ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone. We koken met inductie.. Niet mijn keus maar ja ;) !! WHAHA :D
    Ooh ik wil ook weer :( .. :( :( :(

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA wat een man heb ik, neemt ie ook nog de zwartste :D .. Is ook zo'n schatje :D :D

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames :D !! Jahoe vandaag druk dagje :D, maar wel weer leuk ;) .. Ff bij vriendin langs vanmiddag!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat een K U T weer zeg! Tjonge jonge, ondanks regenpakken is er toch veel nat. Jaron zat in de kar, maar zijn broekspijp is aan 1 kant nat. Waar is hij nou weer langs gekomen?
    De gang is nu nat en daar kruipt hij ook lekker door. Kids waren nog wel droog aangekomen doordat ik twee mannen in de kar had en Timo helemaal in pak had gehesen. Mijn regenbroek is net te kort (waarom ben ik toch zo lang?) dus de rand van mijn broek is nat. Dan zat er een soort ceintuur aan mijn shirtje dus die was nat. En mijn schoenen bleken echt niet waterdicht. Oke, ik ben nu dus helemaal in de 2e ouftit van vandaag. (haha en het is pas 9 uur en ik moet er nog 7 keer door vandaag )
    Sjucht...

Zegt een meisje op school tegen mij: zaten we maar in frankrijk op school hè.
    zo lief! Ik moest er wel om lachen.
    maar goed, de mannen zijn afgeleverd. Gelukkig mochten we al eerder school in dus hoefde we niet in de regen te wachten. Ze hebben vandaag voorleesontbijt dus ze hebben een lekker ontbijtje mee. Voor ruben lagen de schoolfoto's al klaar. Die heb ik maar daar achter gelaten want met dit zeikweer durf ik die niet mee te nemen. Misschien straks?

Dadelijk ga ik koffie drinken met een groepje moeders. Dat is van het oude peuterspeelgroepje van Ruben. De kinderen zitten op school maar wij zien elkaar nog steeds. Jaron is de enige die nog thuis is. Dus hij krijgt alle aandacht van de mama's.
    Daarna naar school, oppaskindje mee, lunchen. DAn met Ruben naar bureau voor de gehoortest. (duim duim duim!!!) Daarna naar de bieb voor de kinderboekenweek. Er is weer van alles georganiseerd. Mijn man komt thuis zodat Jaron hier kan blijven. heel fijn.
    En dan daarna nog met Ruben naar zwemles.
    Als het goed is ben ik dan om half 5 thuis, eten, logopedie oefeningen met de jongens doen en dan naar bed. en dan...... dan ga ik met de voeten omhoog naar buiten kijken hoe het hard regent, maar alles wat dan valt, daar heb ik geen last meer van!

Fijne dag!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Zo Jenny lekker druk! Veel succes met de gehoortest van Ruben, ik hoop dat alles goed is.

Sam veel plezier vandaag. Ga je naar je zwangere vriendin?

Wat is mijn vriend toch een twijfelkont. Gisteren had hij een vriend aan de telefoon, hadden ze het over kinderen zegt hij hier begint er al een over een 2e. Zegt hij erachteraan maar ik heb nog twijfels maar we zullen volgend jaar weleens zien. Pfffffff ik hoop toch wel dat hij volgend jaar zegt dat hij een broertje of zusje voor Lucas wilt. Ik vind het eerlijk gezegt best zielig als Lucas alleen blijft en als je ziet wat mijn vriend aan zijn zus heeft gehad toen hun beide ouders zijn overleden. Maarja kan niets meer doen dan afwachten.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo lekker dagje Jenny!! Houdt je bezig ;)
    Dat weer, ja hier ook natgeregend :( !! Nou ja, t is niet anders..

Ischa.. Hmm mannen ... Ik hoop ook echt dat er een brusje voor Lucas komt, maar komt vast wel goed!! Ik ga naar vriendin toe die ik ken van het paardrijden. Niet zwanger voor zover ik weet ;) !! De zwangeren heb ik het weekend al gezien ;)

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden

hier even een baal momentje..

milan heeft 4 weken terug een buikgriep gehad waar hij ons mee aan heeft gestoken toen. overgeven en diarree, dus duidelijk een virus. nu is het zo dat hij niet van die diarree afkomt!! soms lijkt het weer de goede kant op te gaan, dan is het wat steviger en dan ineens is het weer waterdun! :( al een paar keer contact gehad met de ha maar die wist het ook niet, hij heeft een kweekje laten nemen van zijn ontlasting en daar is niks uitgekomen en verder is milan heel erg vrolijk en had hij geen koorts. nu denk ik zelf dat hij op het moment ook met tandjes bezig is want hij zevert veel en heeft nu soms verhoging en dat is dan de volgende dag weer weg. maar die dairree vond ik toch wel lang duren! zondag 2 kindjes hier geweest en die hadden nu gister ook diarree, dus dan denk ik toch meer aan een virus wat hij maar niet kwijt raakt! dus heb de ha gebeld en nu wilde hij milan nog zien en anders misschien doorverwijzen naar de kinderarts!! :( baal hier zo van want we zijn net klaar bij de kinderarts... ik zou ook niet weten wat hij kan doen?

vandaag wel 24 weken zwanger!! hopelijk snel nog een week erbij dan komen we iig weer in de wat veiligere periode!

liefs rebbel

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel: Klinkt dan idd dat hij het virus nog niet te boven is. De kinderarts kan eventueel medicijnen voorschrijven? Geen idee... Maar kan iig meer dan een ha! Snap zeker dat je ervan baalt!! :( Maar kan ook heel goed idd van zn tandjes komen of combi daarvan! Maar dan is het weer gek dat die kindjes nu ook diarree hebben.. Wonen ze in een huis? Broertje/zusje of wat dan ook ;) !!

Gefelictieerd met je 24.. En kleine, nog heeeeel lang blijven zitten hoor :D

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja het zijn 2 zusjes!
    ja ik begrijp dat een ka meer kan doen dan een ha, maar ik ben bang dat we weer in een mallemolen komen met onderzoeken...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja snap ik, maar denk niet dat dat gaat gebeuren hoor...
    Oké dus dat zou eventueel ook toeval kunnen zijn dat die nu ook diarree hebben..

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is zeker heel erg vervelend Rebbel. Maar ik zou toch naar de huisarts gaan en dan eventueel door laten verwijzen. Als die 2 kinderen het ook hebben is het toch een virus waarschijnlijk. Beterschap hoor! En gefeliciteerd met je 24 weken daar kunnen er nog 16 bij!

Vandaag en morgen heeft de moeder van mijn zwager onderzoeken in het ziekenhuis. Vorige week hebben ze longfoto's gemaakt omdat ze zo kortademig is en pijn in haar zij heeft bij het liggen. Ze waren een dagje samen op pad en toen ze thuis kwamen bleek dat er 5x onbekend gebeld was, de telefoon ging weer en het bleek het ziekenhuis te zijn. Ze zou vandaag en morgen weer onderzoeken hebben want ze hadden een grote vlek ontdekt op haar long die er al een langere tijd zou zitten. Zaterdag hebben we haar gezien maar ze is heel erg rustig onder het hele gebeuren. Spannende tijd voor ze.

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden!

Even egoberichtje...
    Ik maak me zorgen om mijn vader. Hij zit overspannen thuis, maar nu gaat hij volgens mij meer richting een depressie. Hij heeft laatst tegen mijn moeder gezegd dat als hij een pistool zou hebben, hij zichzelf door zijn hoofd zou schieten... Zo rot voelt hij zich. Hij gaat ook regelmatig zomaal op rare tijdstippen stukken wandelen of fietsen omdat hij geen rust in zijn hoofd heeft. Mijn moeder weet dan niet waar hij is en is (terecht denk ik) dan bang dat hij zichzelf wat aandoet. Ik maak me dus echt zorgen. De huisarts heeft hem doorverwezen naar een psycholoog, maar die hebben minimaal 3 maanden wachttijd.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Spannend Ischa.. :( Bleagh..

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff dat is heftig Lindada :( Jeetje.. Mijn vader is na z'n hartaanval ook depressief geweest.. Hij kon gelukkig snel bij een psychotherapeut terrecht.. Hopelijk voelt hij zich snel beter.. :( Is er een reden dat hij zich zo voelt?

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Werk vooral denk ik, maar misschien is er nog meer. Dat zou een psycholoog vast moeten stellen.

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bah Lindada. Ik kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt. Ik weet er alles van dat de wachttijd zo lang is, maar ik zou toch alle psychologen in de omgeving gaan bellen of ze geen kortere wachttijd hebben.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja idd :( Jakkes man, ik weet hoe het is dat je vader zulke dingen zegt.. Hier was het ook door werk, vooral omdat hij geen werk meer had.. Daarna knapte hij zienderogen op.. Hopelijk is hij snel aan de beurt!!

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Mijn moeder is al bezig geweest voor een andere psycholoog, maar overal is zo'n lange wachttijd.

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb al voorgesteld om naar een acupuncturist te gaan (er zit er een op loopafstand). Misschien dat dat helpt, in ieder geval om weer een beetje balans in je lichaam te krijgen.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    'Misschien wel idd!! Niet geschoten is altijd mis..

Deel Deze Pagina