Dank je wel Pluk! Bengeltje, waarom moet je naar zh? (sorry als je het al eens had gezegd, maar ik weet het niet meer)
nee niet gezegd pippo ben hier al 3 weken of 4 weken niet geweest of voor me rug waar ik al jaren last van heb foto's en scans wijzen nix uit en fysio van jaaaaaren ook niet nu 4 spuiten in me rug ja sam ik zal genieten
Dames ik ga naar bedje, morgenochtend kom ik misschien nog ff aanwaaien, verder hele dag teamcursus dus niet aanwezig !! Wel trusten allemaal!!
met julian gaat het erg goed nee hij had er veder geen last van gehad gelukkig alleen die dat wat moe vrijdag gebeurd zaterdag moe veder niets meer
Bengeltje klinkt niet fijn 4 spuiten in je rug maar als het helpt is het natuurlijk wel waard. Sam curcussen(of school) vond ik altijd zoooo vermoeiend dus veel succes morgen. Groetjes Anita
Pluk, ach ja het went Al word ik niet moe van school hoor, ben lerares !!! Oeh spannend, vriendin heeft vanavond de 20w echo !!
WAAAH NOG 4 dagen... HiephiepHOERA !! Zo hier wel goeie nacht gehad op zich. Ben alleen nog moe en geen zin !! Maar goed.. Dames fijne dag allemaal en tot vanavond/ morgen!!
Hier nog maar 1 dag een kleine baby in huis . Ik vind het zo raar dat hij morgen 1 jaar is. Nou ik ga weer even een gesprekje op mijn werk voeren. Tot straks.
succes Ischa hier net al stofgezogen en gedweild omdat ik weet dat ik de rest van de dag niks meer waard ben en er dan dus niks meer van komt
hier wederom weinig nieuws...zat een beetje in de rats omdat ik na het stoppen van de pil normaal maandagavond of dinsdagmorgen ongi wordt en gisteravond was er nog niks, maar gelukkig vanmorgen wel ik had ook verder helemaal geen buikpijn of krampen wat ik normaal wel heb dus ik was een beetje bang dat het met de pil niet helemaal goed was gegaan hier zit er eentje lekker naar opa's gallerij te kijken en te dansen op het liedje hihi
Goeie morgen dames!!! Nou, ik ben gewoon eerder dan Levy wakker...Hij slaapt nog, de slaapkop..Lag gister om 20.15 in bed, wel lekker natuurlijk..Hoe laat zijn jullie kleintjes altijd wakker???
dat verschilt eigenlijk... normaal als ik moet werken maak ik Rihanna altijd wakker...ma en do om 6.45 en di en wo om 7.45 normaal slaapt ze ongeveer van 19.30 tot 7.30 de volgende morgen soms wat langer tot 8 uur maar nooit echt tot 10 uur ofzo
Levy is echt een slaapkop, hij is altijd rond half 11 wakker, soms 11 uur!!! En hij is ook wel eens tussen 9 en 10 wakker, maar nooit eerder...Dus als ik weer ga werken, wordt dat wel anders, dan moet ik hem dus ook wakker maken...