Ja heerlijk.. HAHA Ja werken ... neej moet ff met collega dingen doen, maar verder niets geen plannen. Ja de 23e mn moeders verjaardag vieren .. Samman moet gewoon werken helaas !!
Das minder dat je mannetje gewoon moet werken...Dus jij hebt ook een feestje de 23e??? Gezellie!!! Mijn schoonmoeder is de 24e jarig..
Hihi leuk.. Ja ga meestal s middags al heen en komt Samman na het werk.. eten we daar etc.. HAHA.. klinkt leuk he, Samman.. ja bedoelde ik maandag over een week!! Bikkel.. Ik had het niet volgehouden !!
Klinkt gezellig Sam...Enne, jah Samman klinkt ook errrruuug leuk Jah, ik voel me ook eigenlijk best een bikkel dat ik het zo lang vol kan houden..Gelukkig vliegt de tijd!!!
Hi Dames, Ik ben eindelijk ongi geworden! Verder Rebbel sterkte! Hou je benen nog even gekruisd meid! Succes ermee! Latoya, mooie banner! Sam, heel veel vakantieplezier! Stond vandaag in de vakantie file!
Hmm nou ja, wel duidelijkheid Mone, .. Beter laat als niet (als je dan toch niet zw bent ) Klinkt als mijn verhaal de vorige periode trouwens !! Hmm arme jij!! Daar had ik gelukkig geen last van !! Ik had vandaag wel iets anders.. Ik ben naar het werk gereden, maar of ik nou 100 of 1 auto tegen gekomen ben, ik heb geen idee, zo wazig... Zag er ook niet uit.. Collega zei ook al; heb je slechte nacht gehad? uuh neej, heerlijk geslapen.. hmmz..
Zal ik jullie nog ff wat hilarisch vertellen !! We stonden (collega en ik) gister in mijn lokaal te praten en toen zagen we ineens iets voorbij rennen.. Was het een MUIS!!! Dus wij dat beest in de gaten houden, rende hij de hele klas door en ja in een kleuter lokaal staat heeeeel veeel 2 collega's gehaald en zij helpen.. De ene collega vond het maar niets en ging mooi op een tafeltje staan. (schijnheilig iets ophangen ) Toen wij de troep aan de kant halen, omdat die muis erachter zat.. Elke keer hadden we iets weggehaald en rende die muis weer naar een andere hoek. Dus je ziet het vast voor je !! Toen hadden we hem eindelijk bij de deur naar buiten .. Maar omdat andere collega zo hysterisch stond te lachen en wij dikke lol hadden kwam de rest ook ff kijken Toen was onze aandacht dus ff afgeleid en muisje niet naar buiten maar naar ander naastgelegen lokaal gerend Daar hebben ze hem niet weer gezien ... Ooh zegt die collega van dat lokaal.. ooh die heb ik wel vaker gehad, gaat er achter het aanrecht wel weer uit !!
Nou dit was dus leuk verhaal.. Nu krijg ik dus een verschrikkelijk smsje Ik heb hier 2 jaar geleden iemand ontmoet. We waren tegelijk uitgerekend van Jil en zij van hun zoontje. Ze hebben al 1 van bijna nu bijna 3. Ze komt hier verder niet meer, maar wij msnen erg veel. Haar zoontje is uiteindelijk 1 dag, of eigenlijk paar uur na Jildou geboren.. Dus 10 dagen overtijd en ik 9 !! Nou was haar oudste al tijdje niet lekker.. Nou ja, heel verhaal, vandaag eindelijk toch doorgestuurd naar kinderarts.. Is dus opgenomen, heeft kwaadaardiggezwel in z'n buik en moet geopereerd en chemo... Wat verschrikkelijk Ben er echt kapot van
hoi meiden, ik heb even niet bijgelezen want ben erg moe. ik ben vanavond terug uit het zkh gekomen! dit had ik echt niet verwacht want hoe ze het gisteren zeiden leek het er eerder op dat ik wel een tijd zou moeten blijven. vandaag onderzoek gehad en bmm was nu weer stabiel. toch zien ze wel een duidelijke verkorting, dus moet ik wekelijks op controle komen en bij harde buiken bellen zodat ze meteen kunnen kijken. ze denkt dat mijn bmm ook steeds wat korter zal worden, maar hopelijk wel tot iig de 34 weken. het was zo dat ze bedden tekort hadden op de afdeling en het leek er wel een beetje op dat ik daarom vanavond nog naar huis kon, ik denk dat ze het anders nog een paar dagen aangekeken hadden, zoals ze gister zeiden. maar goed ik ben zelf alert en bel als ik klachten heb. wel fijn om weer thuis te zijn! dank jullie wel voor al het meeleven, dat doet me echt goed! tot morgen meiden! liefs rebbel
Rebbel, fijn dat je weer thuis bent! En voor die 34 weken, daar gaan we voor!! Sam, wat vreselijk van dat kindje zeg! Mone, jammer!
Wat is het druk hier zeg! Sam een dikke knuffel meid. Echt erg Rebbel fijn meid dat je thuis bent enne rebbelkleintje het wordt nu echt koud buiten, bij mama in de buik is het veel fijner hoor! Kreeg net een telefoontje van mijn moeder dat mijn lieve oudoom van 89 (eigenlijk een beetje mijn opa) gisteren is gevallen en zijn heup gebroken heeft . Ze kunnen nu nog niet opereren omdat zijn bloed te dun is, dus moeten een paar dagen wachten. Maandag ga ik weer 2 uurtjes werken op een andere afdeling (boekhouding) en heb er eigenlijk wel een beetje zin in. Oja gisteren leek het of mijn vriend toch wel nog een kindje zou willen. In een keer uit het niets zei hij hoe noemen we ons 2e kindje dan (als wij het samen over Lucas hebben noemen we hem knakkie, vraag me niet waar we het vandaan hebben ).