van de meeste nicknames weet ik de echte naam wel die er achter schuilt, behalve bij bruidje. Ik vermoed 1 naam maar dat kan ik wel helemaal mis hebben. hoe komen jullie trouwens aan jullie nicks? oke liesje, mone en sam kan ik verklaren. ik heb als nicks luna en hieke. hieke omdat ik dat een leuke meidennaam vind, maar die naam hoort nu al zo bij mij dat ik dat voor een dochter niet meer wilde. luna was optie 36 toen ik een naam zocht voor op dit forum. Ik wilde een gewone naam om niet zo duidelijk te maken dat ik met een nick zou schrijven.
wat fijn zeg! ik kneep hem behoorlijk de afgelopen dagen! Ik hoop duim en bid echt op de goede afloop. Zenuwslopend allemaal hoor.
Ja dat vraag ik me af bij Treintje... Ischa haar echte naam weet ik.. Pippo haar echte naam weet ik ook, maar vraag me ook af hoe ze aan die nick komt
uhm even hardop denken, de smaak zal best veranderen. Met name op het eind van de zwangerschap zal dat veranderen. colostrum is wat zoeter. verder merk je vooral dat de produktie wat kan gaan dippen door de invloed van hormonen. Dat is ook zo rond je ongi maar dat is vaak maar een tijdelijke dip. kijk anders een sop het borstvoedingsforum. daar weten ze het vast wel.
Jenny bedankt, ja daar kan ik ook nog even gaan kijken.. ja dat dipje had ik wel eens voor mn ongi, nou eerder dat mn tsr niet echt opschoot.. Dat heb ik nu niet.. Maar goed, dat wil nog niets zeggen.. WHAHA jildou ligt te slapen en ik hoor haar snurken door de babyfoon
voed jij nog natas? Wij hebben hier het probleem dat jaron geen koemelk wilt. ik heb vlak voor mijn vakantie nutricia en friso aangeschreven of jaron hun melk een keer mocht proberen. YEAH dat mocht. ik heb van friso het pakket al binnen. doosje met 6 voedingen. Nutricia zou ook wat opsturen. dus eens zien of dat dat wel wil. Ik voed nu nog zo'n 5-6 keer per dag en zou fijn zijn als ik terug naar 2 of 3 kan.
dat heeft jaron ook af en toe, maar ik ben niet zwanger maar dat zijn denk ik wel pukkeltjes die veroorzaakt worden door jouw hormonen. Maar dat hoeft dus niet zo zeer van de zwangerschap te zijn. Maar.... het kan natuurlijk wel. DUIM DUIM
oef natas wel leuk om te gaan baby knuffelen, maar wat moeilijk! je zou het meiske wel in je tas mee willen nemen! Zet hem op en probeer ervan te genieten.
* zwaait even naar Jenny * Sam, jammer dat je niet even tussendoor een tukkie kon gaan doen. Hopelijk voel je je in de loop van de dag weer wat fitter. Natas, leuk maar misschien ook wel een beetje moeilijk, babyknuffelen. Sterkte met Raisa bij de dierenarts. Over Nicks: Dombo is mijn favoriete olifantje.
Haha ooooh, wat gek had ik echt niet verwacht !! WHAHA!! Jenny: neej ik zeg ook niet dat ik zwanger ben, maar ik vroeg het me af omdat ze na de geboorte ook van die pukkeltjes krijgen na zoveel tijd !! Dat is ook door mijn hormonen, dus dacht... Vandaar dus !! Veel plezier daar nog!! Ach ja, we komen de dag wel door.. Drukke planning
Hallo dames... Daar was ik ook weer ff Zo, ik las dat Sam slecht slaapt de laatste tijd??? Balen meid, weet je waar het aan ligt?? Hoop dat je snel je slaap weer in kunt halen..Aan de rest van de dames: NOG BEDANKT VOOR JULLIE FELICITATIES!!! @Rebbel, wat fijn dat het weer stabiel is...Nu maar hopen dat het echt zo blijft!!! Verder ben ik het een beetje kwijt Ik slaap trouwens ook slecht, heb heeeeeeeeeeel erg last van jeuk!!! Mijn benen, armen, borsten en buik...Ik word er echt gek van!! Ik krab echt tot bloedens toe, mn vriend zegt dat ik een levende krabpaal ben Pff, zal het bij de zwangerschap horen??? Bij Levy had ik het ook, maar niet zo erg..Mn armen zien er niet uit en mn benen ook niet, moet maar gauw mentholgel halen ofzo...Iemand nog advies???
Even je vk vragen meis, heeft idd met zw te maken! Dat slechte slapen, kan wel ergens aan liggen hier, maar dat kan ik alleen bewijzen met een positieve test !! En anders?? Geen idee.. Moe was ik iig wel!!
Die 5 dagen is uitgaande van mn laatste cyclus hoor !! En heb zelf het idee dat ik m'n ei eerder heb gehad, dus we zullen zien..