hij wordt kwaad op de werkgever en vind dat ik gewoon nee moet zeggen maar ja hij heeft makkelijk praten natuurlijk hij wordt niet kwaad op mij hoor!
@Ischa, wat een leuke foto... Heb trouwens nieuwe schoentjes gister gekocht voor Levy...Stoere nike schoentjes met harde zool, hij loopt er al erg goed op, wel heel stapperig hahaha!!! Van mijn schoonmoeder krijgt ie goede loopschoentjes van Flip...
@Liesje, gelukkig maar dacht ook al...Maar dat zou mijn vriend ook hebben en het liefst zou die er dan naar toe gaan..Maar dat heeft natuurlijk ook geen zin....
Wat een leuke foto Ischa!! Rens heeft ook nikes voor erbij, heb ook echt "goede" schoentjes zeg maar.. leuk is dat he! Nou lekker hoor Latoya, kun je vanuit daar weer verder zoeken mocht het je niet bevallen!
Ja, ik ga niet meer verder zoeken als ik daar werk, pas als ik bevallen ben denk ik... Misschien kan ik daar doorgroeien tot recruiter, dat lijkt me wel super leuk..Dus wie weet, bevalt het me daar wel Levy had eerst nog van die buigzame nike schoentjes..Gister dus gepast, eerst maat opgemeten, maatje 21....Wou eerst van die laarsjes, die vind ik ook zo stoer En dan over de broek..
Wishgirl is een pendeldame Bruidje, beterschap met Rens, is dit niet erg voor jou als zwangere?? Ships, hier is de melk op !! Jildou heeft nu maar wat dixap, gelukkig wil ze dat wel.. Zo ook nog maar melk halen dan.. pffff, had nog niets te doen vandaag
balen Sam....ik heb vandaag ook maar een extra voorraadje melk gehaald...Rihanna krijgt nu 's morgens pap aangezien ze de helft van de flessen laat staan
Heb je geen yoghurt of zo in huis sam? Hier ook sinds kort aan de gewone melk.. moet er nog aan wennen dat je er altijd erg in moet hebben om voldoende in huis te halen.. Nee Sam kan voor mij geen kwaad omdat ik al de waterpokken heb gehad. Heb gister even de huisarts gebeld.. hij mag morgen ook gewoon naar het kdv dus dat is wel fijn.. moet zeggen dat hij er tot nu toe nog niet super veel last van heeft maar dat zal wel komen als ze in gaan drogen.. (jeuk) Hier wordt er slecht gegeten maar dat is misschien ook wel omdat hij natuurlijk niet lekker is.. net maar een 1/2 boterham naar binnen gekregen.. arm poppetje..
hey liesje balen zeg van zo werk gever sam we gaan duimen op goed bericht van jou over 5 dagen mooie foto van lucas zeg hier mijn mannetje toen was die bijna 10 maanden
Is wishgirl veel online dan??? Want ik weet dat ze toen ook voor mij had gependeld...Of was zij dat niet?? In ieder geval had iemand toen voor mij gependeld, en alles klopte toen...Ben nu ook wel benieuwt namelijk Leuke foto Bengeltje..