ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja ik denk ook wel dat het verstandig is.. dan heb ik tenminste 2 dagen in de week dat ik even kan relaxen... van het weekend rens zn kamer gewit en gesausd met mn broer samen.. dus dat is weer klaar... we zijn er bijna :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh super !!! Dat zou idd wel lekker zijn ja!! Heb je ff pb gestuurd Bruidje ;) !!
    Ik zal even stofzuigen.. Honden verharen :( :( :(

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Erg he die beesten.. wij hebben 1 kat en die verhaart al.. ik stofzuig ook (bijna) iedere dag..

Ja ben ook wel heeeel blij als ik eindelijk niets meer "moet" en gewoon even rustig mag gaan uitbuiken haha

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou hier zijn we dan weer...
    de 1e morgen achter de rug, ik heb wel in de gaten dat lang niet alle collega's belang bij me hebben, zelfs eentje die direct naast me zit heeft niet gevraagd hoe het is
    de werkdruk schijnt erg hoog te zijn ...ik zie het niet zo zitten maar ja ik moet van de arbo

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar hoe ging het met jezelf meis??

Ja lekker Bruidje, uitbuiken, ik moet nog ff wachten op uitbuiken :p !! Ja is niet grappig meer en nu met een kind op de vloer vind ik het heel erg.. Maar goed, ik stofzuig iig 1x per dag maar ook wel eens 2x ;) !!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ging zozo, halverwege de morgen was ik eigenlijk al kapot
    ik barst nu ook van hoofdpijn

hier wordt ook minimaal 1 keer per dag stofgezogen hoor!

7. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai hai dames!!!

Ff snel wat doorgelezen...SAM: GEFELICITEERD MEID!!! Ik wist het stiekum al wel :p
    @Liesje, balen dat je het niet ziet zitten met werken..Hoe vond je het zelf gaan dan??? Wel stom dat je collega niet vroeg het met je is...
    Verder ben ik het al weer kwijt hahaha!!! Oh ja, Danjo is bevallen!!! GEFELICITEERD!!
    Uhmm, nu ben ik echt kwijt hoor :p

Hier vanmorgen echo gehad...Wat een bewegelijk kind zit er in mijn buik hahaha!!! Ben trouwens weer verder 12 weken en 2 dagen..Ze zei dat ik maar 12 mei aan moest houden, maar dat heb ik bij LEvy ook niet gedaan en die kwam volgens de echo een dag eerder en anders volgens de vk 6 dagen..Dus ik hou mijn nieuwe datum aan van 7 of 8 mei :D Verder alles goed, hartje gehoord....Was echt een bevestiging dat we ons beebje gezien hebben..Levy was ook mee en die keek maar naar het scherm hahaha!!! Snapt er nog nix van...

Morgen werken, joehoe!!! En we nemen het huisje, moeten alleen ff wat stukken aanleveren, maar dat komt hopelijk wel goed...Het gaat weer de goede kant op!!!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    fantastisch latoya, dat het zo goed gaat!

Danjo, gefeliciteerd met je meisje!! geniet ervan, je hebt er lang genoeg op moeten wachten

9. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Thnx Liesje :D

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    pffffffff waarom zie ik nu alweer tegen het werken van morgen op

11. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Je moet ff door de zure appel heen bijten Liesje...Het is gewoon ff niet anders toch??? Snap het best hoor en gelukkig zijn het maar 4 uurtjes toch???

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja dat wel maar goed...

ik ga er weer vandoor
    tot de volgende keer

doei

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesje, probeer er het beste van te maken meid. Knuf!

Danjo en Danjoman, van harte gefeliciteerd met de geboorte jullie dochtertje!

Bruidje en Treintje, lijkt me lastig die driftbuien op deze leeftijd. Nou valt er in zo'n bui niet te 'praten' met een kindje, maar met een wat ouder kind kun je toch meer communiceren.

Sammie voelt zich lekker zwanger lees ik! :p

Fijn Latoya dat alles goed was.

Mijn update : ik ben strontverkouden en Danique heeft denk ik griep. Ze snottert en hoest al wat langer (soms klinkt ze als een ouwe kerel), sinds gisteren is daar koorts bij gekomen (38.4). Sinds vandaag is ze ook hangerig, ze steekt niet lekker in haar vel.
    Denk niet dat ze morgen naar het KDV kan, ik wil haar lekker rustig thuis houden. Heb met Chris kunnen regelen dat hij morgenmiddag vrij neemt, kan ik naar kantoor want ik heb het retedruk. Deze week is het woensdag tantedag, dus dat komt mooi uit.

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @Natas: BETERSCHAP, OOK VOOR JE DOCHTERTJE!!!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Latoya..JAHOE GEFELICTEERD.. Ooh ik wil ook ;) ..

Natas: Beterschap daar!!!
    Ja voel me lekker zwanger.. Lig dan nu op de bank, hopelijk slaapt jil nog ff een uurtje ;)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas en Danique, beterschap!

Latoya, klinkt heel goed, die echo.

Bruidje, lijkt me een goed advies, al eerder met verlof.

Liesje, als een hele ochtend te veel is, zou ik gewoon eerder weggaan. Dat is het voordeel van werken op AT basis. En als je morgenochtend merkt dat het niet gaat, misschien even een dagje overslaan?
    Persoonlijk vind ik het wel heel optimistisch gedacht van de arbo om je meteen voor halve dagen te laten beginnen.

Heeft iemand nog wat van Rebbel gehoord? Ik hoop maar dat alles nog goed gaat.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej nog niets gehoord!

19. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik ga ff wat rekeningetjes betalen...Moet ook gebeuren he??? Tot laters..

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ik ben vanmiddag na een week weer thuis gekomen uit het ziekenhuis! ik ben maandag met flinke harde buiken naar het zkh gegaan wat helaas weer weeen werden. toen ze een echo maakte schrokken ze omdat mijn baarmoedermond van binnenuit steeds een stukje open en weer dicht ging en mijn vliezen daar steeds tegen aan drukte! ze hebben me toen meteen aan de weeenremmers gelegd en opgenomen! gelukkig werd het toen weer minder en reageerde ik meteen goed op de weeenremmers! die moesten er 48 uur aan blijven en ik moest bedrust houden in het zkh. na die 48 uur gingen ze proberen om de weeenremmers eraf te halen, heel erg spannend, maar dat ging gelukkig goed en zo kon ik toch bij ons in het zkh blijven ipv naar utrecht. langzaam aan mocht ik wat meer over de gang gaan lopen en toen dat heel het weekend goed ging werd er besloten dat ik vandaag naar huis zou mogen mits mijn bmm stabiel was en dat was gelukkig zo! dus ik ben nu weer heerlijk thuis bij mijn 2 mannetjes! :) ik moet wel erg alert zijn en bellen bij harde buiken of twijfel en veel rust houden. hetzelfde dus.. hopelijk kan ik nu gewoon thuis blijven voor een tijdje want ik vond het verschrikelijk om milan zo een week te moeten missen! hij kwam wel op visite, maar hij begreep er niks van en kreeg het steeds moeilijker, waardoor ik het ook erg moeilijk had als hij naar huis ging.. :( hij is ook weer helemaal blij dat ik er ben! :)

ik ga niet van een week terug lezen want dat is niet te doen, ik zal even globaal wat scrollen. heb ik hier nog belangrijke dingen gemist?

dank jullie wel voor al het meeleven iig! dat doet me echt heel erg goed! :)

liefs rebbel

Deel Deze Pagina