ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Klinkt goed Latoya!

Ischa ik ben het denk ik wel met Mone eens, kijk uit hoe dingen worden geformuleerd!

Liesje klinkt hoopvol! Eerst maar eens zien hoe het allemaal loopt, maar ik gun je je lichtpuntje, dat had je wel eens verdiend met alle tegenslag

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik idd ook Ischa! Want je weet het maar nooit met die bazen!!

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel voor jullie berichtjes. En inderdaad jullie hebben gelijk dat ik uit moet kijken dat ik niet voor dingen ga tekenen. Ik heb het er nog even met mijn mannetje over gehad en ik ga maandag zeggen dat ik op dit moment in een situatie zit waarin ik helemaal geen beslissingen kan nemen. Ik heb ook een afspraak gemaakt met een psycholoog kan alleen pas in december terecht en ik ga nog een afspraak maken met de arbo, omdat ik gewoon mijn normale werkzaamheden moet doen ipv vervangend werk.

Latoya, mooi compliment toch :). En fijn dat je het naar je zin hebt op het werk.

Oh Liesje dus toch misschien nog dit jaar, leuk hoor!

Het was dus inderdaad een gezond kindje uit Boxmeer dat overleden is aan de mexicaanse griep is nu ook vastgesteld. Boxmeer is de geboorteplaats van Lucas.

Het komt steeds dichterbij Mone, bijna een getrouwde vrouw :D. Ben je al zenuwachtig? Arme Pieter hoop dat hij snel beter is.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Mone!!

Ischa; dat klinkt als heeel goed!!! Lijkt me heel verstandig zo!!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik had het vandaag ff met collega over wel of niet enten van jildou. Wat zij zei; en wat ik dus vandaag ook las (mening van een ha) is dat er elk jaar mensen en dus ook kinderen aan de griep overlijden, en dat is nu niet anders, maar er wordt nu zo'n hype van gemaakt. En daar ben ik het eigenlijk wel meeeens. Mn collega zei ook dat ze blij was dat haar kinderen al ouder zijn en daar niet over heoft te beslissen, want het wordt ons als ouder wel moeilijk gemaakt, worden wel gek gemaakt!

Bruidje: wat betreft wat je zei over Rens: ik kan me heel goed voorstellen dat jij zegt ik laat hem enten. In jouw geval had ik hetzelfde gedaan. Maar ja, hier een dame die alleen nog maar 1x 6e ziekte heeft gehad, 1x paar dagen koortsig en een paar keer wat verkouden.. Dus verder een gezond kind wat dat betreft.. Dat maakt mijn beslissing niet makkelijker ;) !!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij hebben vanavond besloten dat we jaron ook laten enten.
    Als hij ziek is slaat het meteen op zijn longen. Nou dan wil je dus liever geen mex griep hebben.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mone beterschap voor Pieter. De poederdoos is weer gevuld. Hopelijk helpt het allemaal.

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Pieter deed zich niet heel ziek voor, had alleen dan weer koorts, dan weer verhoging, dan weer normaal, dacht echt er komt wat aan....maar gedroeg zich niet ziek/hangerig.

Maar we hebben nu weer een koortsvrij vrolijk mannetje!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap Pieter!!!

Jenny: Ja dan had ik hem ook laten enten. Ik geloof dat wij nu besloten hebben om haar eerst niet te laten enten. Gisteravond hoorden we op het nieuws dat de mex griep niet gevaarlijker is dan een gewoon griepje en aangezien Jildou niet naar kdv gaat en tot nu toe eigenlijk niet veel ziek is geweest, laten we het eerst even..

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen trouwens.. Hihi ik moet hier erg lachen om Jildou :D !!
    Ik had laatst bambix voor dr meegenomen, maar na een aantal keer proberen hoefde ze het echt niet. Nu zit Kor aan de bambix en wil madam mee eten :D !!! Monster!!!
    Verder hier lekker geslapen, maar heb niet het idee dat ik heb geslapen.. pff moeee.. maar goed ik klaag niet ;) !!

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Fijn dat Pieter weer koortsvrij is!

Ischa klinkt wijs...

Als laatste over de mex griep, het enige wat echt anders is is dat juist jonge mensen hem krijgen en normaal juist ouderen en zieke mensen. Ik ben denk ik net zo bang voor RS in de eerste maanden als nu voor deze griep. Als Tom niet naar het kdv ging zou ik er niet over nadenken, maar wij zijn er zeker nog niet uit... Ik ga hem wel halen, mits ze op tijd beschikbaar zijn...

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    hallo meiden,

willen jullie op mijn medejunimama marloes 80 stemmen bij baby van de maand. Aub vandaag want dan kan ze misschien nog winnen.

xxx Joyce zelf heb ik het erg druk en ben ik voorlopig weinig op het forum maar met mij weet je het maar nooit.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kindje tom!

(zoekt wat makkelijker)

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    overigens ze staat nog ruim 40 stemmen achter... denk niet dat dat vanavond nog lukken gaat

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    murgen ik ga lekker zwemmen vandaag want ja straks kan het 6 weken niet meer :D dan nu ffkes
    fijne dag vandaag

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    geniet ervan bengeltje

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meis lekker doen waar jij je goed bij voelt, ieder maakt zijn eigen keus! ons mannetje laten we ook inenten.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    gefeliciteerd meid!! geniet er lekker van!!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je Rebbel! Ja ik weet het echt nog niet :D !! Hopeloos ;)

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @jenny: gewedig stukje! :D

@liesje: wat een *** van een baas zeg! knuff!

@natas: hier ook een mannetje die al een tijd aan het hoesten is.. beterschap voor danique! knuff!

Deel Deze Pagina