Bruidje, we gaan er wel weer voor, hebben maar geklust 2dagen voor ei (achteraf gezien dat ik een ei zou kunnen gehad hebben) maar we gaan er niet van uit...maar zou wel heel welkom zijn natuurlijk...we zien wel, want na een mk weet je nooit of je eerst ei kan hebben of eerst ongi word...
@Pippo, het is altijd afwachten na een mk hoe je cyclus weer verloopt...Ik kreeg na mijn miskramen gelukkig direct mijn normale cyclus terug..Hoop voor je dat het snel weer raak is!!!
Weet je, je krijgt (bijna) nooit 3 kinderen tegelijk, dus je groeit er ook wel in. Maar idd ik lach er nu om dat ik dacht dat ik het met 1 kind het druk had. Ik weet dat ik toen wel eens oppas regelde zodat ik eens flink in het huis aan het werk kan. Nu maak ik een nog groter huis gewoon schoon terwijl ik 3 kinderen heb rondlopen. En tja met de geboorte van een kind is er ook een manager in mij geboren. Want de hele dag ben ik aan het managen. Neem vandaag, ik sta op school, komt er een vriendje van Ruben naar mij toe of hij vanmiddag bij Ruben mag spelen. Dat betekent dus dat ik dan dus geen boodschappen enzo kan doen maar aan huis gebonden ben. Oke, dan doe ik de boodschappen in de ochtend dus kom maa.r Oh help, Timo heeft nog logopedie, dus dan moet je na de logopedie komen. Oja, logopedie, hoe doe ik dat met de 2 jongsten, want de logopedist wilde dat ik mee kwam. Nou ja, die spelen dan maar in een hoekje en neem wel koek als zoethouder mee. Deze keer even geen zin om oppas te zoeken. Vervolgens denk ik, oh help, maar je moet wel optijd opgehaald worden van het spelen, want wij eten al om half 5 (ja echt) omdat Ruben zwemles heeft en moeders vanavond naar de schouwburg gaat. maar... toen kwam de reddende engel... manlief zei dat hij vanmiddag vrij is! YES, dus kindje kan meteen uit school komen spelen, ik ga met timo naar logopedie en daarna gaan we samen boodschappen doen en lekker shoppen. Dus, heerlijk, lekker rustig zo! (ja dat noem ik dan dus een rustige dag). Maar bedenk maar zo bruidje, zolang ik hier nog regelmatig te zien ben, valt de drukte natuurlijk wel weer mee. Oke, ik heb wel 2 uur slaap per nacht ingeleverd. Sliep ik er vroeg 9, kan ik er nu maar 7 maken, maar dat went. Dat gaat nu prima. En... vanavond ga ik naar de schouwburg. Nou alleen van het idee al krijg ik energie. Dus heb net het huis al gezogen, de pc helemaal uit elkaar gehaald om aan de binnenkant het stof weg te halen (en voila hij is weer sneller geworden daardoor!). Nu nog gauw een was in de droger doen (had manlief vanmorgen om 8 uur al aangezet). En dan heb ik nog tijd zie ik, dus ik denk dat ik dan even de ramen lap. Oja ik heb trouwens iets leuks ontdekt. Met strijkvelours kan je leuke applicaties zelf maken. Gisteren heb ik dus een romper met naam voor mijn neefje gemaakt. Het is wel een gepriegel met knippen maar het is wel erg leuk. Voor Jaron heb ik zijn naam ook al uitgeknipt maar ik moet straks eerst even een shirtje kopen. Geen idee waar ik het over heb? Zie hier: (en ja, als ik het kan, dan kan iedereen het maken! Het is alleen knippen en strijken). zelfmaken
haha wat een heerlijk mens ben je toch Jenny! Zit dat hier echt met een glimlach te lezen.. krijg ook direkt weer hoop voor de toekomst
en weet je, dan heb ik nog overgeslagen in het verhaal dat timo ook wel heel graag een speelafspraak wilde. (maar na kindje 6 gevraagd te hebben gaf hij het op). Wat me wel soms aanvliegt is het slapen van jaron. Wanneer kan hij nou even lekker liggen? Dus dat is soms wel even behelpen. Wat ik ook wel grappig vind is dat moeders op school altijd commentaar hebben als een kind altijd bij hun wil komen spelen. Lekker makkelijk zeggen ze dan, jij lekker rust en ik zit met jouw kind. Ik heb ze dus het liefst allemaal hier. Maakt me niet uit dat er dan 6 kinderen ofzo rondlopen. Alles beter dan eindeloos die jasjes aan en en uit en weer op de fiets om weer ergens een kind op te halen. (net vroeg een moeder of timo donderdag met haar zoon mocht spelen. Gatsie denk ik dan, dan sta ik om 15.15 uur voor de 4e keer die dag bij school en moet ik hem om 17 uur ook nog ophalen, terwijl er dan ook gekookt moet worden. Dus eens even kijken of we het kindje hier naar toe kunnen lokken. Vriendje zal het probleem niet zijn hoor, maar timo speelt het liefst bij anderen. dus die moet ik even om praten.)
hum als ik nog langer blijf hangen dan komt er van die ramen ook niets meer terecht. Of zal ik toch de badkamer maar even soppen? Eerst even richting droger en dan zie ik wel waar ik blijf hangen.
... Ik heb er nu een levendige voorstelling bij hahaha... Man.. wat een geregel! Kan me voorstellen dat dat slapie van Jaron dat lastig "in te plannen" is af en toe.. slaapt hij nog meerdere keren of 1x?
hij slaapt 2x meestal van 10 tot half 12 (en dan rap naar school) en dan in de middag is het even bekijken wat uitkomt. Soms meteen om 13 zodat ik hem om 15 uur weer wakker maak voor school. Of ik hou hem wakker tot 14 uur en dan laat ik hem om 15 uur liggen als ik naar school ga. Vandaag haal ik hem er zo uit en vanmiddag is mijn man thuis dus dan zien we wel hoe laat hij gaat slapen.
Jij bent echt een goed regelaarster Jenny En ik ga dat ook allemaal nog meemaken met Levy strax...Wel leuk om te lezen hoor
da's dan wel weer makkelijker als hij straks 1x slaapt. Hier slaapt hij meestal van 12 tot 2 of zo (soms een uitschieter tot 3).. aan de andere kant kun je dan ervoor en erna ook weer niet zo gek veel.. nou ja ach.. we zien wel hoe dat straks loopt met zusjelief erbij..
Ff een vraagje, ik ben het allemaal een beetje vergeten bij mijn vorige zwangerschap...Ik voel al vanaf gister zo'n trekkerig gevoel in mijn onderbuik..Zal mn baarmoeder wel zijn, maar is dat normaal dat je dat zo lang voelt???
na mij weten is dat normaal dat je dat voel maar petje af voor je ik had echt niet zolang kunnen wachten met een echo
Bengeltje thnx...Ik had ook wel liever eerder een echo gewild, maar alles verloopt tot nu toe vlekkenloos, dus vandaar dat ze mij niet eerder laten komen voor een echo...En omdat het bij Levy allemaal goed is gegaan en ik daarna (nog) geen miskraam heb gehad..(gelukkig en godzijdank) We moeten nog maar ff wachten tot 26 oktober Hmmm..heb net een mac ontbijtje gehad, had mijn mams meegenomen, want ik zei dat ik er zin in had...Jammie!!!
Misschien een beetje het oprekken van je baarmoeder Latoya.. heb ik ook wel gehad.. Ik heb het nu als ik een wat langer stuk loop dan brandt het een beetje onderin mn buik, echt je banden denk ik... Lekker hoor dat het allemaal zo goed gaat! Ik was nu zelf ook niet zo bang voor een mk.. ik denk ook omdat ik het de 1e keer had dat ik zwanger was.. en gewoon een gevoel dat het wel goed zat.. moet wel zeggen dat ik het nu een lekker gevoel vind dat de grens van levensvatbaarheid weer in de buurt komt.. iedere keer van die mijlpalen..
Bruidje, ik heb het ook vooral als ik druk ben met Levy...Ik heb hetzelfde gevoel als jou met een miskraam..Tuurlijk was ik wel bang rond de weken dat ik ze heb gehad, maar eenmaal daar voorbij, ben ik helemaal niet meer bang...Mijn gevoel zegt ook dat het goed zit..Maar ik zal zeker nog geruster zijn, als ik de 12 weken of 20 weken voorbij was....Net zoals wat jij zegt, de grens van levensvatbaarheid
Ja kan ik me voorstellen.. dat had ik ook.. ik had zelf ook dat ik er minder mee bezig was omdat je toch ook veel in de weer bent met de kleine, je werk etc.. Dat is voor mij het verschil met de 1e keer.. Je leven gaat toch verder, je wordt een beetje geleefd dus minder tijd om daarbij stil te staan.. Soms ook wel jammer want ik "vergeet" nu af en toe dat ik zwanger ben..