Het is een dure grap die kinderschoenen. Ik ben ook vaak rond de 100 euro per paar kwijt voor de jongens, Echt krankzinnig, maar ik ga dus echt naar een speciaalzaak, omdat ik me in het verleden bij winkels zoals dolcis en ziengs verkeerde schoenen heb laten aanpraten. als kinderen vaak vallen kan dat idd een teken van te kleine voeten zijn. Wij laten dus ook nog wel eens tussendoor voeten opmeten. Hier hebben ze lastige voeten met hoge wreef en smalle voet, dus de meeste schoenen zijn veel te breed voor hun voeten. de eerste scoentjes moeten idd heel soepel zijn, je moet ze haast dubbel kunnen vouwen. Maar jeetje zeg maat 23, die dame van jou leeft op grote voet! Ik heb er eentje met kleine voeten (timo) net als papa en eentje net als mij met grote voeten. Dus timo en ruben schelen wel 2 jaar maar qua voeten niet zo veel. (handig met sokken NOT)
overigens die eerste stap schoentjes waren toch wel goedkoper? ik hoop straks wel voor 50 euro klaar te zijn hoor. of heb je met de miskoop erbij 100 euro besteed?
zo lekker, ik zit in engeland bij mijn tante en heb een laptop ter beschikking. Zij liggen nog te maffen en ik zit nu met de laptop op schoot even te forummen. Lekker wakker zo.
Ik ben het met je eens Jenny, de eerste (echte) schoentjes ga ik ook bij een speciaalzaak kopen. Dan maar iets duurder, maar dan is het ten minste goed. Ik zie het dochtertje van een vriendin van mij (4 maandjes ouder dan Deena) op gymschoentjes lopen. Dat ga ik dus echt niet doen, heel slecht voor de voetjes!
ik ben er nog wel hoor meiden, maar ik voel me niet zo fantastisch en zit daarom ook niet lang achter de pc Maar wel even een hele dikke knuffel voor Rebbel! Ik hoop toch zo dat jullie beebje nog eventjes blijft zitten.
Latoya nog gefeliciteerd met je verjaardag en succes met je huisje ik zag ook mooie foto's voorbij komen.... ik probeer een beetje bij te blijven door af en toe op mijn gsm te lezen, maar daar is het reageren zo langzaam op nou dames...tot de volgende keer maar weer
Haha, Jenny is lekker op dreef vanuit Engeland. Liesje, vervelend dat je je niet zo goed voelt. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Dat was gelukkig incl miskopen De schoentjes zelf waren 45 euro. Tsja, Isis heeft de grote voeten van haar papa (mt 48. Nu maar hopen dat ze niet ook nog 2 meter lang wordt net als hij Gelukkig heb ik mijn genen erbij ingemengt om het een beetje te stoppen haha Veel plezier in Engeland Groetjes v Marion
HIHI.. jij bent ook 1 van de enigen waarbij ik de echte naam nooit gebruik En Bruidje heb ik dat ook HIHI.. Veel plezier nog Jenny
GOed nieuws van Rebbel!! Haar bmm is stabiel gebleven en ze staat er nu beter voor als toen met Milan!! De gyn is positief! Morgen van de weeënremmers af als het allemaal zo blijft gaan en als het zonder goed gaat, dan mag ze vrijdag naar huis!!!
Wat ik me trouwens ff afvroeg... als je zwanger bent en je geeft nog bv.. kan het zijn dat je bv dan anders wordt, omdat moeders hormonen ook veranderen? Net als vlak na de geboorte? En dat de kleine daar dan op reageert??
Jeetje! Das nog eens goed nieuws! En nu benen bij elkaar en geduld.... Ik ben het even kwijt, maar bij hoeveel weken is Milan geboren?