Nee, is misschien ook beter dat je niet gegaan bent...ook nog met de kinderwagen..Je weet niet hoe gek de mensen tegenwoordig zijn...Nou, hoop in ieder geval dat het niet weer gebeurd!!! Tot latersss!!
Nou zeg Sam, hoewel ik me enerzijds kan voorstellen dat zo'n man gefrustreerd is, is zijn reactie wel ontzettend buiten proporties. Hoe is het nu eigenlijk met jou? Steek je al weer een beetje beter in je velletje? Pas schreef je een keer dat het niet helemaal lekker ging. Latoya, ik gebruik een vitaminesupplement en ik eet minder, gezonder en snoep niet meer.
Ja gaat wel weet beter Dombo, dank je! Soms even een dipdag, en na vanmiddag is het er nu dus weer 1 Maar goed. Het gaat weer lekker gelukkig ! Ja snap best dat hij boos was, maar kom op, snap niet wat het zo'n drama maakt een kat in je tuin die alles onder schijt of een klein pupje die nog kleiner is dan die kat en alleen wat staat te keffen.. Uuuh dames die meiden hebben en leuke haaraccesoires zoeken, kijk eens hier.. Echt heel leuk en haarspeldjes blijven goed zitten!!
Hey Jootje jij ook weer hier. En ik zie dat jullie voor een 2e gaan leuk hoor! Dombo echt goed meid dat je al zoveel afgevallen bent. Ik doe met je mee . Sam wat een kloothommel zeg. Dat doe je toch niet zo'n puppy schoppen die vent moesten ze eens tussen z'n klokkenspel schoppen :x.
Precies Sam, dat zeg ik, zijn reactie is wel behoorlijk buiten proportie. Even mopperen OK, maar zo'n hondje een trap geven, dat lijkt echt nergens op. Fijn dat je jezelf weer beter voelt! Ischa, gezellig, samen lijnen!
Nog even over honden en hoe mensen ongewenst hondenbezoek of aandacht ook af kunnen handelen: Ik had een paar jaar terug in een hondenbos hier in de buurt wat grappigs. M'n schoonmoeder en ik waren daar heerlijk aan het wandelen met onze 2 schatjes toen we daar een echtpaar tegenkwamen dat daar zat te picknicken. Alles uitgestald, beiden prinsheerlijk op een stoeltje. Onze deerhound vond dat wel interessant, liep er naar toe en bleef op een afstandje staan kijken. Meneer zag het niet zo zitten dat Thor daar stond en begon wild met z'n armen te zwaaien om die hond weg te jagen. Hee, dacht Thor, aandacht, en liep er naar toe. Alleen dat werd niet op prijs gesteld en die meneer riep naar me dat ik die hond aan moest lijnen, dat ze daar lekker zaten en dat hij het niet op prijs stelde dat een hond mee kwam eten. Toen hij uitgetierd was vroeg ik hem: Goh meneer, als u het niet op prijs stelt dat er een hond bij u komt kijken (want meer deed hij niet) waarom gaat u dan uitgerekend in een hondenbos waar honden los mogen lopen zitten picknicken? Ze hadden bij het binnengaan van het omheinde stuk dus niet op het bordje gelet. Maar goed, ze wisten niet hoe snel ze hun spullen moesten pakken en weg konden komen. Ik had me een lol om die mensen! M'n schoonmoeder vraag me nog regelmatig, goh, weet je nog? Van die mensen op het Leesten?
Ik was laatst bij claire's en daar hebben ze ook hele leuke assecoires voor meisjes (inclusief mini handtasjes, heel schattig).
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,23 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010, meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 nog geheim AFSPRAKEN 02 nov: Natas1 (Danique) CB 04 dec: Ischa CB (prikjes) 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!)
biw niet echt alles bij gelezen sorry druk met me eigen hyves opzet netwerk voor gratis baby kleding en spullen voor moeders met minder geld
Hoe komen jullie aan de moeders dan? Hoe weten jullie dat deze moeders het écht nodig hebben? (hengelo is voor mij wel reisbaar nl)