Huh? waar is mijn berichtje nou.. ik had wat getypt, maar is ineens weg... Hmm vaag ! Liesje.. Inderdaad positief blijven ! Luna hoe vaak voed jij s nachts? Hier weer een goede nacht gehad. Ze kwam om 2 uur en om 6 uur. De ene nacht komt ze om de 4 uur de andere nacht kan ze er gerust 5, 5 uur tussen hebben. Maar goed, gehuild heeft ze vannacht niet. Ligt ze mooi te slapen en dan gaat ze mooi liggen smakken!
nou hier vooralsnog alleen maar oefenen en er komt er echt nog maar eentje bij (als het aan ons ligt)
Ja nog wel.. wel apart, haar hartslag is nu weer veel hoger, nu t ene medicijn afgebouwd is.. Apart om te zien.. Verder heel normaal natuurlijk !
Hi, @Sam, vreemd om inderdaad alles te kunnen zien mbt de hartslag, thuis zou je het niet in de gaten hebben. Ik hoop dat ze snel naar huis mag. @Liesje, en toen kwam er als 2e een 2 ling @Luna, thanks! Komt her goed hoor even een dipje, maar dat gaat goed komen. Jooze
Beter een 2ling dan een 5ling .. Heb ik maandag heel stuk over op tv gezien. Man o man.. Neej dan maar 1 tegelijk !
asjeblieft...geen 5 ling.... ik vind 1 kind per keer genoeg en wij zouden er graag (maar) twee hebben/krijgen
Hihi oké.. Ach anders zijn er wel mensen die die 2e wel willen hebben Liesje ! HIHI zitten je even gek te praten hier !
Hoi allemaal, Voel me een hele slechte mama Isis heeft luieruitslag! en we smeren nog wel zo trouw met sudocreme. Heeft iemand nog tips? groetjes v Treintje
treintje..je moet je geen slechte mama voelen volgens mij kan je niet meer doen als blijven smeren en regelmatig de luier verschonen
Hi, @Liesje, laat je niet gek maken door mij hoor (dat was namelijk ook wat iedereen tegen mij zei toen ik vertelde dat ik nog 1 kind wilde. En een 5 ling, vreselijk zwaar lijkt het me. @Treintje, heb je een andere creme geprobeerd, misschien is ze allergisch voor sudocreme?! Jooze
Treintje, inderdaad, meer dan smeren en regelmatig verschonen, zeker met een poepluier, kun je echt niet doen. Je hoeft je zeker geen slechte mama te voelen. Yelina heeft er ook last van nu. Van de verpleegkundige op het CB begreep ik, dat het vrij normaal was. De structuur van hun speeksel verandert nu, ze krijgen het meer binnen en het moet er ook weer ergens uit. En dat zou volgens hem de uitslag veroorzaken. Nou ja, het zal wel. Ik blijf maar gewoon smeren en verschonen, het gaat vanzelf wel weer over, al ziet het er wel sneu uit. Verder is Yelina weer APK gekeurd met als toetje de tweede prikjes. Behalve even flink huilen op het moment supreme lijkt ze er voorlopig geen last van te hebben. Verder woog ze vanochtend 4970 gram en was 59 cm. Met de lengte volgt ze haar lijn keurig, met haar gewicht bleef ze wat achter. Ik mocht haar wel meer voeding geven nu van de verpleegkundige. Daar moest ik stiekem wel om lachen. 2 Weken geleden bij de kinderarts in het ziekenhuis kreeg ik nog te horen dat ik een ietsiepietsie teveel gaf en nu te weinig. Tja, meer dan dit krijg ik er niet in. Dat komt er dan meteen weer uit. Dus blijven we daar gewoon maar weer onze eigen weg mee volgen. Zolang ze verder tevreden is, lijkt me niet dat ze tekort komt.