Jij bent de volgende Pippo!! Dat moet hoor!! Dikke knuffel!! Joepie nog meer goed nieuws. Vriendin haar zoontje (en zij dus ook) gaan naar huis vandaag !!! Kunnen ze even bijtanken!!
Nee zeker niet, ik denk dat er twee dingen spelen. Zowel medisch, maar ook een heel erg slecht voelen op je werk waardoor je niet in staat bent te werken. Dus ik zou ook dat laatste aangeven.
Inderdaad. Ik kan me ook echt voorstellen hoe dat psychisch somatisch allemaal werkt. Je kan je ook echt ziek voelen als je zo enorm op ziet tegen het werken. En als er dan een virus overheen komt, dan kan ik me dus ook weer voorstellen dat jouw lijf daar heel heftig op reageert. psychisch somatisch is dus dat psychische dingen een lichamelijke uitwerking krijgen. Heel duidelijk voorbeeld is dus dat mensen die slecht nieuws krijgen bijv misselijk worden. En dat kan dus ook gebeuren als je werk situatie je enorm tegen gaat staan. Ik maak me dus best zorgen om je Liesje. Hier moet je echt iets mee gaan doen want anders wordt die drempel om weer aan het werk te komen (waar dan ook alleen maar groter).
De moeilijkste stap is de stap om te aanvaarden dat je het alleen niet red. Dus zo te lezen is Ischa goed op weg door voor zichzelf nu te accepteren dat er misschien hulp moet komen. Heel knap dus! Ik hoop dat je snel beter in je vel kan komen te zitten. Echt waar.
Ja inderdaad! Om 21.30 local time waren we op de boot. We lagen al op bed voor de boot vertrok. De kids sliepen al en ik heb het vertrekken vanuit mijn bedje ervaren. Ik had wel buiten willen kijken maar had geen zin meer om eruit te gaan. Vanmorgen om half 7 weer wakker met de wake up call. Brakke nacht gehad hoor, dat wel, maar zo relaxed reizen. Je hebt geen tijdsverlies he. anders ben je een hele dag zoet op een boot. Heen hadden we dus wel de dag boot en toen vetrokken we 11 uur thuis, half 3 met de boot, 20 local time in de haven, 23 uur bij tante. Weg is je dag. Volgende keer dus weer de nachtboot! Ja er komt absoluut een volgende keer! Over 2 maanden komen mijn oom en tante alweer naar nederland voor kerst. leuk! De ontmoeting met mijn achterneefje was erg leuk. Lief jochie en de kinderen speelden erg leuk samen ondanks dat ze elkaars taal niet spraken. voor ons was het heel verwarrend want ik moest veel dingen elke keer 2x zeggen. Kijk daar is Thomas!, Look there is Thomas. Zie je hem? Can you see him? etc... soms zat ik ook in het engels tegen mijn kinderen te praten. Dan konden ze me zo versuft aankijken. Grappig. Maar goed, nu lekker aan het opruimen. we hadden daar al veel gewassen dus we vliegen er vandaag zo doorheen.
de nacht goed doorgekomen? Krijg je dat uur extra wel betaald? Bij ons niet dus dat vind ik altijd zo flauw. Als argument zeggenz e dan: als de klok een uur vooruit gaat zeg je ook niet dat je een uur minder uitbetaald wilt krijgen. nou ja zeg! De kans is overigens heeeeeel klein dat je zowel die ene als die andere nacht aan het werk bent. hoe is het met Tom?
Helemaal super geweldig Sam, van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knap van je Ischa, veel succes en een knuf.
Sam, van harte gefeliciteerd....enne niet lullig voor Pippo bedoelt, maar zou het ook niet erg vinden om de volgende te zijn hoor
Nou Mone, ik moet je eerlijk bekennen, dacht ff dat ze de enige nog was nu, maar je hebt helemaal gelijk!! Jullie de volgenden hoor!!! Het spijt me.. dementie gooien we het maar op
ik heb het er met mannetje gisteren ook uitgebreid over gehad...en ik natuurlijk huilen maar goed ik ben gewoon bang dat ik mijn werk niet meer aankan