Beetje laat, maar veel sterkte vandaag Liesje. Ik dacht dat je donderdag pas heen hoefde. Ik vind het heel rot dat het zo slecht gaat met je gezondheid en de werksfeer, maar ik ben het wel met de meiden eens dat je het in ieder geval even moet proberen, anders gaat het van kwaad tot erger. Ik hoop zo voor je dat je een andere baan vind want dat je een rotmanager hebt dat staat wel vast (hij weet niet eens wat therapeutische basis is) Knuffel van Treintje
Goedemorgen! Liesje heel veel sterkte vandaag! Ben benieuwd hoe het gegaan is... Ik vind het zo leuk voor jullie meiden, hihi gezellig hoor.. weer zwanger met zoveel tegelijk.. HIer een onhandelbaar dreumesje.. vind het zo erg om te zeggen maar ik vind gewoon soms mn eigen kind niet leuk.. alleen maar dreinen, driftig etc.. We denken zo vaak dat we gewoon wat verkeerd doen... maar wat????
Staat goed, al die zwangeren op de lijst. Hoop dat er snel meer bijkomen! Liesje, sterkte vandaag! Bruidje, vervelend dat je mannetje last heeft van driftbuien en wat dreinerig is. Zo van een afstandje is het moeilijk om even te zeggen waar het aan zou kunnen liggen. Het lijkt me in ieder geval niet onwaarschijnijk dat hij op jouw zwangerschap en het verbouwen reageert. Er gebeurt nu natuurlijk veel voor hem en hoe klein ze ook zijn, daar reageren ze toch op. Heel veel sterkte in ieder geval.
Hey Bruidje, Hier ook een driftkop hoor. We proberen haar meestal af te leiden of we negeren het. Zou het de peuterpuberteit kunnen zijn? Wel rot dat het zo heftig is bij jullie, zeker nu je ook zwanger bent, kun je er moeilijk bij hebben zeg maar. Ik heb altijd veel aan de adviezen van het CB gehad (ik weet het, niet iedereen heeft dat). Misschien kan je het eens met hen overleggen? Xxx v Treintje
Is toch nog te vroeg voor de peuterpubertijd? Ik weet het af en toe niet meer.. hij wil heel de dag aan me hangen.. (niet echt heel wenselijk nu...), driftig zodra hij zn zin niet krijgt etc.. hij heeft er echt momenten bij dat hij onhandelbaar is.. Ik probeer het ook te negeren, soms lukt dat niet word ik boos.. maar het lijkt wel of het alleen maar erger wordt.. Wat betreft het zwanger zijn.. geen idee.. voor mijn gevoel beseft hij dat nog niet. We laten m wel veel aaien op mn buik etc.. maar ja.. hoe maak je een kind wijs dat er nog een kindje komt van deze leeftijd...
Ik zal het toch ook idd weer eens vragen bij het CB. Ik heb op zich ook wel goede ervaringen met hen..
Ik dacht ook dat de peuterpuberteit pas va een jaar of 2 was. Maar als ik Isis af en toe een driftbui zie krijgen dan vraag ik me af of het straks nog erger kan als ze echt in de peuterpuberteit komt. Het is echt een actrice. Ze valt op haar knietjes en dan gaan ze op d'r buikje liggen (zo lekker theatraal eerst met haar handjes omhoog en dan stort ze ter aarde) en vervolgens gaat ze 'stiekum' kijken of wij het wel gezien hebben. Zo niet dan doet ze het gewoon nog een keer. Best schattig eigenlijk maar ze heeft wel al best vaak haar neus gestoten. Als ik zie dat ze boos wordt en ik sta ernaast dan moet ik achter haar gaan staan want ze laat zich zo achteover op de grond vallen. . Ze weet gewoon dat mama d'r wel opvangt. En bruidje, mijn broer kon zo boos worden dat hij van zijn stokje ging dus als dat met Rens gebeurt dan weet je iig wat het zou kunnen zijn
Maar ik moet er tot nu toe nog wel om lachen hoor. Zoals jij het beschijft is het idd niet leuk. Zeker dat gehang aan je niet.
Bruidje, Rens zal op zich niet snappen dat je zwanger bent, maar hij merkt wel allerlei veranderingen. En boos worden snap ik wel, het ik met Alyssa ook gehad hoor, toen ik zwanger was van Yelina, maar ik merkte dat mijn boosheid haar driftbui alleen maar voedde zeg maar. Zij was toen oud genoeg om even een time-out te krijgen, daar is Rens nog wat te jong voor. Negeren van z'n driftbui en jengelen is niet altijd even makkelijk, maar wel het beste. Maar vraag het inderdaad eens na op het CB.
Bah vervelend Bruidje.. Ja hier werkt afleiden altijd goed, maar ja, jil is net weer een slagje ouder en geen echte driftbuien nog.. Nou ja, soms dan !! WHAHA..
Wie weet zit tie dan wel vervroegd in de puberteit D) Hihi Sam, Jil is jonger bedoel je.. hoe voel je je?? en wat lekker snel ook zeg!! Ja ik kijk het nog even aan, misschien is dit weer de uitwerking van zn ziek zijn van de laatse maand of iets dergelijks maar moedeloos worden we er wel van.. We beginnen echt aan onszelf te twijfelen.
wrom twijfelen of je wel goede ouder ben? dan heb je julian nog niet gezien als die boos word dan ken je de lol op die gaat staan stampen en strek zig en dan word die roder en maakt die vuistjes. maar elke kind heeft denk ik wel van die momenten ook jou kleintje en je doet het echt wel goed alleen hij test je ook uit komt wel weer goed sam gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd treintje wanneer was jou echo nou?
Sorry... ja dat bedoelde ik.. Pfff ben zo vaag bezig de laatste dagen, laat alles uit mn handen donderen, hele dag honger, maar ook weer misselijk en moe Ja ben wel heel blij moet ik zeggen dat het zo snel raak is !! En mooie tijd om uitgerekend te zijn
haha klinkt lekker zwanger dus.. en zeker een leuke tijd.. ongeveer tegelijk met mij toen.. heerlijk hoor de zomer lekker verlof hebben! Is ook wel zo Bengeltje maar ja, op een gegeven moment krijg je gewoon het idee dat je kind het allemaal niet zo leuk bij jou thuis vindt.. gaat wel weer over hoop ik.. gewoon even een zware periode bij ons thuis..
Trouwens bij de vk geweest vanochtend, ik krijg 11/11 een groeiecho. Eens kijken hoe groot deze dondersteen is.. tot zover voelde het vrij gemiddeld..
Als ik het zo hoor Bruidje denk ik dat Rens gewoon flink een eigen willetje aan het creëren is! Maar kan me voorstellen dat je er soms wat wanhopig van wordt Ik hooooop zo dat alles goed mag gaan!!
Oke spannend Bruidje. Verder alles oke?? Ooh ik ga denk ik morgen of woensdag bellen naar vk !!! Heb er nu al zin in !! Nou jaa zeg, jildou pikt mn maccaroni in !! Had al gewacht met eten totdat zij haar boterham op had
Ja dat klopt ook Sam, het is altijd al een erg assertief mannetje geweest hahaha... Hoop ook met je mee dat alles helemaal lekker zal gaan verlopen! Breekt weer een spannende tijd aan voor jullie.. hihi.. gekke Jildou.. Verder ben ik goed door de APK gekomen.. alleen het advies gekregen om met 32 weken met verlof te gaan omdat ik nog steeds veel rug en bekkenklachten heb..
Oké, maar goed in je achterhoofd houden dan... Als ik jou was zou ik dat ook maar doen!! Als ik je zo hoor tenminste !! Hihi ik ben ook een lekkere werkneemster .. Vorig jaar geen heel schooljaar gewerkt, dit jaar geen heel schooljaar dan en volgend schooljaar ook niet !!