Gelukkig maar dat het nu redelijk gaat met je Rebbel, hopelijk blijkt dat je straks zonder de weeënremmers kunt. Sterkte en nogmaals dikke knuf voor jou en je gezin!
het beste is om helemaal geen schoentjes te hebben. pas al ze een week of 6 goed los lopen mogen ze schoenen. nou ja mogen, alles mag natuurlijk, maar het is beter voor de voeten om nog geen schoenen te hebben. hier gebruiken wij voor jaron boumys of roosjes, van die leren slofjes. de eerste schoenen zal wel januari ofzo worden.
geweldig! van harte gefeliciteerd! Fijn hoor dat je zo snel weer terug zwanger bent. Ik duim voor je dat deze uk lekker nog 8 maanden blijft zitten!
Ja maar in de wandelwagen staat het wel zo leuk, dan slofjes !! Schoenen kunnen ook net het laatste zetje zijn bij het loslopen he? Verder heeft Jildou ze idd ook niet veel aan.. In huis sowieso al niet.. Puur ff op de fiets en in de wagen.. Ja hoor, ik mail wel HAHA.. houdt me bezig
julian is ook ziek al sinds zaterdag hoge koorts tot 39 graden vanmorgen dokter geweest mag donderdag pas starten met penicilline kuur want eerst zien of hij het red met 4 keer daags zetpil paracetamol
:d :d He wat raar, de smileys doen het niet Bruidje, je mag best wel even klagen hoor. Het is ook vervelend om maar steeds last te hebben van je bekken.
Nou ik heb een poging gedaan, maar geen adres. De dames op ander topic zeggen dat ze erg op haar privacy gesteld is.. En dat weet ik idd.. Maar kan haar altijd smsen met de vraag om haar adres en ik zweer dan ook dat ik het adres niet aan anderen geef!! Kan het altijd proberen toch !!
Bruidje en Sam: thnx voor jullie felicitaties Rebbel: meid, ik duim zo voor jullie dat jullie beebje nog ff een paar weken blijft zitten...Dikke knuffel!!! Uhmm...verder heb ik niet echt iets belangrijks gemist toch??? Anders sorry hahaha..Ben ook jarig, dus dan mag dat he Vandaag weer gesprek gehad bij HCN, volgende week vrijdag klikgesprek en dan mag ik 2 november beginnen!!! En a.s. vrijdag huisje bezichtigen...Een betere cadeau kun je je niet wensen toch in mijn situatie dan..
Dank je Mone...Ga ff op de bank zitten, ben sinds ik in de auto heb gezeten (gebracht door vriend naar mijn ouders), heel erg misselijk..Bleg Tot laters!!!
sam snap dat ze op der privecy gesteld is maar naam van ziekenhuis en haar naam isd genoeg kun je zo naar het ziekenhuis sturen dan komt het bij haar terecht
Dat is niet waar Bengeltje! Ik heb een aantal kaarten van hier niet gekregen voor Jildou in het zkh en zij hadden het adres wel!