ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat een zieke kindertjes allemaal zeg!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Och Sam toch, wat ontzettend verdrietig dat jullie nog weer een week langer moeten blijven. Daar mag je best wel even boos en verdrietig om zijn. Sterkte meid.

Natas, jij succes vandaag op je eerste werkdag! Ik kan me goed voorstellen dat je heel veel last hebt van een gevalletje GEEN ZIN. Het is ook niet leuk om de keine meid naar het KDV te brengen. En dan ook nog gedoe op je werk. Niet leuk.

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oh Sam wat een verdriet. Heel erg rot voor jullie. Heel veel sterkte meid.

Natas, ik weet precies hoe je je voelt. Heel veel succes vandaag op je werk!

Hier net naar DB geweest. Ze is weer helemaal goedgekeurd. Moet haar wat vaker op haar buikje leggen voor het trainen van haar rugspieren, dat gaat haar voorkeurshouding tegen zeggen ze. Ze is alweer 7 kilo en 65 cm, de streberd haha.

Verder hebben ze geadviseerd nog even niet met hapjes te beginnen alleen met pap ivm een beetje een eczeemhuidje dus ze hoeft nog even niet aan de fruithap.

Nou fijne dag allemaal

Groetjes v Treintje

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Helaas is het inderdaad zo dat die kleintjes van alles oplopen op het KDV. Erg sneu, maar daar ontkom je helaas niet aan. Nu is Alyssa geen baby meer, maar ook voor haar vind ik het zo sneu dat ze al 2 maanden steeds op en af verkouden is.

Beterschap voor alle zieke kindertjes.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach meid, wat verschrikkelijk zeg, denk je eindelijk je meisje mee naar huis te mogen nemen is het nog niet goed.
    maar je moet aan de ene kant ook maar zo denken, zo lang ze er zo erg last van heeft is ze beter af in het ziekenhuis hoe vervelend dat ook voor jullie is meid!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mag het ook een droger zijn? die heb ik nl nog niet

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat zielig he...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook zo Liesje.
    Ze gaan nu over op een ander medicijn. Hopelijk gaat het dan wel goed! En heb even met de cardioloog overlegd en ze mag over dag of 3 (omdat de kans door het afbouwen van het ene medicijn en het opbouwen van het andere medicijn groter is dat ze weer een stoornis krijgt) even in de kinderwagen en mag ze even uit het ziekenhuis. Dat is wel even fijn.. Het heeft tijd nodig...

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het heeft jammer genoeg ook tijd nodig, maar het is wel fijn dat je er straks misschien even lekker mee mag lopen

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, ik duim voor jullie dat ze weinig last zal hebben van het overstappen op een ander medicijn.

Maar wat een lekker idee dat je er over een paar dagen even samen tussenuit mag. Lijkt me voor Jildou ook wel goed.
    Natuurlijk zou het nog leuker zijn om haar mee naar huis te mogen nemen, maar dit is toch ook al weer een stap de goede richting in.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mooie foto's Inez....ik had ze nog niet gezien!

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha Liesje ja hoor mag ook een droger zijn :)

Sam, toch weer een stapje vooruit misschien. Hopenlijk slaan de medicijnen goed aan!

Blijft ze van die stoornissen houden 1 x in de zoveel tijd of zijn ze nu aan het puzzelen om de juiste dosering/verhouding medicijnen te geven om het volledig onder controle te houden?

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo daar ben ik weer eens. Het gaat hier steeds beter. Ik zit aan de laatste dag van de antibiotica en heb eigenlijk alleen snachts nog pijn. Vanmiddag voor het eerst geen pijnstillers genomen en het gaat best goed! Vrijdag moet ik weer naar de tandarts. De 5e keer geloof ik in 2,5 week. Dan maakt hij een foto en als de ontsteking dan weg is dan kan de opbouw van de kroon beginnen. Het houdt me wel van de straat zeg. Poeh.

Morgen mag ik voor het eerst gaan werken. Ik ben er wel klaar voor. Ik ben erg benieuwd hoe de zaken er voor staan en heb echt zin om weer wat te gaan doen. Scheelt natuurlijk dat ik maar een paar uur werk. Als ik mijn kolftijd eraf haal hoef ik maar 4 uurtjes per week te werken, dus dat is te overzien. (in jan weer voor 3 dagen en ook weer weekend en avonddiensten en nog erger ook snachts.)

De kinderen gaan super. Jaron heeft de oppas vrijdag flink laten schrikken door een uur lang onafgebroken te krijsen. hij huilde toen wij weg gingen dus ik had gezegd over een half uurtje te bellen. Hij huilde dus nog, du sgezegd maar een fles te geven. 20 min later were gebeld maar hij krijsde nog steeds en de fles wilde hij niet. Mijn vriendin woont 1 straat verder dus zij is er even heen gegaan en kreeg Jaron wel stil (was compleet uitgeput van het huilen). Ik dus weer bellen en toen klonk de oppas zo down. Dus vervolgens mijn vriendin weer gebeld of ik dat juist interpreteerde. Ja dus, ze zat er wel door heen ja. Oef 5,5 jaar past ze al op en nooit is er iets aan de hand. Dus ik zei al tegen mijn man, nu heeft ze echt een keer voor d'r geld moeten werken.
    Maar goed, zo ben je dus een avondje uit en ben je al met al 5 kwartier weg geweest waarin je ook nog eens 4x hebt gebeld. Het feestje waar we waren was heel suf dus we zijn lekker weer naar huis gegaan. Zaterdag komt ze weer oppassen. Op hoop van zegen dus, want ik ben bang dat als hij weer gaat huilen dat ze nog wel eens af gaat haken. Tja, na een flesweigeraar is hij nu een beetje eenkennig aan het worden.

Timo en Ruben gaan lekker. Ze hebben vanavond sint maarten gelopen. Kennen jullie dat ook?
    Ze waren helemaal in hun element. Ik heb er een filmpje van, kijk maar.
    Ruben is met de bruine jas en hoor je heel hard zingen en met de oranje jas is Timo. Die andere twee kinderen zijn van mijn vriendin.

http://home.planet.nl/~berni025/sintmaarten.wmv

de vrouw die je hoort ben ik niet hoor. Dat is mijn vriendin. :)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    De stoornissen moeten onder controle zijn.dus door de medicijnen weinig tot geen stoornissen.het komt wel goed maar de juiste combinatie van medicijnen moeten gevonden worden en dat gaat bij de een sneller dan bij de ander.maar als t goed is heb ik vanaf morgen internet vanaf mijn kamer met mn eigen laptop. Trouwens kon er ook nog wel bij,volgens mij word ik al ongi.fijn.gr.wat nou borstvoeding.maakt bij mij dus niets uit helaas.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Waarom denk je dat je ongi wordt dan? Ik sta daar nl wel van te kijken dan. Ik werd bij de oudste twee na 5 maanden ongi en dat werd al vroeg gevonden.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nou daar gaan we dan, back to be a working mum.

ik zit nu te kolven, scheelt weer op mijn werk. :)

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Veel succes Luna! ;)

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Straks wordt ik meter! ;)

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, spannend hoor!

Luna, fijn dat het weer zoveel beter gaat met je en succes vandaag met je eerste werkdag. Leuk filmpje trouwens.

Sam, da's balen zeg, als je nu al weer je eerste ongi krijgt.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

ik heb van Rihanna het mooiste cadeau voor mijn verjaardag gehad...ze heeft doorgeslapen van half elf tot kwart voor 7 vanmorgen.
    erg lekker voor mama :)

Deel Deze Pagina