Grr Lindada.. Dit is heel vervelend voor jullie !! Dikke knuffel meis en hopelijk lukt het allemaal wat!!
Zo Linda, vandaag morgen en overmorgen dan maar snel 250 euro per dag opnemen, enne alle stortingen op die rekeningen laten stagneren Daar heb je het even druk mee, en dat is dan 3! O ja en natuurlijk regelen dat je je geld terug krijgt (garantie-regeling). Maar wel erg vervelend zeg! (ook van de ketel)
Hi Liesje, Afhankelijk van je CAO, als je betaald verlof hebt gehad, kan het zijn dat je minstens nog een jaar fulltime moet werken en anders het gekregen geld voor die ene dag terug betalen. Wat betreft de ziektewet, 1 jaar 100%, 2e jaar 70% en dan kunnen ze ontslaan. (zover mijn kennis strekt)
Liesje, als je je niet goed genoeg voelt zou ik inderdaad zeker niet aan het werk gaan nog. Alles op je eigen tempo! Lindada, balen zeg, van jullie rekeningen. En ook al geen verwarming en warm water. Brrrr. Koud. Bruidje, wat vervelend dat je man is gevallen en z'n hand in het gips heeft en dat jij zo'n last hebt van je rug. Hopelijk geeft de bekkenband verlichting. Sterkte met alles. Sam, als een leidster van het KDV mij adviseert om samen met Alyssa te oefenen om haar potlood of wat dan ook op de juiste manier te leren vasthouden, dan doe ik dat ook. Zeker omdat zij aangaf wat ik zelf ook al had gezien, dat ze er wat extremer in is dan haar meeste leeftijdsgenootjes. Misschien kwam het zo over, maar ik zit haar echt niet de hele dag achter de broek aan dat we moeten kleuren of tekenen en dat ze dan haar potlood anders vast moet houden. Ze komt zelf met haar kleurboek en potloden en de vraag of ik haar wil helpen. Ik wilde het haar alleen makkelijker maken door haar te leren het potlood dan maar meteen zelf goed vast te pakken. Lijkt me niks verkeerds aan.
Liesje, ik weet niet meer exact hoe het zit, maar ik dacht dat je werkgever tegenwoordig altijd ontslag voor je kon aanvragen. Ook als je in de ziektewet zit.
hoi hoi al heel lang niet geweest, en was even benieuwd hoe het hier gaat... zag dat er een aantal zwanger zijn en al een aantal kindjes die 1 jaar zijn geworden!! leuk leuk Alles goed hier?
hoi dames, ik lig nog lekker in bed, ben nog zo ontzettend moe dat ik zelfs door 2 wekkers heen slaap. Ik kom later nog wel even online om te reageren. Eerst nog even slapen
Heey Jootje, Leuk dat je even langs komt. Hier alles oké en met jou? Jij ook weer aan de klus? Liesje, bah meis!! Slaap nog maar ff lekker!! Inez: Nou ik nam aan dat je haar niet zat te pushen idd !! Tuurlijk kan je haar wat begeleiden! En als ze haar potlood vastpakt haar wat helpen maar verder hoef je echt nog niet te gaan. Motorisch gezien moeten kinderen toe zijn aan de pengreep. En dat is het ene kind nou eenmaal sneller dan het andere. Ik zou dan misschien eerder nog wat kleine fijne motoriek oefeningen met haar gaan doen. Dus dingen vast laten pakken tussen duim en wijsvinger.. Er zijn ook nog heel veel 4-jarigen die nog niet uitgesproken links of rechts zijn! Daar kan je niets aan doen, dat komt vanzelf! Rustig aan !! Maar ik bedoelde het niet lullig of raar hoor! Het enige dat ik wou aangeven is dus dat je je geen zorgen hoeft te maken !! Zo hier verder goeie morgen, beetje moe nog, maar ja dat heb je als je je gedraagt als een konijn !!
Hoihoi! Gelukkig is de ketel gemaakt. Alleen nu hopen dat de rekening mee gaat vallen... Over de bankzaken helaas nog niets nieuws. Ik hoop dat de rekening bij de rabo snel geregeld is, zodat we kunnen gaan beginnen om alles om te zetten. Het blijft erg vervelend (zacht uitgedrukt) dat we niet eens bij onze gegevens kunnen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over wat er met de DSB gaat gebeuren.
Kan het me helemaal voorstellen Lindada! Hoop het ook voor jullie!!! Hebben jullie geen onderhoudsabonnement bij bijvoorbeeld de gaswacht of nuon? Hebben wij wel, scheelt heeeeel veeel als hij stuk is en gerepareerd moet worden.. Onderdelen worden dan tot bepaald bedrag vergoed!
Ik geef trouwens de hoofdschuld aan Pieter Lakeman. Danzij hem is er een run geweest om spaargeld (ongeveer 620 miljoen) van de rekening te halen, waardoor de bank wankel is komen te staan. De genadeklap kwam door de volkskrant met hun bericht over een mogelijk faillisement. Ik vind dat de hypotheken waar de bank over in opspraak was niets te maken had met spaargeld. En wat heeft hij nu bereikt? De regeling die getroffen is met 'gedupeerde' is nu onzeker. Ongeveer 4000 mensen zijn hun spaargeld kwijt van boven de ton. Er is 110 miljoen spaargeld van mensen die geen recht hebben op teruggaaf. 1600 Mensen zijn hun baan kwijt. Andere banken moeten nu mensen hun spaargeld terug gaan geven, dus renteverhoging op kort termijn kunnen we ook wel op onze buik schrijven. En dan heb ik het nog niet over het gedoe wat het geeft voor mensen zoals ik die alles moeten gaan regelen. Lekker hoor Pieter Lakeman!
Ja, dat hadden we dus wel. Ze hadden zelfs nog dit jaar langs moeten komen voor onderhoud, maar ze zijn niet geweest. En het contract is dus 2 maanden geleden beeindigd! Niet echt iets waar je continu naar kijkt, en we hebben ook nooit bericht gehad, anders hadden we wel een nieuw contract aangegaan. En het ergste is dat de reden waardoor hij kapot gegaan is, door vuil komt!!! Dus als ze netjes volgens afspraak langs waren geweest, was er niets gebeurd. We laten het er ook niet bij zitten natuurlijk.
Hmm. Da's balen Lindada. Sam, da's precies waar het zondag 'misging'. Ik wilde haar bewust haar favoriete knuf met duim en wijsvinger laten pakken. Doet ze anders ook wel, alleen dan staat ze er niet bij stil. Misschien is het een beetje de leeftijd of peuter-eigen, dat weet ik niet, maar momenteel heeft ze met heel veel dingen zoiets van: dat kan ik niet dus dat doe ik nietl En ik wil altijd juist heel graag dat ze het in ieder geval 1 keertje probeert. Meestal gaat dat wel goed, maar zondag dus even niet.
AAAAH Ja zal idd de leeftijd zijn.. Monstertje !! WHAAH HIER TROTS Jildou loopt achter haar activity tafel aan !! Kan je ook als rollator gebruiken natuurlijk !!
Ja vanaf deze maand beginnen we weer. Wel spannend weer hoor. Zo te zien heb jij je oude praatjes ook weer terug...konijnen...