Dombo, Ja dat is idd zo, wat betreft mechelaars.. Spike is dan 25% mechel en die is ook niet graag alleen.. Heb op filmpjes wel gezien dat hij onrustig is en ligt te janken als wij weg zijn... Stumper !!
Danjo, heel veel sterkte, hopelijk stijgt je bloeddruk niet, schiet het nu op met de ontsluiting en hoef je geen KS!
Inez, heb je met je Mech wel es medicatie geprobeerd? Bijvoorbeeld Clomicalm? (ik weet er verder weinig vanaf hoor)
Hoera, bijna weekend!! Jij ook een fijne dag Sam O Rebbel, wat een naar bericht. Rebbelbeeb, blijf alsjeblieft zitten kindje. Wat moet dit een spanningen geven zeg. Ik denk aan jullie. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ga gauw aan het werk Liefs v Treintje
Hai hai dames... Zo, dr is niet veel gekletst..Ben benieuwt hoe het met Rebbel en haar beebje gaat... @Natas1, gister weer sex gehad hahaha...Het lijkt net alsof het weer terug is sinds ik er met jullie over gepraat heb hahaha!!! En ik ben een stuk vrolijker overdag, vindt mijn vriend namelijk ook Wat betreft Levy, acht het cb heeft toch altijd wel wat te zeuren...Ze hadden zekers verwacht dat ie een groeispurt had gemaakt..Nou, als ik jullie verhaaltjes lees, dan scheelt het bijna nix qua lengte en leeftijd...Drammerts zijn het ook hahaha!!! Ben trouwens bijna jarig, joehoe!!! Dinsdag word ik 25..Halve Sarah Ik vier het volgende week vrijdag, dus lekker drukjes weer!!! Wel gezellie natuurlijk Nou, ik ga weer ff verder... Tot laters!!!
Leuk he Sam Vandaag die kerel weer geprobeerd te bellen van die sollicitatiegesprek...Neemt gewoon niet op, vind het echt vaag..Heb ook nog steeds geen brief (vandaag nog niet gekeken)...Raar en onprofessioneel toch??? Dus heb HCN maar weer gebeld en heb dinsdag (op mijn verjaardag) weer een gesprek..Tjah, ik moet wat, als ik maar een half jaar kan werken, dan heb ik sowieso recht op ww/zwangerschapsverlof toch???
Hmm daar moet je mij niet naar vragen Latoya, dat weet ik niet.. sorry.. Idd erg vaak... Raar zaakje!!
Na ja, ik weet in iedergeval dat ik dan recht heb op ww en als je dan zwanger bent, wordt dat dan omgezet in zwangerschapsverlof via ww, wel 100%...
Nice he..ik d8, laat ik het nu maar zichtbaar zijn...Iedereen mag het weten En iedereen weet t toch al, nu maar hopen op een goede echo..