ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden,

Wil even aan jullie allen laten weten dat ik zekers nog aan jullie denk en jullie niet ben vergeten, doordat ik al een poosje niet meer mee klets! Het komt niet omdat ik niet wil meekletsen maar er gewoonweg niet toe in staat ben!
    Ik heb nog steeds veel gezondheidsproblemen, waarvan zij mij pas over 2 weken verder willen gaan onderzoeken! Ik moet dus nog even doorbijten, of mijn klachten moeten prompt overgaan!

Daarnaast heb ik momenteel erg veel stress, en is vorige week de bom gebarsten met mijn moeder, dit zodanig uit de hand gelopen dat er van alle kanten bijna (lees goed: bijna) klappen waren gevallen! De hele familie is hier onderhand al bij betrokken en erg goed gaat het niet (lees: ABSOLUUT NIET)
    Verder wil ik er nu even niet op in gaan, omdat ik het er enorm moeilijk mee heb.. niet zozeer dat ik ellende met haar heb, maar meer om bepaalde woorden en zinnen die ze zei..
    een ervan is dat Michelle er niet toe doet, dat zij wel kleinkinderen van mijn broertje krijgt!

Ik wil graag met jullie beppen, maar moet dit alles eht even verwerken! Sorry meiden, en denk echt aan jullie!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Rebbel, wat een goed nieuws...mijn kaarsje heeft toen geholpen en vandaag heb ik er ook eentje doen branden voor je (is trouwens nog bezig met branden ;))...

Lindada, verwerk het maar op je tempo hoor meid! Is zeker niet plezant om met je moeder ruzie te hebben en zeker niet dat je eigen moeder kwetsende dingen tegen juliie zegt....dikke knuffel van ons hier en hopelijk komt het weer goed met de tijd...

Latoya, er moet nu toch echt 1 uitkomen he na maandag! ;) We duimen! :)

Ja, organisatie...is hier ook wel zo dat ik alles regel zodat alles hier vlotjes verloopt...:) Maar kom op jullie zijn allemaal moeders en jullie gaan dat evengoed goed...je zal nog verschieten wat een organisator je wel gaat worden/zijn! ;)

Liesje, veel beterschap! En succes met de zoektocht!

Natas, wat een mooie meid! En dikke knuffel!

Bengeltje, is het ondertussen al wat beter met je?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm heel wat gelezen weer... Ff kijken...

Latoya en Liesje hoop dat jullie snel wat vinden!!

Bruidje, gefeliciteerd met je 25 weken en Rens beterschap lieverd!

Jenny: Jeetje wat heb jij een makkelijk kind!! Dat hoef ik idd ook niet met Jildou te doen hoor.. Die slaapt op vaste tijden en anders eigenlijk niet, en vooral geen eten overslaan ;) !!

Rebbel: wat fijn dat je bmm stabiel is gebleven! Rustig aan maar weer en de 25 w komt mooi dichtbij iig!! Ben je alweer een mijlpaal verder!!! KNUFFEL!!

Liesje: JAAA moeilijk he :( :( Ik wil ook weer :( .. Maar ja ooit ;)
    Hoop stiekem wel dat t deze maand lukt, in juni hebben we weer inspectie en dan kom ik daar mooi onderuit ;) WHAHA..

Hmm ik wil op jullie allemaal reageren, maar weet t niet meer :( ..

Ooh mooie cijfertjes van Cb en echte bikkels.. GOED HOOR!!! :D Ik dacht ook al, ga rozijntjes meenemen naar cb in dec ;) ..

Verder voel ik me bah.. Hoodfpijn en wat keelpijn, dus zal iig wat inslaan.. Wat wil je ook tussen 16 ziektekiemende kleuters zitten :p WHAHA!! De een blaft nog harder dan de ander. Vandaag weer een spugend kind, gister ook al 1 .. lekker hoor ;) .. Gister was zo opgeruimd (helft in prullenbak) en vandaag buiten, dus wat zand erover en klaar ;) !

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooooh mijn dinnetje LINDAA :( SOrry vergeten..
    ACh lieverd, het zit jullie ook niet mee he :( Een heeeeele dikke knuffel en sterkte meis!!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja pippo klein beetje beter maar nog niet zoals het moet komende weekend afwachten

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Moet je dan terug spuiten hebben binnenkort?

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ook nog dat blijft denk ik voorlopig wel zo elke 2 maand mischien of elke 3 maand

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

thanks voor de lieve reacties!

@pipo: dank je meid, heel erg lief van je!

@linda: jeetje wat heftig meid! dikke knuffel voor jou!

@latoya: ik zal duimen meid!

hier een mannetje met 2 onstoken oogjes en een hele grote snotneus... het loopt er zo uit. sneu hoor!

meiden ik heb wat foto's van de spulletjes van onze babykamer in mn album staan!! ben zo blij met de schilderijtjes, die zijn door clienten van mijn werk gemaakt. mensen met een verst. beperking. ik had gezegd wat ik ongeveer wilde en dit is het resultaat!

liefs rebbel

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooie buik rebbel!! :D Zal zo ff in je album kijken :D !!
    Aaah beterschap voor Milan!!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat leuk Rebbel :D !!

Zo hier wel een goeie nacht gehad, alleen ben ik moe, hoofdpijn en wat last van mn keel.. Nou ja, gaat ook wel weer over ;) .. Wat een rot weer :( ..Zou zometeen paardrijden, maar eerst de buienradar maar eens bestuderen :p
    Vanmiddag ga ik met Jil naar mn ouders en gaan we daar eten. Mannetje heeft iets van de hondenrenbaan en eet daar chinees :) !! Dus heb mezelf ff uitgenodigd bij mn ouders :p

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je sam! :)

hihi goed geregeld! ;) fijne dag vandaag!

vanavond komen er vrienden bij ons gourmetten, dus weer gezellige klets!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh wauw wat een mooie schilderijtjes zowwww hey
    die had van mij ook wel mogen maken zo gaaf
    en super mooie buik zeg :D

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks!! :D
    ik ben ook helemaal verliefd op de schilderijtjes! ook zo leuk dat clienten ze gemaakt hebben, zij waren ook erg trots hoorde ik! :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hartstikke leuk!! Toppie :D !!

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden

Eindelijk weer eens tijd om te schrijven. Ik lees wel mee hoor, maar wil op mijn werk niet uitgebreid een bericht gaan typen.

Hed dus alles gelezen maar ben het ook weer een betje vergeten;)

Rebbel, fijn dat je BMM hetzelfde is gebleven. Sterkte meid. Ik heb je even een riendenuinodiging gestuurd want ik kan je fotoboek niet vinden

Alle ukkies die jarig zijn geweest GEFELICITEERD!!!!!

Hier gaat alles goed. Ik verlies alleen sinds vorige week zaterdag een hele kleine hoeveelheid bloed (start 2 weken na MK). Het komt me mijn neus uit, ik kan even geen bloed meer zien. Ik had een belafspraak met de gyn en heb het haar verteld. Ze legde uit dat het lijf waarschijnlijk hormonaal een beetje van slag is, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat het snel stopt want nu begrijp ik niets meer van mijn cyclus.

Met Isis gaat alles prima, ze loopt lekker heen en weer. Volgende week gaan we voor de BMR prik. Verder moet ze nog 4 kiezen en 2 snijtanden en dan is ze klaar met haar melkgebit!!!

Xxx v Treintje

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah Treintje, wat vervelend :( !!! Kan het me helemaal voorstellen... DIkke knuffel!!
    Fijn dat alles goed gaat met Isis!! Grote knappe meid!!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Och treintje, hoop dat het bloeden gauw gaat stoppen en dat je cyclus weer normaal mag komen...dikke knuffel

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, mooie buik en beterschap voor je mannetje!

Lindaa, wat vervelend allemaal. Sterkte!

Ischa, wat leuk zeg, dat je een BBL plek zou kunnen krijgen. Hoop dat jullie er financieel uit zullen komen.

Moederschap maakt week! Toen ik donderdag Alyssa had weggebracht naar het KDV liep ik met Yelina aan de hand naar buiten. Toen we buiten kwamen draaide zij zich om naar het raam waar haar zus normaliter stond te zwaaien (deze keer niet omdat ze het meteen te druk had met spelen) en zwaaide met haar vrije armpje naar binnen. Zo schattig!!

Ik moet straks als Alyssa naar school gaat ook nog maar zien hoe dat gaat met het middagslaapje van Yelina. Net als haar zus kan zij behoorlijk tukken 's middags. Soms slaapt ze maar een uurtje, maar er zijn dagen bij dat ze zo een uurtje of 3 tot 4 slaapt.

Deel Deze Pagina