Ik ga Rens ook laten enten wanneer het kan.. dat mannetje van mij pikt alles op en dat virus zal dan vast niet aan hem voorbij gaan.. neem het risico niet als het niet nodig is..
dank je wel dames ja handig dat ze het kunnen combineren maar toch dubbel pijn hahaha ja als ik oproep voor julian krijg zou ik ook zeggen enten maar na al die verhalen pfffff weet ik het niet meer
hier nog steeds het standpunt om niet te enten...maar we zijn wel erg voorzichtig met het bezoeken van grote evenementen met Rihanna. zo ik heb vanmorgen mijn rondje al gehad, naar de winkel boodschappen doen en even naar de stad. Ik heb bij Bart Smit de leuk en leerzaam speelstad van Little People gehaald en een toren waar je autootjes vanaf kan laten rijden. Eigenlijk jongens speelgoed maar Rihanna vind autootjes ook leuk Bruidje, balen zeg van je klachten...dan maar stoppen met werken en proberen een beetje rust te pakken. Fijn dat Rens zich weer een beetje beter voelt Bengeltje, alvast veel succes voor maandag... verder weet ik het eigenlijk niet meer wat er geschreven is hier gisteren met mannetje weer gehad over een 2e, hij begon er zelf over, dus hij denkt er toch wel serieus over na...heeeeeel misschien dit jaar nog beginnen maar ik ga er vanuit dat het volgend jaar wordt
Ischa, wat balen trouwens dat je geen ander werk bij je baas kan doen, dat was toch niet afgesproken... Als je nu daar weggaat, heb je dan nog wel recht op ww?
Nou liesje, goeie berichten.. Meid, Jildou heeft ook trekkers, auto's en bussen en vindt het geweldig, dus lekker laten spelen zou ik zeggen !! Dames ik ga ff eten Anders moet i kzo weer alleen eten, zo ongezellig he !!
ach weet je wat het is, ik moet het eerst zien bij hem... vandaag zegt ie van over 2 maand wil ik wel en dan zegt ie over een maand weer van laten we toch nog maar even wachten ivm werk, geld...nou ja enz... ik zie het wel, maar dit is voor mij gewoon een teken dat ie er wel heel erg mee bezig is en dat is al heel wat voor hem, komend van dat ie absoluut geen 2e wilde hebben
Hij houdt het wel spannend voor je he Liesje... nu ja wat je zegt.. het klinkt beter als een half jaar geleden...
tja...ik heb me er een hele tijd heel druk om gemaakt en nu ben ik echt op het punt van ik zie het wel...maar tuurlijk liever vorige week van volgende maand
yep...als het echt zover is dan zijn jullie de eersten die het horen nou ik ga maar een de badkamer schoonmaken, moet ook nodig gebeuren...voordat Rihanna wakker wordt kan ik het denk ik net af krijgen
Sop ze! hier nog een middagje werken.. verder druk weekend, vanavond komen er een paar vrienden pokeren.. verder de rest van het weekend in het oosten van het land bij mn schoonouders..
Hi Ischa, Ik zou als ik jou was erg voorzichtig zijn met het aangeven dat je daar niet meer wil werken. Ik denk dat het voor een ieder duidelijk is dat de situatie die er nu is niet wenselijk is. Maar als je aangeeft dat je er niet meer wilt werken heb je ook kans dat ze je formulieren willen laten tekenen en ze de ontslag procedure in zetten, en voor je het weet zit je zonder ww thuis. Ik ken je werkgever natuurlijk niet, maar ze hebben je eerst werk beloofd dat er niet bleek te zijn, en nu willen ze dat je hun verteld dat je niet meer wilt werken. Ik zou voorzichtig zijn met dit soort uitspraken naar je baas.
Hier is Pieter gisteren even bij de ha langs geweest. de kleine heeft meteen een goede beurt gekregen, heeft een antibiotica, want hij blijkt een oorontstekking te hebben, een hormoonzalfje voor de wat verder gevorderde eczeem, een extra vettende creme voor de ruwe plekjes (eczeem) en een neusspray. Nou voorlopig kan hij er weer even tegenaan.... Vanacht was hij alleen heel onrustig, en heeft ie ons wakker gehouden van 2 tot 4....om 5.30u ging hier de eerste wekker, dus ben vooral gaar.... Ik heb m'n jurk gepast, en ik had een onwijze muts als coupeuse... had een erg sterke eigen mening en ik had al afspraken staan zoals ik het wou, maar geloof dat ze het er niet heel erg mee eens was...nou ik wil het toch zo! Toen naar de tandarts, dus heb weer een gemaakte kies....tjongejonge...en nog maar 4 weken en een dag!!
Bruidje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! Maar idd lijkt het me wel lekker (voor jezelf) dat je eerder mag stoppen met werken. Ik hoorde wat over een 3-jarig kindje, heel sneu voor de ouders. Was het een gezond kindje? Ik hoorde vandaag dat er afgelopen week 4 mensen waren overleden aan de mex griep. Een jongetje van 6, een meisje van 11, een man van 25 en een vrouw van 56. 3 van deze 4 waren al in slechte gezondheid. Ik had gisteren ook aan onze huisarts gevraagd hoe zij dacht over de mex. griep. En zij vertelde ook dat er elk jaar mensen overlijden aan de gevolgen van de griep. Dit jaar is het niet anders, behalve dan dat er een media hype omheen gebouwd wordt. En ze vertelde ook dat het beleid rondom vaccineren nog met de dag veranderd, dus dat ze daar nog niet veel zinnigs over kon zeggen. Nou ja we zien het wel, de overheid heeft vaccins gekocht dus die zullen we dan ook wel krijgen, anders is het natuurlijk zonde van de belastingcenten
@Sam, ik vroeg afgelopen maandag toen ik de echo dus kreeg of ik mijn placenta voor of achter had...En ze keek en zei achter Dus zij zag het wel en maandag was ik 12 weken en 2 dagen!!! Vandaag zei een collega tegen mij dat ik een goed figuur had voor iemand die een kleine heeft Dus het is gelukkig nog niet te zien dat ik zwanger ben hahahha!!! Ik loop ook wel de hele dag met mijn buik ingehouden, niet dat het echt helpt Verder is het erg leuk op mijn werk, leuke collega's en het is leuk om te doen!!! Ben nu wel helemaal kapot, moet er ook nog ff inkomen he...Maar ik vind van mezelf, dat ik het goed heb gedaan deze 1e werkweek Ik ga trouwens 2 halve en 3 volle dagen werken, 30 uur dus..Heerlijk om weer aan het werk te zijn!! Verder heb ik niet echt bijgelezen, ben ook erg moe.. Maar mocht er iets zijn wat ik nog niet weet, just let me know!!!
Latoya, wat fijn dat je werk zo bevalt! Kan me goed voorstellen dat het ook gewoon lekker is om weer "onder de mensen" te zijn
Jeetje Latoya, dat is ook best veel in 1x weer!! Succes!! Maar fijn dat het goed bevalt en ook nog een complimentje over je figuur !! Liesje, volgens mij was mn berichtje niet geplaatst vanmiddag, maar dat klinkt als goed nieuws.. Verder.. Ik zal hier 1 op bed brengen die is doooodmoe!