sam, dat is een mooi duidelijke test hoor! (ben stiekum een beetje jaloers) rebbel, wat fijn dat alles goed is en ik hoop dat je niet weer naar het zkh hoeft beterschap voor de zieke kindjes latoya succes op je werk hartewens, leuk dat je even wat komt schrijven en sorry verder weet ik het niet meer even over mezelf...ze verwachten op mijn werk toch wel aardig wat van mij, maar dat laat ik niet toe verder ben ik gisteravond ongi geworden en het is net of ik leegloop (sorry) en wat voel ik me er beroerd bij... zo einde klagen.... ik ga zo even plat als rihanna ook slaapt, gisteren wilde ze helemaal niet slapen overdag...grrrrrr
kleine heeft mn vriendin aangestoken met waterpokken, ze is hartstikke ziek geweest... nu komen de blaasjes pas.. wel rot!
Ooh jeetje, had zij ze nog niet gehad?? Liesje, dikke knuffel!! Bah ik haat leeglopende ongi's ... herkenbaar ..maar ik ben er nu weer hopelijk 8 maanden vanaf !!
balen bruidje.... ja sam ik hoop ook dat je er de komende 8 maand vanaf bent meid maar hier hoort de ongi helemaal niet zo zwaar te zijn ivm de pil...nou ja vervelend is het wel
Nou zeg dat niet... Mijn ongi's met pil waren erger dan toen voor de zwangerschap van jil zonder pil!
Sam, deze foto is nog mooier dan de vorige!!! Enne, ik zie niet wazig, maar dubbel. Haha. Leuk vooruitzicht, over 3 weekjes al weer voor het eerst naar de VK. Kun je al weer aftellen! Bruidje, wat sneu voor je mannetje dat hij al weer aan een kuurtje zit. Beterschap voor hem. En wat vervelend voor je vriendin dat zij door de kleine is aangestoken met de waterpokken. Was zij niet zwanger? Natas, gaat het al wel weer een beetje beter met Danique? Zo, vanochtend lekker even samen met oma en de meisjes naar de kinderboerderij geweest. Deze kinderboerderij is voor de tweede keer op rij tot beste kinderatractie uitverkozen. Verbaast me ook niks, het is er erg leuk, zowel voor de hele kleintjes als voor de wat grotere kinderen.
Auwww.. net flinke steken in mn lies.... auwiejauwie... pfff onzekere tijd hoor ... nog 20 nachtjes.. Nog geen nacht om??
Zo ben weer terug Vanavond nog wat voorbereiden voor het werk morgen en vanaf morgenavond wordt het hopelijk wat rustiger! Treintje werk je morgen thuis? Ik ben in de buurt