het cb zei me vorige week nog dat ze teveel was aangekomen..wat moet ik dan het arme kind honger laten lijden...dacht het niet
nu ook bijv. heeft ze om 13.45 uur voeding gehad en sindsdien slapen ho maar en blijven huilen vertel mij het maar waar het nou aan ligt want ik weet het niet meer
Grappig toch Liesje dat het consultatieburo en andere hulpverleners altijd adviezen geven en niet nadenken over de gevolgen. Als zij zeggen dat je minder voeding moet geven, vergeten ze dat je de hele dag een huilende baby hebt. Das toch ook niet te doen. Lastig hoor Liefs van Treintje
Hoi Liesje Nog even een klein trucje wat Isis stil krijgt als ze echt heel erg overstuur is. Een beetje Cinababy tegen krampjes op de speen. Werkt altijd (ookal mag het eigenlijk niet)
en als je daar dan komt omdat ze juist veel huilt krijg je te horen dat het eigenlijk aan jezelf ligt en dat ze 'gewoon' een huilbaby is en je er maar mee moet redden voor de eerste 3/4 maand
bij regeldagen zijn ze juist onverzadigbaar en willen ze meer meer meer. Dus ik herken het niet als regeldagen.
Liesje, wat vervelend meid, dat Rihanna zo aan het spoken is geweest vannacht. Dat komt je eigen nachtrust ook niet echt ten goede. Het zou inderdaad iets met regeldagen kunnen zijn, dan zijn die kleintjes vaak wat onrustiger. Hopelijk is ze snel weer rustiger en in haar oude ritme terug.
je kan dat beter niet met cinababy doen want daar krijg je bij regelmatig gebruik luie darmen van. Ik zou dan eerder vitamin d gebruiken. Zo doen wij het ook
@liesje: pffff.... wat vermoeiend zo meid! maar hoeveel was ze in een week aangekomen dan? want Milan groeit ook erg hard, maar dat was prima. hij is natuurlijk wel te vroeg geboren dus dat scheelt dan ook weer. maar je kan haar geen honger laten lijden hoor, zou ik ook zeker niet doen. liefs rebbel
Inez, fijn dat Yelina goed aankomt! Liesje, regeldagen zijn toch dat een kindje juist meer wil drinken en niet minder? Dan zou het bij Rihanna nu geen regeldag zijn.
Hoi Luna en Liesje, Ja de Cinababy is zoet dus dat vinden ze erg lekker. Als ik een druppeltje op de spen doet dan pakt ze die beter en dan kan ik haar beter troosten omdat ze dan stopt met heel hard huilen. Luna dat van die luie darmen dat wist ik niet. Vitamine D geef ik helaas niet meer omdat de borstvoeding niet gelukt is, maar toen ik nog borstvoeding gaf gebruikte ik dat idd. Zal er rekening mee houden dat Cinababy niet te vaak gegeven moet worden Groetjes v Treintje
Ik heb een vraagje: hebben jullie al de spullen voor de vacinaties gehad? (de kaarten?) De vorige keer hadden wij dat vrij snel maar nu nog steeds niet. Moet ik me al zorgen gaan maken?
nee die heb ik ook nog niet gekregen...ach pas over een maandje hoeft ze pas de vaccinatie hebben...neem aan dat ze voor die tijd wel binnen zijn
oh dan maak ik me geen zorgen. Ik weet dat we het bij timo met 2 weken ofzo al in huis hadden (was de eerste post die op zijn naam binnen kwam)
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d om 01.32 uur van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM (Thomas Mark), ? gram en ? cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, ? gram en ? cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm AFSPRAKEN 21 aug: Mone cb 26 aug : Natas cb (wegen) 1 sept: Liesje cb (arts), Natas cb (arts) 2 sept: Luna cb, Mone cb 3 sept: Liesje osteopaat 8 sept: Liesje manueel therapeut (ovb) 9 sept: Liesje gyn 11 sept: Inez cb 12 sept: Inez kinderarts 20 okt: Liesje eerste werkdag 3 nov: Luna eerste werkdag 11 nov: Natas eerste werkdag De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0