Hihi, mij hoor je niet klagen hoor! Ook als ze na haar tukkie wakker wordt vermaakt ze zich nog uitstekend in haar bedje. Meestal hoor je niet eens dat ze al wakker is, dan ligt ze heel lief met haar knuf te spelen. Ik kijk dan ook geregeld even om het hoekje om te zien of ze al wakker is. En als ze wakker wordt kan ik haar beter ook niet meteen uit bed halen, ze moet dan echt even wakker worden. (Ik moet wel bekennen dat ik daar soms ook wel eens even gebruik van maak als ik even snel iets af wil hebben ).
Soms wel eens makkelijk he? Om ze even te laten liggen. Als oma hier is op het moment dat ze wakker wordt heeft ze altijd de neiging om haar meteen uit bed te halen, terwijl ze daar altijd erg saggerijnig van wordt. Maar ja, waarschijnlijk oma-eigen. Het is blijkbaar zieliger om het kind te laten liggen dan om het met een ochtend(middag)humeur te laten lopen.
oh Rebbel wat leuk die schilderijtjes . En fijn dat de controle goed was. Treintje wat vervelend zeg dat bloedverlies. Ik hoop dat het snel voorbij is. Oh wat lief Dombo van Yelina.
Natas, beetje late reactie hier, maar fijn dat je weer even langs bent gepiept. Wat een geweldige foto van jullie prinsesje in haar autostoel. Zucht, waar blijft de tijd toch. Ik zie haar nog zo hier op de bank liggen samen met Jaron en Yelina. Ze waren toen rond de 6 á 7 weken jong. Wat zijn ze toch veranderd in die tijd. En voor wat betreft je moeder, je stiefvader en je wens die zoals het er nu naar uitziet niet zal uitkomen, een hele dikke knuf. Ik hoop dat je het snel een plekje zult kunnen geven zodat het je minder verdriet zal doen.
En natuurlijk niet te vergeten: Rebbel, wat fijn dat je controle goed was en dat de BMM stabiel is gebleven. Gelukkig maar dat je je er nu flink wat rustiger door voelt. Enne, als je het niet vertrouwt, meteen bellen hoor! Ischaa, dat zijn inderdaad geweldige momenten die je echt kunt koesteren. Jij beschreef laatst volgens mij ook zoiets liefs over Lucas, maar ik kon het zo snel niet terugvinden. Alyssa komt de laatste tijd ook met van die lieve opmerkingen. (Als ze ooit over 30 jaar een tiener is zal ik haar tijdens een puberbui aan hellpen herinneren) Komt ze bij me staan als ik bijvoorbeeld in de keuken bezig ben en dan zegt ze: Mama, ik hou heel veel van jou.
Dag dames, Even een snel ego berichtje, ik kon niet wachten tot morgen met testen, en......ik ben NIET zwanger, dus volgende maand beter Nu maar snel ongi worden!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,23 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010, meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 nog geheim AFSPRAKEN 12 okt: Latoya CB 14 okt: Sam (Jildou) kinderarts 02 nov: Natas1 (Danique) CB 04 dec: Ischa CB (prikjes) 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!)
Balen Mone Dikke knuffel!! Pff hier een eerste klas rotnacht gehad.. Jil is tot half 3 steeds wakker geweest Steeds even wakker, huilen en weer slapen, half uurtje later weer wakker.. Weet niet wat er was.. Na wat warme melk uit het flesje is ze weer lekker in slaap gevallen tot half 10 .. En ik ook !! HAHA.. Nu hoofdpijn en last van mn keel.. Vanmiddag visite..
goedemorgen meiden! @treintje: dikke knuffel meid! @dombo: aaah wat lief!! @sam: ook geen lekker nachtje dus.. vannacht een onrustig nachtje gehad! milan zijn oogjes zijn al een stuk beter door de zalf, maar hij is zo ontzettend verkouden! de groene pinnen lopen uit zijn neus en sinds vannacht hoest hij er ook bij, dus weinig geslapen. maar ja ik rust toch genoeg uit! voor hem is het erger! hij heeft ook wat verhoging koorts, maar wel goede zin. er zijn ook kiezen aan het doorkomen, dus waar de koorts nu van is weet ik niet. met mn buikkie gaat het goed trouwens! die is gister ook nog mooi rustig gebleven en nu ook nog geen klachten! krijg er zo weer steeds meer vertrouwen in! nog 3 dagen en dan weer een mijlpaal!
Sam, lekker nachtje gehad lees ik! En Jildou een kiesje erbij. Grote meid. Zag vanochtend toevallig bij Yelina ook weer een nieuwe kies. Rechtsonder. Stand nu: 8 tanden, 3 kiezen. Rebbel, gelukkig maar dat je toch nog genoeg uitrust. Wel vervelend voor Milan dat hij zich zo naar voelt. En heel goed meid, dat je er weer vertrouwen in krijgt nu je minder klachten hebt. Hier vandaag een dreinerige 3 1/2 jarige. Ze wil en moet leren haar potlood goed vast te houden. Ze hield hem steeds in haar vuist vast en mede op advies van de juf van het KDV moet ze nu leren om hem tussen duim en wijsvinger vast te houden. Ze is nu zover dat ik het potlood tussen duim en wijsvinger kan leggen en dat ze zo gaat kleuren en tekenen, dus de volgende stap is logischerwijze dat ze hem zelf meteen goed vast gaat pakken. Alleen is dat een beetje lastig omdat zij zich in haar hoofd heeft gepraat dat ze dat niet kan en dat ze het daarom ook niet hoeft te proberen. Ze vraagt je het voor te doen en als je het dan voordoet gaat ze meteen huilen, draait ze haar hoofd af en gaat zitten mokken dat ze het niet kan. Pfff. Beetje vermoeiend, maar goed, stapje voor stapje komen we wel steeds verder en daar doe je het dan toch weer voor.
Bruidje, wat naar dat Rens weer zo verkouden is. Zijn jullie inmiddels weer bij de HA geweest? Hoop dat er wat aan gedaan kan worden, is zo sneu voor die kleintjes. En niet 'vergeten' om lekker te zwangeren hoor meid, nu kan het nog even. Wat een leuk idee Jenny, met die strijkvelours! Fijn dat de APK weer goed was Mariss. Het is volgens mij wel normaal toch dat de groeicurve nu afzakt, met of zonder BV. Na het eerste jaar groeien ze minder hard. Even een zijsprongetje : zag in mijn laatste update dat ik een typefoutje heb gemaakt. Ik schatte Danique nu in op 9.5 kilo maar had 8.5 getypt, dat zou wel heel weinig zijn. Inmiddels heb ik haar gewogen op onze weegschaal en het verschil met en zonder haar was 9.3 kilo. Liesje, toen ik vorige keer zo veel mogelijk had bijgelezen, m'n update had geschreven en de pjoeter afgesloten had bedacht ik me dat ik nog helemaal niet op jou gereageerd had. Ik wil je zeggen dat ik het heel rot voor je vind dat je nog steeds in de lappenmand zit. Heel veel sterkte! Rebbel, wat heerlijk dat alles goed was bij de controle! Wat een enige schilderijtjes zeg, en ik vind het stoeltje ook heel leuk. En mooie zwangere buik! Beterschap voor Milan, ah goshie. Ik zal voor je duimen morgen Latoya, heel veel succes bij de sollicitatiegesprekken. Lindaa, wat afschuwelijk de ruzie met je moeder. Vreselijk lijkt me dat, en wat ze gezegd heeft over Michelle lijkt me bijzonder pijnlijk. Wat balen Treintje dat je nog steeds vloeit, kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent, er niet meer mee geconfronteerd wilt worden en je verder wilt. Hoop voor je dat het snel over zal gaan. Loopt Yelina al helemaal zelf zo op school naar buiten Inez? Knappe meid! Hier is Danique haar interesse in lopen wat kwijt geraakt. Het stond even op nummer 1, lopen aan de handjes, maar nu heeft ze er vaak geen zin in. Eigenwijsje, hahaha! Wat lief dat Yelina zo zwaaide naar haar grote zus. Ik ben Danique nu aan het leren een kushandje te geven, ook heel schattig. Ik haal Danique meestal ook niet meteen uit bed, heel vaak ligt ze nog heerlijk te keuvelen tegen Knuf Konijn. Ah Mone, wat jammer meid! Wat vervelend van je gebroken nacht Sam. Hier ook een beetje maar minder erg dan bij jou, gisteren was Danique 3x wakker en vannacht 2x. Ook huilen, harverscheurend snikken, geen idee wat ze had. Ik heb haar geen voeding gegeven, daar wil ik echt niet naar terug. Misschien zijn ze begonnen met dromen? En weer een kiesje voor Jildou erbij, grote meid! Hier staat de stand nu op 8 tanden en 4 kiezen. Beterschap voor jou! Nou, ik ga weer verder hier. Misschien nog een beetje bijlezen in een ander topic maar ik verwacht dat Danique zo wakker wordt en dan krijgt ze een BV, wat brood en gaan we daarna voor de hele week boodschappen doen. Vanmorgen weer es flink gepoetst in huis, was hoooooooognodig want ik lieper achter door allerlei beslommeringen. Straks nog allerlei klusjes, dan is de zondag alweer voorbij. Maar zal nu wel even moeten want de hele week zit al aardig vol. Misschien tot later!