Danjo beterschap en heel veel succes met je bevalling! Rebbel jij morgen ook succes bij de controle. En als je ergens onzeker over bent moet je gewoon het ziekenhuis bellen hoor! Hey Natas, fijn weer even iets van je te horen. Wat is het een mooi meisje zeg in haar nieuwe stoel. Een een hele dikke knuffel voor jou ik kan het me voorstellen dat je moet huilen hoor!
He Dames, Kom ik weer eens binnenvallen! Zag dat er geen goed nieuws is voor Pippo en Treintje! Wat naar dames, dikke knuffel! En ook Rebbel heeft het niet makkelijk, ik duim echt dat je kleintje nog eventjes blijft zitten! Leuk, leuk leuk, weer een paar dreumesjes erbij! Nog gefeliciteerd dames met jullie wondertjes! En verder iedereen veel liefs! Ik ben ontzettend druk! Met de kleine, werk en moeder die niets kan door hernia! Maar mag de pret niet drukken! Ik heb een 'andere' baan per 1 oktober, nou ja ander team. Met wat meer uitdaging enzo! Dus ook druk daarmee! Liefs!
DAn ligt de kleine nu vast in een stuit. Nou ja, niet schrikken van het woord stuit, want het kan nog alle kanten op draaien.
Och natuurlijk snap ik dat, maar wat ik ook probeer te zeggen is dat ookal is de overlevingskans bijv 60%, dan zegt het weer niets over jouw kindje. En uiteraard snap ik dat als het om je eigen kindje gaat je vecht voor het meest optimale zoals een leeuwin vecht voor haar welp. En dat moet je dus ook zeker blijven doen. Nogmaals een knuffel want ik vind het wel erg sneu dat je niet zorgeloos zwanger mag zijn.
hoi dames, ik lig nog lekker in bed, dus even via de gsm online. Zal later vandaag even reageren op wat er geschreven is.
Goedemorgen! Helemaal niets bijgelezen laatste dagen dus ga eerst even spieken... Hier gaat het zozo.. Rens is nog steeds heftig verkouden.. Heeft hoestdrank gekregen om het slijm los te laten komen.. Nu dat werkt zullen we maar zeggen.. hij stikt er bijna in 's nachts.. dus manlief gaat vanmiddag weer naar de dokter met hem... pff..hoop niet dat dit weer een voorbode is van komende winter..
Goedemorgen...hier gaat het redelijk...ik denk een ei te hebben gehad vorige week, maar weet hte natuurlijk niet zeker met mijn mk geweest....we zien wel wanneer ik ongi wordt....
Jeempie wat een hoop geschreven zeg.. het is teveel om overal op te reageren.. Zie een hoop nare dingen voorbij komen, heel veel sterkte! Rebbel, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.. gelukkig heb je vandaag controle.. duim zo hard voor je.. dikke dikke knuffel.. Danjo, wat vervelend en spannend tegelijk... Heel veel sterkte/ geluk.. hoop dat je je meisje snel in je armen hebt! Natas, gezellig dat je er weer bent! wat een heerlijke meid hebben jullie.. Jenny, ik dacht dat het druk was met 1 kind maar met 3 helemaal.. .. respect hahaha... Ik ben vandaag alweer 25 weken.. gaat wel heel snel! Thuis begint het een klein beetje op te schieten.. ik overzie het in ieder geval weer allemaal.. nog een maandje bikkelen en dan hopen we een eind klaar te zijn.. En misschien nog een midweek weg begin november.. ook lekker!!
In ieder geval fijn als je lijf weer goed gaat functioneren.. Willen jullie weer verder "klussen" of houd je even je gemak?
Goedemorgen dames!! Ben al heel vroeg bij mijn mams, ze moest om 10 uur bij de therapie zijn en Levy slaapt hier, dus moest ik hier vroeg zijn...Gelukkig slaapt ie nog, de slaapkop hahaha!!! @Danjo, sterkt/suc6 meid!! @Rebbel, gelukkig heb je een afspraak bij de vk, dan weet je meer!!! Hoop dat je beebje nog lekker lang bij je blijft.. @Lola, lang niet meer gezien hier, al was ik hier ook al heel lang niet meer geweest...Leuk dat je in een andere team mag werken, weer wat anders toch??? @Natas, doe lekker rustig aan meid..Leuk in ieder geval dat je wat hebt laten horen (lezen)... Verder heb ik niet meer zo onthouden, wat er geschreven is