ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Van harte Liesje!

Nou een mooier kado kon je je bijna niet wensen :)

Wat een schatjes Luna!

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ook ik meld me hier, Sterre is de 1e nov geboren! Maar de meeste wisten dat wel via zwanger na een miskraam.

@ongi, ik werd met tycho ook strak na 4 weken ongesteld hoor (met borstvoeding).
    @Hoe snel zijn jullie gestopt met vloeien? Dacht dat ik gestopt was, maar dat was voor 36 uur... Daarna begon het weer van voor af aan :(

Jooze

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    is echt een fantastisch cadeau....(een tweede zou nog een mooier cadeau zijn hihihi)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou geloof dat het vals alarm was van mn ongi.. BUikpijn is totaal verdwenenn.. Nog een laatste restje misschien? Of wie weet één dezer dagen.. Nou ja, voorraad maandverband al ingeslagen :p !

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zullen ze hier ook wel zeggen, dat ze meer op haar buik moet. Maar ik laat dat helemaal aan haarzelf over. Ze ligt wel geregeld op haar buik op mijn buik, maar niet in de box of op de kleed op een grond. Dan zet ze het gigantisch op een krijsen. Wanneer ze er aan toe is, rolt ze zich zelf wel op haar buik. Met Alyssa ging het precies zo en met haar is het ook goedgekomen.

Jooze, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sterre en gezellig dat je hier komt meekletsen.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo het zit er alweer op voor vandaag. Heb gewerkt tot kwart voor 2, hoefde eigenlijk maar tot 13 uur. Of nee, eigenlijk tot 15 uur maar als ik mijn kolftijd eraf trek tot 13.15 uur. Heb net dus boodschappen gedaan en net tijdens het bijlezen gekolft. Het was best lekker om weer te werken. Ik merk wel dat ik nu heel moe ben. Er komt toch wel weer veel op je af he. Volgende week donderdag hoef ik pas weer. Weer zo'n kort dagje. Heerlijk!

Liesje van harte!
    Jouw man was toch in juli jarig? Wel grappig, dan zijn onze mannen in julie jarig, wij beide in november en onzze baby van dezelfde datum.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Luna lekker zeg!
    Liesje Jahoe:D ! En gefeliciteerd he!

Nou hier gaat het ook goed.. Heb nu ook internet vanuit m'n kamer met m'n eigen laptop. Is wel zo fijn! Kom ik de dagen ook wat makkelijker door :D ! EN Jildou is hier echt op en top genieten :D ! Ze lacht en volgt en begint wat te brabbelen.. :D ! Ben helemaal verliefd.. 1 voordeel.. ik mis nu echt niets van haar ;) (positief blijven :p )

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, dat was een lekker kort dagje om te wennen. Maar evengoed is dat toch vermoeiend. Weer opnieuw werken, weer nieuwe indrukken, ander ritme. Maar gelukkig heb je een week om ervan bij te komen.

Liesje, van harte gefeliciteerd! En ja, inderdaad een mooier cadeautje kon je je niet wensen, lekker een nachtje doorslapen. Op naar nog meer van zulke nachtjes.

Goedzo Sam, positief blijven. Om Cruijf na te praten, elk nadeel heb z'n voordeel. Evengoed is het natuurlijk fijner om weer gewoon lekker met z'n allen thuis te zijn.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Fijn Sam! Hoelang ben je nu al met Jildou in het ziekenhuis?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vrijdag 3 weken. Ze is dan ook langer in het zkh dan dat ze thuis is geweest.. Flink shit, maar ja.. Zo had ik mn kraamtijd niet verwacht.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    pfff lang hoor. Veel sterkte, er wordt aan jullie gedacht! (meer dan dat zelfs)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje!

ja dat klopt mijn vent is idd in juli jarig :)
    toeval?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje Sam....

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje voor de felicitatie
    nou ze heeft vannacht weer ingehaald van gisteren hoor, ben gestopt met tellen toen ze 3 keer wakker is geworden...
    nou ja misschien dat ze vannacht weer doorslaapt

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Liesje nog gefeliciteerd en inderdaad positief blijven inderdaad op de komende nacht! (vanaf wanneer mag je eigenlijk 8 uur doorslapen?)
    @Sam, inderdaad zo stel je je verlof en kraamtijd niet voor. Ik hoop dat het snel beter gaat met je dochter!
    @Luna, heerlijk hoor weer werken (al is en blijft het natuurlijk wel weer wennen!

Hier een dip dag. Heb nog steeds veel last van mijn bekken. We hadden geregeld dat de dagen waarop Tycho thuis is ook iemand anders in huis is omdat ik het alleen heel zwaar vind Blijkt er vandaag studiedag te zijn op het kdv (was man lief even vergeten). Zit ik dus nog onverwacht met 2 kinderen thuis. En kan ik vanmiddag dus ook niet naar de fisio. Kan ik pas dinsdag weer terecht (en ik heb het zo hard nodig)...
    Jooze

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje Jooze...ik weet niet precies vanaf wanneer ze 8 uur mogen doorslapen eigenlijk....

kan je niet regelen dat je moeder ofzo even komt oppassen zodat jij naar de fysio kan?

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Nee, mijn ouders wonen 1 12 uur hier vandaan en vriendlief heeft net dan een afspraak met zijn werk ergens anders dus helaas

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ook toevallig geen vriendin ofzo?
    balen zeg

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Nee echt iedereen werkt, de dinsdagen en donderdagen zijn wat dat betreft drama! Het is helaas, heb me er ook wel bij neergelegd maar baal er wel van natuurlijk..

Thanks voor het meedenken.
    Jooze

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    gedeelde smart, is halve smart.
    Hier ben ik ook de tel weer eens kwijt geraakt.

Deel Deze Pagina