ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd met naomi

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Deze is super leuk (VOOR ALLE MOEDERS):

Ik was aan het wandelen met mijn 3-jarige dochtertje. Zij pakte wat van de grond op en stopte het in haar mond.

Ik heb het afgepakt en zei dat zij dat niet weer moet doen.
    Waarom vroeg zij mij?
    Ik antwoordde: "Omdat het op de grond ligt, het vies is en er veel bacteriën in zitten."

Op dat moment keek mijn dochtertje me bewonderend aan en vroeg: "Mama, hoe weet je dat allemaal? Jij bent slim!"

Ik dacht snel na en zei: "Alle mama's weten die dingen. Als je mama wilt worden, moet je een test doen en dan wordt dat in die test gevraagd. Als je dat allemaal niet weet, wordt je geen mama."

Gedurende 2 à 3 minuten lopen we zwijgend naast elkaar verder. Ik wist dat ze hier over na moest denken...

Op een gegeven moment zegt zij: "Aha! Ik snap het! Als je de test niet haalt, wordt je papa!"

"Precies!!!", geef ik als antwoord met een grote glimlach!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oja dit zinnetje heb ik weg gehaald, daar hou ik niet zo van...

Als je uit bent gelachen stuur dit dan door naar andere moeders.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaha leuk Jenny :D !!
    Goedemorgen dames.. Hier weinig nieuws. Net behoorlijk misselijk opgestaan, moet echt langzaam opstaan anders word ik niet zo blij ;) !! Tot vanmiddag allemaal!!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ojee Sam... niet fijn, maar vaak wel een goed teken. Maar oef, als dat nu al begint is het nog een lange weg. (ik werd dus erg ziek, maar de eerste 2 weken ben ik prima door gekomen, haha de enige 2 weken die prima gingen).

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, wat goed dat jullie gelijk hebben gekregen. Ze doen soms ook hele rare dingen met die WOZ.

Een paar jaar geleden hadden we ivm een wijziging van onze hypotheek ons huis laten taxeren. Het jaar erop kregen we een WOZ waarde die ver boven deze taxatie lag. We hebben toen bezwaar ingediend en gelijk gekregen.
    Dat is echt iets wat je goed in de gaten moet houden, want het kan je een hoop geld kosten.

Danjo, fijn je hier al weer te zien. Gaat alles goed met jou en de kleine meid?

Ischaa, misschien niet de makkelijkste beslissing om te vertrekken, maar voor jouzelf wel de beste!

Jenny, ziet er heel goed uit, dat plakken met vilt.

Sam, vervelend dat je zo misselijk bent. Had je dat met Jildou ook?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik was met Jil niet misselijk.het is nu ook niet hele dag maar vanochtend wel behoorlijk.had op t werk ook dikke blunder.toets ik verkeerde code in.alarm af.gaat lekker met mij.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahahaha leuk alarm :p:p

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

mag ik nog even klagen?? :(

vanmorgen heb ik een gesprek gehad met HR en mijn baas...blijkt dat ze vinden dat ik nergens rekening mee hou, niet flexibel ben en altijd alleen maar aan mezelf denk.
    ik zou niet collegiaal zijn, daarop heb ik gezegd..ik ben 2 maanden ziek en ik hoor niks van de naaste collega's...nou volgens mijn baas had dat mij een belletje moeten gaan rinkelen dat het niet goed zat op het werk :(
    wat betreft de aanpassing van mijn contract: de ingangsdatum doen ze niet moeilijk over, ik neem nu toch eerst het resterende ouderschapsverlof op, maar waar ze natuurlijk wel moeilijk over doen is de vaste vrijdag die ik graag vrij wil...
    dat zien ze graag anders maar dat wil dus niet ivm de oppas
    ik vroeg ook wat er zou gebeuren als mij dat niet zou lukken, nou dan zouden ze of het contract niet aanpassen of er was geen plaats meer voor mij hier op de afdeling :x
    dit doen ze alleen zo omdat ik altijd zo moeilijk zou zijn met werken en werktijden enzo
    nou ik kan je wel vertellen dat als ze mijn contract niet gaan aanpassen, dan haal ik de rechtsbijstand erbij want dat kunnen ze zomaar niet maken
    alleen als het bedrijfstechnisch gezien een groot probleem zou opleveren, nou dat heeft het ook niet in het afgelopen jaar

zo.....ik moest het even kwijt :x

nu ga ik weer druk op zoek naar een andere baan

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lekkere werkgever heb je Liesje. Zo eentje kun je beter kwijt dan rijk zijn. Succes met het vinden van een andere baan meid! Dat komt je gezondheid waarschijnlijk ook nog eens ten goede.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje....alleen is er op dit moment zo weinig te vinden :(

12. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hallo dames,

Daar was ik ook weer ff :D
    Zoals jullie weten, ben ik sinds dinsdag aan het werk...Wel vermoeiend hoor, maar goed ik weet waar ik het voor doe he ;) Maar tis in iedergeval leuk om nieuwe mensen te leren kennen en ff weg te zijn van huis..Ff gewoon ergens anders mee bezig zijn!!! Ik heb niet echt alles goed doorgelezen...Maar zijn er nog nieuwtjes of weetjes die ik moet weten :p

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje, man wat balen. Maar idd sluit ik me aan wat Dombo zei! DIkke knuffel en hopelijk vind je snel iets anders!!!!

Latoya Ik zou het zo ff niet weten, maar mijn hoofd is een zeef ;) Aangezien ik de vertrekcode intoets ipv de inkomstencode, whahaha.. .. Lekker he, even weer werken!! Ik vind het ook altijd wel fijn hoor. Even eruit!!

Nou ik ben nu wel gesloopt. Zometeen snel naar huis, ben zo moe.. Hihi er was al iemand aan mij die zag dat ik zwanger was :D !!

14. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @Sam, ik las al zoiets dat het alarm afging...Hoezo zwanger :p Word je een beetje klungelig van he..Weet er alles van :D Wat grappig trouwens dat iemand het al zag aan je...Heb je al een zwangere buikje dan ;) Ik ben ook echt kapot na het werk hoor...Mn vriend noemt me gewoon een dood persoon :( Maar goed, pff..mn litteken van mijn keizersnee begint te steken, komt dat door de groei??? Verder, een trekkerig gevoel...Moeten we maar doorheen he :p

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou jaa zeg, lekker is dat ;) !!
    Ik ben idd behoorlijk klungelig aan t doen.. pfffff ;) !
    Neej ze zag het aan mn gezicht; ze zegt er is iets met je, ik zo ja dat klopt haha toen wist zij genoeg ;) WHAHAHA :D !! Ik had mn jas aan dus neej niet mn buikje ;) !! Krijg jij al een buikje dan?? Ja die ks-litteken kan idd wat gaan trekken denk ik door t groeien.. Lijkt me wel logisch..

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, geweldig filmpje Jenny!
    Danique'je is heerlijk eigenwijs en gaat niet meer zo snel als ze met andere dingen deed (kan ik het ook wat beter bijhouden :p). Ze loopt alleen nog aan het handje, niet los.

Een knuf aan de niet-zwangere-maar-toch-wel Treintje :)

Liesje, de verhouding tussen jou en je werkgever is dusdanig verstoort dat je idd beter op zoek kunt gaan naar een andere baan. Veel succes, dat zal in deze tijd niet makkelijk zijn.

Ik ben vandaag met Danique naar de HA geweest. De koorts is gezakt maar ze blijft hoesten, zo'n nare blafhoest, en vreselijk snotteren. Verder wat hangerig en ze eet iets minder goed, niet heel erg ziek dus maar het duurt nou al bijna 2 weken. Ik had nog wel tot na het weekend willen wachten maar Chris voelde zich er niet meer lekker bij.
    Eerst even telefonisch overlegd, ja kom idd maar. Danique'je is van alle kanten nagekeken, gelukkig klonken de longen goed en is de infectie alleen in de bovenste luchtwegen. Maar wel dus hardnekkig, en omdat ook de oortjes wat rood waren heeft ze nu een 3-daags kuurtje.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh toch fijn dat er even naar gekeken is Natas. Nou beterschap Danique en doe maar rustig aan hoor, lopen kan nog lang genoeg alleen :D Ook aan je moeder denken :D
    Jildou gaat nu zelf los staan :D Dus ben benieuwd wanneer die losloopt :D

18. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @Sam: Ja, ik krijg al wel een buikje en ik moet het nog een maand verborgen houden voor mijn werk!!! Anders kan ik er nog uitgegooid worden...Heb mijn placenta weer achter net als bij Levy, ik voel ons beebje soms al wel hoor..:D
    @Natas: Wat zielig voor Danique dat ze al zo lang hoest en snottert...Hopelijk helpt de kuur!!!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Natas wat vervelend dat Danique nog zo ziek is, beterschap voor je meissie

Sam heerlijk zo'n zeef, sterkte met je misselijkheid!

Latoya ik wist niet dat jij een ks had gehad, dan ben je ook snel weer zwanger! Gelukkig ligt je placenta achter, ook leuk dat je je kleintje soms al voelt, het is ook wel heel bijzonder

Liesje vervelende situatie hoor! Uiteindelijk krijg je door zo'n werksfeer vanzelf wrijvingen, wordt je minder flexibel etc en kom je in een heel vervelende neerwaartse spiraal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet het idee hebt dat dit nog gaat verbeteren en hard op zoek bent naarnieuw werk. Want om hier nog een fijne werkplek van te maken lijkt me erg moeijlijk. Succes met je zoektocht! Ik snap je man wel dat het nu wat veel en erg onrustig is om voor een brusje te gaan.... Maar leuk is anders!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ik heb toen aan vk gevraagd met 12 weken (bij Jil) of ze ook kon zien waar de placenta lag maar dat kon ze niet zien... die van jou wel?? Maar goed, die van mij lag iig ook niet voor, want voelde Jildou al met 16 weken :D Ben benieuwd wanneer ik het nu ga voelen :D

Deel Deze Pagina