Lucas over 3 dagen jarig is :(. Is hij geen kleine baby meer maar een grote ;). Zit nu echt elke dag te denken oh vorig jaar had ik hem nu nog in mijn buik zitten, overmorgen ging ik met mijn moeder naar de gyn en kreeg ik te horen dat hij de volgende dag geboren ging worden.

Hij begint nu echt grappige geluidjes te maken. Als de honden beginnen te blaffen zegt hij op een hele hoge toon heyheyhey zo van dat mag niet. Echt lief. En hij gaat nu echt alles na doen byv met de vingers knippen.

Morgen weer naar de huisarts. Ga ook meteen vragen of ik toch niet weer aan de pil kan ipv van nuvaring ben er toch niet zo gelukkig mee, vindt het zo vervelend dat ik hem zelfs deze maand oversla.

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh shit

DEENA nog van harte gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Sorry heb er ook niet aan gedacht.

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Latoya ik kan het me voorstellen dat je stress hebt. En de banen liggen op dit moment niet voor het oprapen, heb er zelf ook ervaring mee :(. Een dikke knuffel voor jou!

19. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hallo dames!!! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Het komt ook vast wel goed allemaal, alleen is het op dit moment gewoon ff k**..

@Sam, ik weet nog niet wanneer ik de echo heb...Heb eerst intake bij vk 6 okt en daar krijg ik een verwijzing voor de echo..Bij Levy liep ik tot mijn 14e week bij de gyn, toen kreeg ik ook eerder een echo ivm mijn miskramen...Nu is gewoon zoals het hoort volgens mij..Dus met week 8 a 9 een intake en met week 10 a 11 een echo...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké, ja dat is overal anders. Wij hebben de eerste echo bij 7/9 weken bij eerste afspraak bij vk.

Ischa, herkenbaar hoor!! Heb ik ook!!

Deel Deze Pagina