Ehhh, duimen heb ik al sinds dat ik een klein meisje was niet meer gedaan. Mocht niet meer van de tandarts... Of bedoel je dat niet?
Lindada, ik had geen goede echo op 9sept(had ook al van in het begin een voorgevoel)..., ik werd 2 weken teruggezet en zou de week erop terug een echo krijgen want dan zouden we zeker een kloppend hartje moeten zien...maar dag voor echo kreeg ik bruinverlies en dag van echo was het niet goed, diezelfde avond ben ik dan ook het vruchtje verloren...
He bah Pippo. Krijg er helemaal de kriebels van. Je zou niet meer dan hooguit 1x een mk mogen krijgen... helaas werkt dat niet zo. Hoe ben je eronder?
De ene dag wat beter dan de andere...helaas is dit mijn 3de mk in totaal...maar we blijven positief...we willen zo snel mogelijk weer zwanger zijn en blijven! Dat hopen we nu echt van harte!
Ik hoop het ook voor jullie Pippo! Gelukkig weet je dat het wel kan, alleen nu ook nog 'doen'. Was er maar iets dat je kan doen! Die onzekerheid! Bah. Oh, ik hoop zo voor jullie dat het de volgende keer gewoon goed gaat! Eens lekker kunnen genieten van je zwangerschap, dat zou zo fijn zijn.
Liesje, als jullie dat vaker hebben, waarom zet je die toeslag dan niet stop en kijk je aan het eind van het jaar wat je terug kan krijgen? Dat is altijd beter dan betalen !! Balen is het altijd. Wij moesten ook kinderopvangtoeslag terug betalen, maar daar was ik zelf allang van op de hoogte en had het gewoon achteruit gehouden.. Je kunt het zelf wel nagaan als je iets terug moet betalen meestal..
Hmm Latoya, je die weken willen wel om, dat geloof ik wel, maar ik weet wel zeker dat ik het eerst weer doodeng vind allemaal!
Help nog maar een paar daagjes en ook hier geen baby meer !! Kom ook bij je clubje Jenny !! Kan je nog leden gebruiken?
Ooh krijg net een sms van Rebbel Haar bmm is hetzelfde gebleven en mag naar huis met absolute rust! Zodra er weer wat aan de hand is, moet ze bellen! Dikke knuffel Rebbel en heel veel sterkte met rusthouden!! Ik had je zooo graag een fijne zwangerschap gegund!!
Rebbel, dikke knuf meid en heel veel sterkte de komende tijd. Het is voor een goed doel om absolute bedrust te nemen, maar dat wil niet zeggen dat het leuk en makkelijk is. * spreekt beebje van Rebbel nogmaals vermanend toe, Beebje van Rebbel, ik snap je nieuwschierigheid naar je papa, mama en broer, maar blijf aub netjes zitten waar je zit, voor jou is het in mama's buik nu echt nog veel beter *
Lucas, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt en dat je lekker verwend wordt!
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, ik heb ze allemaal doorgegeven aan hem . Ja Jenny ik wil bij je clubje! Vorig jaar rond dit tijdstip ging ik weg voor de ruggenprik en was ik 1,5 uur later bevallen. Rebbel meid waarom moet dit jou nou weer overkomen . Ik ga heel hard duimen dat je kindje nog heel veel weekjes blijft zitten. Ja Sam nog maar 3 daagjes en dan ga jij er ook aan geloven dat Jil geen baby meer is Liesje ik heb een hoger inkomen opgegeven bij de belastingdienst, krijg ook elk jaar geld terug. Dit heb ik gedaan om inderdaad te voorkomen dat ik geld moet terug betalen. Bah vervelend is dat zeg! Het 1e kadootje dat Lucas heeft gekregen is een rugzak van Woezel en Pip, echt lief! En zondag zal hij wel meer krijgen.
Het is een voorschot wat je krijgt en het jaar daarop wordt gekeken of je nog tegoed hebt of terug moet betalen. Dit gaat dan om de zorgtoeslag en kindgebondenbudget.
hoi lieve meiden, ik ben weer thuis gelukkig! mijn baarmoedermond was idd hetzelfde gebleven en mijn buik is ook weer wat rustiger. ik moest de gyn wel even overtuigen dat ik thuis kon rusten ivm met milan, want anders wilde hij me niet laten gaan. gelukkig heb ik veel lieve mensen om me heen die me helpen wara het kan, dus dat komt goed! het zullen weer lange weken worden, dat is iig wel de bedoeling! maar het is voor een heel mooi doel natuurlijk! ik heb mijn werk ook af moeten zeggen, dat vond ik wel weer even moeilijk naar mijn werkgever en collega's toe, maar ze begrijpen het gelukkig allemaal en vinden dat ik aan mezelf en ons kindje moet denken. ik heb de gyn moeten beloven dat ik meteen naar het zkh kom wanneer ik klachten heb of twijfel en dat zal ik ook meteen doen. ik ben nu erg moe want ik had een kamergenote die ontzettend hard snurkte, dus heb weinig geslapen! zo lekker mn eigen bedje weer in. ik vind het ontzettend lief dat jullie allemaal zo meeleven, dat doet me echt goed! liefs rebbel
Lieve rebbel, vind het heel erg voor jullie dat je zeg maar platte rust moet behouden...maar het is voor een goed doel...en hier brand een kaarsje voor jullie! Dikke knuffel en slaaplekker!
Tuurlijk meis, is logisch. Lijkt me erg moeilijk!! EEN HEEEEELE DIKKE KNUFFEL! En rust maar lekker uit!
Rebbel fijn dat je weer thuis bent maar wel goed rusten hoor. En hoe goed ze in het ziekenhuis ook voor je zorgen zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens De belastingdienst ja die kennen we. Ook wij kregen een aanslag of we even 357 euro terug wilden betalen ivm te veel ontvangen kindertoeslag. Kijk ik achter op de brief staat daar dat mijn jaarinkomen ruim 2000,- meer is dan op mijn jaaropgave staat. (dit was 1 augustus) Dus ik bellen en die meneer zei dat ik bezwaar moest aantekenen via een te downloaden papier. Dus ik netjes doen, copie van mijn jaaropgave erbij en op de post gedaan. Krijg ik deze week bericht dat omdat we dus niet binnen die 6 weken betaald hadden ze ons gingen korten totdat dat geld betaald was. Dus ik vandaag weer in de telefoon geklommen en eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Verteld waar het over ging en dat ik dus bezwaar had aangetekend. zij kijken tja de volgende twee maanden daarvan is het geld al verrekend maar ik zal in de computer zetten dat u bezwaar heeft aangetekend en dan krijgt u over 2 maanden weer gewoon uw geld. Op mijn opmerking waar mijn bezwaarschrift dan gebleven was (die moest al lang over zijn) kon ze me niet antwoorden ik kreeg te horen dat het misschien lag aan het feit dat het ene het bruto inkomen was en het andere (op mijn jaaropgave) een netto inkomen was. Kortom ik ben nog geen steek verder. Groetje sAnita