filmpjes :: 10-2009lopen.flv video by zwollenaartje - Photobucket ik zeg verder niets, helemaal niets.
hoi dames, even snel vanaf het werk, er is toch nog haast niemand ik heb niet bijgelezen...het werk valt me erg zwaar....heb sinds dat ik maandag begonnen ben barstende hoofdpijn.... gisteren met mannetje gehad over een 2e kindje maar als ik dus een andere baan ga zoeken dan wil hij zeker weten wachten met een 2e ivm vastigheid en ouderschapsverlof ed. wel begrijpelijk ergens maar niet leuk nou ik ga gauw verder tot vanmiddag!
Liesje als het niet gaat mag je gewoon naar huis gaan hoor!!!! Dus dat moet je zeker doen!!! Jammer maar wel logsich wat je man zegt over een tweede. Jenny: WHAAAAH Wat doet hij nou??? Hmm ik ben zo onzeker als de pest, nergens voor nodig maar goed.. Ben het toch !!! Ik dacht trouwens dat de bv minder werd? Nou die van mij is veel meer.. Heb gewoon stuwing zowat...
Jenny, wat schattig!!!!!!! Wat een knappe man, lekker lopen! Liesje, succes weer vandaag. ROt dat je vent nu even niet voor een tewwde wil gaan, maar wel een beetje begrijpelijk. Ik hoop zo voor je dat je snel iets anders vindt. Meiden ik ben op van de zenuwen. Straks heb ik de echo. Zal nog wel niet heel veel te zien zijn, want het is nog zo vroeg, maar we zullen zien. Mone, werk inderdaad thuis vandaag, maar ben dus ook in het MCA vandaag. Welke afdeling zit je? Xxx Treintje
Treintje heel veel succes iig!!! Pff die onzekerheid ook, zou verboden moeten worden... Hier net de ha gebeld ivm de mex.griep vaccinatie voor Jildou omdat ze een open ductus botalli heeft vroeg ik me af of zij ook extra risico loopt, want dan laat ik haar wel enten. Ze belt me vandaag terug, ben benieuwd!!
HAHA JA, nou gisteravond moest ik kolven, normaal haal ik er s avonds niet veel meer uit, maar zat nu gewoon op 180 WHAHA!! En vanochtend liep het alweer en gewoon helemaal grote borsten, Jildou vindt het heeeelemaal niet erg hoor !!
Hmm mooie link Jenny, als ik niet zwanger was had ik hem misschien zelf wel genomen, had Jildou hem niet meer gehoeven !! Maar goed, dat is nu geen optie !! Nou ik zal de honden uitlaten! Tot straks!
Nou het is niet zo dat de bv ervoor zorgt dat je kind niet meer ziek kan worden. maar je geeft ze wel iets door de bv mee aan antistoffen (zoals bij elk virusje) zodat ze in elk geval minder ziek ervan worden. Wil je voorkomen dat je kind ziek wordt, dan moet je het zelf laten vaccineren. Voorkomen kun je overigens nooit helemaal. Met dit vaccin spuiten ze antistoffen in, dus als je besmet wordt zul je niet ziek worden omdat je de anti stoffen al hebt, of in elk geval is het verloop milder. Ik laat Jaron dus ook niet meer vaccineren. ik ben blij dat ik niet zwanger ben, want anders weet ik niet wat ik moest doen. Voor beide valt wat te zeggen.
Liesje, als het er niet in zit vandaag, dan ga je lekker optijd naar huis! Treintje veel succes met de echo! (wat is het doel van deze echo aangezien de kans heel groot is dat er nog niets te zien is?) bruidje... hum wat wilde ik nou toch tegen jou zeggen? geen idee. hoi dan maar.
Jenny bedankt, maar dat had ik al begrepen.. Ik was sowieso niet van plan me te laten vaccineren en nu mag het niet eens dus hoef ik er niet over na te denken Maar goed..
Geen doel alleen omdat ik het anders niet uithou. Er was idd enkel een vruchtzakje te zien. Over twee weken mag ik terugkomen Xxx v Treintje