ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    door de BMR worden ze niet verkouden hoor. Ze kunnen wel ziek worden, maar snot heeft een andere oorzaak. Dat komt niet door de BMR.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oja liesje, wel beterschap!
    Bruidje ook voor Rens!

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He fijn Liesje.. eindelijk even de druk van de ketel!!

Zou inderdaad heel goed van haar prikken kunnen zijn.. zielig hoor..

Ja baal er wel van, maar goed buisjes en zo is natuurlijk ook weer geen wondermiddel..

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Dat zei de arts van het CB dus :(;)
    ik vond het ook al raar, maar ja ik ben geen arts natuurlijk :p

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Is het normaal dat ze trouwens steeds minder gaan eten? Ik had hier altijd zo'n hongerwolfje, maar brood en zo wordt steeds minder.. hij kan het wel lijden natuurlijk maar toch..

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Fijn dat je het nu zwart op wit hebt. Ik ben benieuwd hoe je werkgever daar op reageert.
    Overigens hou wel voor ogen dat de arts slechts een advies kan geven aan de werkgever. Uiteindelijk is het de werkgever zelf die beslist wat hij met dat advies doet. Maar goed, over het algemeen volgen ze dat advies wel (want waarom zou je anders een arbo arts inschakelen).
    Vraag me wel af waarom de arts nu opeens als een blad aan de boom verandert is. Ik had nl eerder het gevoel dat hij je niet echt serieus nam.
    Voor jou wel lekker. Hoop dat je nu echt kan bijtanken nu je deze druk niet meer voelt.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje :)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
  9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja hoor en als ze drie zijn dan moet je smeken of ze uberhaupt een halve boterham op willen eten. Dan denk je met weemoed terug aan deze tijd.

Oke dat is flauw (maar wel waar), maar ja het kan heel goed. Rens was altijd een grote eter en dat gaat zich nu wat meer stabiliseren. Ze groeien ook minder hard dus hebben ook minder nodig.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja nu hoeft mijn baas niet elke keer te vragen of er wat aan te doen is :x

maar door de buisjes is het toch wel wat beter geworden toch?

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
  12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik merk er hier nog niks van dat ze minder gaat eten, ze eet nog net zoveel als 2 maanden geleden
    dus ik zou het niet weten bruidje

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

hihi ik weet alweer waar de verwarring vandaag kwam: mijn werk vroeg wat ik wilde, dus ik had een plaatje van zo'n ding laten zien maar dan de geit variant. Dus hadden het altijd over de geit. Maar die was dus uitverkocht dus hebben ze de koe gehaald.
    Ook leuk natuurlijk.

Zucht waarom vertel ik dit? Dit geloven jullie nu natuurlijk nooit meer. ;)

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0

Ja precies..

Nou ja, weet ik niet eigenlijk.. misschien dat hij nu daardoor geen last van zn oren heeft maar het snot loopt uit zn neusje en hij hoest heel erg.. (misschien dat voorheen het snot er minder goed uitkon of zo.. en daardoor ging ontsteken):(

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt logisch Jenny..

Hier dus precies dezelfde loopkoe :D !! HIHI ..

Liesje, fijn dat je het nu zwart op wit hebt Liesje!! Hopelijk knap je gauw weer op.

Bruidje beterschap voor REns!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Bruidje het wil niet zeggen dat ze door de operatie geen last meer krijgen. Je moet wel merken dat hij er niet elke keer zo ziek van wordt en dat het gaat ontsteken.
    Ze worden nog wel gewoon verkouden zoals iedereen.
    Dus fingers crossed dat hij deze winter lekker door komt.

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Leuk ding die loopkoe/geit!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou degene die mij niet serieus nam was een medewerkster aan de telefoon die volgens mij vanuit amsterdam belde en dit was de arts hier op kantoor in enschede en die ziet je in levende lijve voor zich en dat is toch makkelijker beoordelen dan aan de telefoon.
    ik kan me erg slecht voelen maar daardoor hou ik mijn mond niet dicht aan de telefoon als eentje mij oneerlijk behandeld

ben ook benieuwd hoe mijn baas erop reageert...maar om eerlijk te zijn....kan het me niks schelen
    ik weet wel zo hoort het niet maar mij donderdags bellen en dan vragen of ik maandags aan het werk ga en dan pas vragen van hoe is het....dat schoot mij werkelijk in het verkeerde keelgat
    HORK
    zo dat is eruit...:D

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik dacht altijd dat ze minstens net zoveel bleven eten of meer juist omdat ze nu lopen enzo
    dan verbranden ze toch meer energie?

Deel Deze Pagina