Mooi dat hij het eens is met je huisarts. En fijn dat je het zwart op wit hebt staan, dat geeft in ieder geval een hoop rust.
milan geeft kusjes op mijn buik!! zo lief! hij kwam net naar me toe, trok mn shirt omhoog en gaf een kusje!
Wat een mooie verjaardagstaarten en verwende prinsjes en prinsesjes kwamen er weer voorbij. Bruidje wat sneu dat Rens weer verkouden is. Ik kan me voorstellen dat het je tegenvalt, maar het heerst wel op het moment. Alyssa en Yelina zijn ook al weer een week flink aan het snotteren, Alyssa had zaterdag nog even 39,7 koorts, gisteren 38 en vandaag geen koorts meer. Leuk vooruitzicht, komend weekeinde weer lekker door met Rens z'n nieuwe kamer en nog leuker vanavond een pretecho. Veel plezier. Liesje, ik denk dat Rihanna 'gewoon' de griep heeft. Onze arts op het CB gaf aan dat als ze verkouden werden dat het dan gewoon een griepje was. De reactie die je van de enting kon verwachten waren rode vlekjes. Sam, goede reden voor een extra feestje. Wat fijn dat jullie de periode van hartritmestoornissen nu kunnen afsluiten. Ik kan me voostellen dat het verhaal van de ductus op de achtergrond is gekomen door de ritmestoornissen, maar het blijft wel slordig dat jullie het niet wisten.
Aaah geweldig Rebbel !! Neej Latoya weet zelf ook wel dat het beter is van niet, maar goed, naar eigen zeggen kon ze niet anders, dan was het opgevallen.. Nou ja, het is niet meteen een drama, maar zou het zelf niet nemen idd !!
Ja idd Inez, maar aan de andere kant.. We hebben deze cardioloog pas gekregen toen jil al uit het zkh was. Dus op zich hij wist niet dat wij het niet wisten. Alleen hadden de cardiologen na de echo het wel aan ons kunnen vertellen de dag dat ze opgenomen is. Maar goed, zolangz e er geen last van heeft, is het niet erg !!
Tja, af en toe is de communicatie tussen artsen niet helemaal optimaal. Komt op mijn werk ook wel regelmatig voor helaas...
He wat zielig, jouw meisje ook al ziek! Ja het valt idd een beetje tegen je verwacht toch een soort wondertje na dat gebeuren.. slaat natuurlijk ook nergens op.. maar goed.. hoop doet leven Ja we gaan vanaf nu ieder weekend wat doen in zn kamer dus dat is wel heel leuk!! Dit weekend staat witten op het programma.. dus dat wordt werk voor paps haha En bedankt erg veel zin in vanavond!
ja dombo dan smelt je hart echt! @sam: dan heb ik liever dat het opvalt, laat ze maar denken, zeker weten doen ze het dan toch niet.
Wat schattig! Hier doet hij het ook als ik zeg kom je de baby aaien.. Komt hij op schoot zitten, doet mn shirt omhoog en gaat aaien.. zo cute... Hoe gaat het verder met je?
ach die ene keer filet zal wel loslopen.. maar zou het in het vervolg zeker niet meer doen! Je zal net pech hebben...
Hier een baaldag!!! Werd gebeld over mn sollicitatiegesprek van vrijdag...Ze waren zo aan het twijfelen, maar een jonge man had toch meer ervaring, dus die konden ze sneller inwerken..Ik had wel een goede indruk achter gelaten, dus ze willen mijn cv bewaren en dan willen ze in december weer contact opnemen, zodat ik misschien in januari kan beginnen...Heb ik wat aan!!! Grrr, heb gehuild..want het is net of het me niet gegund is..... Levy is trouwens ook verkouden...Rooie wangetjes en als ie niest, krijgt ie een dikke snottebel..zo zielig!!!
Thnx Sam dat je het de dames ff duidelijk hebt gemaakt, dat ik ook wel weet dat ik geen rauw vlees mag tijdens de zwangerschap Ik kon inderdaad niet anders dames...Een vriend had alleen stokbrood meegenomen met filet americain..Tjah, ik moest wel eentje nemen....Maar ga het echt niet weer doen hoor!!!
:xWat ontzettend balen Latoya!!! Ik snap hoe je je voelt, die stomme ervaring! Ik werd er ook steeds op afgewezen. En ik vind het niet zoveel zeggen eigelijk. Je kan het met minder ervaring het bijvoorbeeld sneller oppakken en je kan nog makkelijker gevormd worden. En iets afleren gaat moeilijker dan iets meteen goed aanleren! (was mijn argument altijd). Dus op de iets langere termijn maakt meer ervaring niets meer uit. Maar ik hoop voor je dat ze inderdaad woord houden en dat je idd in januari kan beginnen. (hoewel ik slechte ervaringen heb met dit soort beloften...)