Dat hoeft niet Pippo. Je kunt ook gewoon weer ongi worden. Mijn moeder werd bij ons alle 3 weer gewoon ongi terwijl ze wel bv gaf. HIHI en dat je niet zw kan worden als je bv geeft is dus ook niet het geval, want ik ben het levende bewijs !
Hmm das balen Bruidje.. Ben wel benieuwd ! ja is echt grappig.. s Nachts helemaal als ik haar dan ga voeden denk ik.. Ooh wat ben je mooi !
Ja, ik heb dat ook verliefd zijn op mijn ventje, ik zie dan ook mijn eigen ventje in onze zoon! Maar ben niet echt ongi, tis eenmalig op de dag wat vlekjes in de broek...en we vrijen al, heb gezegd straks is het al innestelingsbloed! Neen, dat zou al snel moeten zijn....grappig...
ja wil m ook graag showen maar ja... Hi hi dat heb ik altijd met zn laatste avondfles, dan is tie zo lekker rustig/ half slapend.. zo schattig.. Die fles zal binnenkort wel komen te vervallen, op zich wel jammer dan zie je ze echt een uur of 11 niet..
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 17 september met 36+3 van zoon DAAN, ? gram en ? cm Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Roshi, 24 jaar, 1e kindje, bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JENNA LYNN 3260 gram Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Joli, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 05 oktober met 39wk+1d van zoon QUINTEN 3650 gram en 50 cm Nony, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 7 oktober met 39w+2d van een zoon OLLYVIER 3500 gram en 50 cm Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, bevallen 21 oktober met 39w+0d van dochter LYANA 2700 gram en 48 cm Jooze, 27 jaar, 2e kindje , bevallen op 1 nov met 39 + 3d van dochter Sterre Madelief 3500 gram Jootje24, 24 jaar, 1e kindje, bevallen 5 nov met 39w+0d van dochter Denise 3520 gram De statistieken 13 jongens 14 meisjes AFSPRAKEN 16 nov: doop Jaron 21 nov: Lindaa CB (2e prikjes) 24 nov: Pippo CB (1e prikjes), Luna jarig 25 nov: Ischa CB (1e prikjes) 01 dec: Natas CB (2de prikken) 09 dec: Liesje CB (3e prikjes) 11 dec: Inez CB (3e prikjes), luna CB (3e prikjes) 19 dec: Lindaa CB (3e prikjes), Ischa weer werken 28 dec: Timo 6 jaar (van Luna) 05 jan : Natas CB (3de prikken) 07 jan: Luna weer aan het werk 20 jan: Ischa 2e nacontrole gyn 9 mrt: eerste schooldag Ruben (van Luna) De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
HIHI.. Nou die paar bruine vlekjes heb ik ook gehad. Was ik paar dagen vloei-loos en toen wat bruin idd.. En ook nog ongi buikpijn.. Maar dat is verder niet doorgezet..
Ons ventje lijkt meer op mij dus zie mezelf hahaha Kan wel zijn dat het van het vrijen is. Je bent natuurlijk nog heel goed doorbloed.. hihi zou wat wezen..
ooh dat denken zoveel vrouwen maar dat is dus niet zo. Met bv kun je weldegelijk zwanger worden. Alleen vaak duurt het langer voordat je cyclus opgang komt. Met name wanneer je ook snachts nog geregeld voedt duurt het langer. Maar ook dat kan per vrouw verschillen. Sommige vrouwen worden na 3 maanden ongi, meestal iets later, maar sommige pas weer als ze echt met de bv gestopt zijn. Je kan de bv niet als anti conceptie middel zien, omdat je cyclus begint met een eisprong en niet met een ongi. Dus je weet nooit wanneer je weer vruchtbaar bent. Dus daarom altijd andere anti conceptie gebruiken wanneer je geen kinderwens hebt en bv geeft!
maar wij willen weer verder! Maar dacht dat het dan kwaad kon omdat we terug intiem zijn...maar heb 6 weken gewacht, dus infectiegevaar zal dan geweken zijn, niet?
Hi dames, @Ongesteld ezo, wat ik weet is dat bv als anticonceptie werkt als je elke 3 uur minstens een kwartier bv geeft Aangezien bijna niemand dat exact haalt werkt het dus niet als anticonceptie en wordt weer ongi. @Verliefd op je eigen kind, ja heb ik ook! Durf niet zelf te zeggen dat ze knap is. dat is namelijk moederliefde Hier gaat alles redelijk, met mijn oefeningen en massage (mijn overspannen ruggetje trekt alles scheef) gaat het steeds beter. En Sterre doet het fantatstich nu al meerdderre keren 6 uur geslapen snachts en niet huilen als er niks is. Echt het liefste kind wat ik ken Jooze
Fijn dat het zo goed gaat Jooze ! Lekker genieten ! Ik gaf Jildou net de medicijnen. Arm kind lag te slapen en toen ging het even wat te snel.. Ze schrok er wakker van. Maar ze heeft het keurig ingeslikt.. Top kindje ! Zometeen moeten we weer voor een ecg. Is om te kijken of ze geen last krijgt van bijwerking van het nieuwe medicijn. Die moet de geleiding wat vertragen, maar niet te veel natuurlijk >.. Vandaar dus..
Oh Sam heb net in je album gekeken wat een mooi meisje is Jildou zeg . Op zich gaat het hier wel goed, nog steeds erg vermoeid (komt nog steeds door lage hb). Maar we hebben wel het geluk dat Lucas doorslaapt van 12.00 uur tot 7.30/8.00 en moet hem dan ook echt wakker maken. Hij heeft wel veel last van krampen, en heel moeilijk poepen (net klei) wordt zijn hoofdje ook helemaal rood maar hebben nu van de wijkverpleegkundige het advies gekregen om nutriton bij de voeding te doen. En vanmorgen had hij weer voor het eerst normale ontlasting Pippo ik herken het wel een beetje wat jij hebt. Ik heb 10 dagen nog gevloeid na de bevalling en vorige week 1 dag alleen bij het afvegen wat donker bloed en echt ongi gevoel dus dacht echt ongi te worden. Maar het is niet doorgezet en nu weer ongi gevoel dus ben benieuwd wanneer het gaat komen. Ik ga trouwens aan de nuvaring. Iemand hier ervaring mee? Ik heb volgende week functioneringsgesprek op het werk. Ben benieuwd, ze zullen niet echt positief zijn, heb dit jaar bijna niet gewerkt. Maar gelukkig nu met een andere leidinggevende dan vorig jaar. Want die van vorig jaar ging een gebroken arm van zijn dochter vergelijken met mijn miskraam en zei mijn dochter ging meteen weer werken . Zaterdag en zondag krijgen we nog kraamvisite en dan is iedereen zo'n beetje geweest. Heb alleen mijn collega's nog afgehouden heb er niet zo'n behoefte aan.
Hi, @Sam, inderdaad echt een topkind! @Ischa, fijn dat het wat beter gaat enne van je werk, kan me inderdaad nog wel wat dingen herinneren van je werk. Succes morgen! Jooze
Ja jij had zo'n hoop gedoe he Ischa op je werk.. kan me voorstellen dat je er nog geen zin in hebt.. Bij Rens werd zn ontlasting idd ook dunner van nutriton.. zielig he die kleintjes die zo'n moeite moeten doen