ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Bruidje, wat rot dat Rens weer zo verkouden is, hopelijk ontspring je zelf de dans!

Jenny gaaf zeg die strijkvelours! Ik ga het denk ik ook eens proberen! Ideeën zat...

Rebbel, gelukkig alles even rustig, en bijna een mijlpaal weer, dat er nog maar heel veel mogen volgen... Nog een reactie op de "discussie" van even terug, natuurlijk hoop je dat je kleintje zo lang mogelijk bij je is en weet je best dat de kansen steeds beter worden met de dag! Maar al weet je dat het een enorm spannende tijd zou zijn als je kleintje binnenkort kwam met veel zorgen, ik snap ook wel dat je een beetje troost put uit de toch al heel behoorlijke kans dat je uk het zou redden... en al zal je de 42 weken die ik je ooit toewenste wel niet gaan halen ik hoop voor jullie allebei dat het nog erg lang wachten blijft en het kamertje (hoe leuk ook) nog alleen om naar te kijken blijft, tot slot beterschap voor Milan... ook jou wens ik toe niet aangestoken te worden, je hebt al genoeg op je bordje...

Treintje jammer, ik snap dat je er van baalt meid, hopelijk is het nu snel eens klaar.

Mone jammer van je testje...

Succes morgen Latoya, heel veel succes bij de sollicitatiegesprekkenen het cb...

Lindaa, wat afschuwelijk de ruzie met je moeder, zeker als ze je zo weet te raken...

Sam, ik weet niet meer wanneer, maar Tom had een ppos terug ook zo'n periode, niet doorheen te komen! Na 30 min tot 1 uur was het ineens weer klaar, soms juist met weer terug leggen al huilde hij nog, soms met een slokje water, en soms met geduld... Ik hoop dat het bij jullie ook snel over gaat!

Natas, Tom doet het lekker hoor, dus ik vindt het allemaal best... maar eerder zat hij op de lengte +2 sd lijn en nu nog net boven de +1 sd, dus hij daalt binnen zijn curve. Maar hij ontwikkelt zich prima en is zooo lief! Geen zorgen bij mij i.i.g.

Knap hoor dat je nog steeds bv geeft, nu heeft Danique daar natuurlijk wel haar zeggetje in ;) Toch wel heel mooi en kostbaar! en ze doet het er prima op zo te lezen! Verder hoop ik dat je meer rust kan krijgen of met Chris het iig bespreekbaar kan houden, al is het voor hem heel duidelijk en hebben jullie dit al eerder besproken gevoel laat zich niet dwingen en ik hoop dat jullie daarin je weg kunnen vinden. In ieder geval een hele dikke knuffel van mij...

Hier gisteren een heel leuke dag! Gezellig naar de dierentuin geweest met opa, oma, oom, tante en twee neefjes, grrot feest en zo leuk om te zien die drie kleine mannen, helemaal met zijn allen aan de sjouw. En ons kleine ventje heeft alleen een half uur 's ochtends in de auto geslapen!!! en maar blijven lachen!!! Daarna nog met zijn allen uit eten en om 8 uur in de auto naar huis viel hij acuut als een blok in slaap en is niet meer wakker geworden tot vanochtend 8 uur!

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    O ja nog vergeten...

Bengeltje wat een heerlijk ventje!!!

Ischa, mannen!!! Ik begin er hier zo eens in de 2 maanden over, even polsen hoe de vlag hangt... Ik heb het idee dat het hier langzaam gematigd positief wordt met duizend slagen om de arm...

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA MARISS.. Lekker laten liggen in de auto? ;) (grapje:p ) .. Topkindje !! Hij had het ook leuk gehad dus!
    Wat betreft die periode, ja het was vrijdag op zaterdag anders dan zaterdag op zondag. Toen was het echt wat jengelig.. beetje bleagh.. weet niet wat er was.. beetje vaag ;) !! Ben benieuwd wat vannacht gaat brengen :) !! Kor en ik hebben het nog druk vanavond ;) Dus ik hoop dat we wel ff de kans krijgen :p
    Wat betreft die vlag..HOop dat hij over een tijdje de goeie kant op staat :p !!

4. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Tja Sam, en dan gaat de vlag hier uit ook!!!

Ach en als ze nu een uurtje huilt heb je toch ook nog tijd zat?
    Ik hoop dat het gewoon rustig blijft voor jullie! Zo en nu wil ik je vandaag niet meer zie, aan de slag! ;)

Trouwens wat een tanden allemaal, Tom moet het nog steeds met maar 8 tandjes doen hoor, maar hij (vr)eet als een beer!

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jenny over dat strijk velours haal je dat gewoon op internet of heb je een leuk winkeltje?? Wat heb je gemaakt trouwens?

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHA MARISS.. Nou als het een uurtje duurt en wij liggen net op bed ... hmm dan wordt het minder.. Kor moet er wel om half 5 weer uit ;) !!
    Ja dat vreten kan er hier één ook wat van :p

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ik zal aan Kor denken als ik om 6 uur pas weer de wekker vervloek! Jeetje wel een bikkel als hij ook nog de handjes uitlaat!

Toch hoor je mannen weinig klagen over slaapgebrek om deze redenen Sam ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Ja dat zeg je goed, z'n handjes uitlaten :) Hij laat om half 5 niet de hondjes uit hoor, alleen op vrijdag :D !! Maar dan nog, ik doe het hem niet na hoor :D !! En idd, je hoort ze niet gauw klagen over slaapgebrek nu ;) Alhoewel, donderdagavond was hij wel echt kapot :D :D :D !! WHAHA :D

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sam, kan me voorstellen dat je na een half uur krijsen overgaat tot een troostslokje geven. Ah gosh, arme Jildou. En ook arme papa en mama.

Dank je Mariss!
    Dat heeft Tom gister goed gedaan zeg, zo'n lange drukke dag. Leuk is de dierentuin hè met die kleintjes. Wij zijn een paar weekjes terug in Amersfoort geweest met Geno (stiefkleinzoontje), was genieten.

Sam, wat doe je hier nog? :D

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    thnx julian is idd een schatje zeg iedereen denk ik van hun kleine hahaha

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHA goedemorgen :D !!

Ja Natas, nou mn voorgevoel had gelijk, Jil werd toch eerst nog wakker, maar daarna is het nog gelukt hoor :p !! Dan heeft ze nog niet super gedronken bij mij en komt ze meestal rond uur of 10 nog een keer ;) !! Verder hier een goeie nacht gehad!
    Nu Jildou even uit bed halen en daaarna honden uitlaten.. Die ligt al lekker wakker te worden :D !

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden, alles goed?

HIer een lekker nachtje gehad. Sam, die nacht dat Jildou zo moets huilen was Isis ook bezig. Helemaal gek werd ik ervan. 3 uur lang elk half uur tot 15 min wakker en huilen. Ben op een gegeven moment maar even niet meer naar bed gegaan want ik werd elke keer wakker als ik bijna sliep;)

Gisteren belde een vriendin, ze is zwanger en uitgerekend op 1 dag voordat ik uitgerekend zou zijn. Pfff , even zwaar, maar het viel me mee. Ik was niet echt van slag. Heb haar meteen verteld hoe het zat en ze was heel lief. Ik kan echt blij zijn voor haar want ze heeft lang geen relatie gehad en wilde wel heel graag kinderen.

Het meest lastige is het bloed. Ben er helemaal klaar mee, maar dat wisten jullie al:) Het is in principe gestopt, maar soms begint het plots weer en dan stop het binnen een paar minuten, raar geval ben ik haha

Mone, jammer van je test. stom lijf om rare signalen af te geven

Fijne dag allemaal

Xxx treintje

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje, ja dat zul je altijd hebben Treintje! Goed dat je het hebt verteld, dan snapt ze het ook en kan je het er over hebben!! Leuk voor je vriendin!
    Nou nu ga ik echt :D !!

Tot straks!

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi meiden!

Pfff, zit lekker mee zeg... De ketel is kapot, dus we zitten al vanaf gister in de kou en zonder warm water. En dan hoor ik vanmorgen op de radio dat de DSB waarschijnlijk failliet is (waar wij dus bijzitten met onze spaarcentjes en lopende rekening). Alles komt in drieen zeggen ze, dus wat is het volgende? :(

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hier nog nieuwtjes?

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He Latoya, hoe was het om het 'grote nieuws' te vertellen? :D

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    :$:$:$ Dat meen je niet... Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Niet aan je kinderen komen! Dan komt mama in opstand!!!

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Baalbaalbaalbaal!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik hoop dat de beeb van Rebbel nog even blijft zitten...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JeetjeLindada, dat is zeker balen :( !!
    Kan je het geld niet overstorten naar andere bank? (leek op dat gebied hoor :D !!

Deel Deze Pagina