Ik klap dan dicht, maar zat onderweg naar huis alweer in de auto te huilen. Ik zit ook al de hele dag te denken zal ik morgen bellen dat het niet gaat heb al de hele dag weer hartkloppingen.
Ik zat er toevallig net aan te denken moest bengeltje morgen niet geopereerd worden. Meid heel veel succes morgen!
Ik ga er even 1 melk geven en in zijn bedje gooien. Net lekker in bad geweest en zit nu heel stilletjes in de box te spelen zodat ik hem misschien wel vergeet .
Natas, gelukkig maar dat het met Danique weer een stuk beter gaat, maar wat vind ik het verdrietig dat het met jouzelf niet lekker gaat op dit moment. Ik kan me zo goed voorstellen hoe dat voor jou moet voelen, wat maken die paar jaar nu nog uit. Lieve Natas, ik hoop echt dat je dit uiteindelijk een plekje weet te geven en dat je binnen niet al te lange tijd weer wat beter in je velletje steekt. Dikke knuf!
Succes morgen Bengeltje!! Haha, het is een pup he, kinderen doen ook wel eens dingen die niet mogen..
Het gaat echt goed met het afvallen Dombo! Knap hoor ik ben trots op je! Op dit moment eet ik alles wat los en vast zit :x
Shit nou doe ik op vernieuwen terwijl mn bericht nog niet klaar was !! Ischa: knappe kerel!! Jildou was boos vanavond toen ze naar bed moest, maar ze was bekaf.. Was nog niet beneden en toen was het al stil !! Nu straks nog voeden denk ik... Maar als het morgen niet gaat, lekker thuisblijven of naar huisgaan hoor!!! Dikke knuffel!! Dombo: Ja Kyra gaat goed !! Toppertje !!
Jeetje ja zeg Dombo!! JE doet het SUPERRRRR!!! Gaat toppie!! IScha; is toch logisch op dit moment?? Komt wel weer goed!!
Sam, lekker complimenteus van je ventje! Ischaa, dat gaat met jou ook helemaal goedkomen hoor! Onder deze omstandigheden is het ook niet zo heel gek dat je dat doet. Zou daar zelf denk ik niet anders op reageren. Hier komt inderdaad langzaam maar zeker m'n (huidge) einddoel in zicht. Het kan best zijn dat m'n streefgewicht in overleg met de diëtiste waar ik over 2 1/2 week naar toe ga nog naar beneden aanpas, maar het belangrijkste is, dat m'n buikomvang onder de 88 cm uit gaat komen ivm de verhoogde risico's op hart- en vaatproblemen.
Meiden kan jullie niet echt bijhouden ben teveel van mn meisje aan het genieten en van het moederschap ischa wat heb jij een mooi ventje zegt
ischa ja ik moet morgen geopereerd worden dames echt bedankt voor het succes wensen heb ik nodig en icha als het je zo dwars zit moet je het echt gaan vertellen hoor als je dichtklap dan gewoon per telefoon maar dan heb je het wel verteld dus jij succes met het vertellen. komt goed
Bengeltje succes! Rebbel heel veel plezier hopelijk duurt het heel lang voor je kan vergelijken! Natas, hele dikke knuffel! Jammer genoeg laat gevoel zich niet dwingen, hopelijk snappen jullie elkaar nu wel goed en geeft dat wat steun
Dombo komt vast goed.. Manlief was gisteravond nog niet klaar.. Gisteravond dikke lol gehad met manlief. We willen Jildou een shirtje aantrekken als we het vertellen, maar waren nog niet helemaal uit over de tekst (nog steeds niet ) .. Komt manlief aan: Waarachtig, myn mem is wer drachtig!! of Bjusterbaarlik ik wurd grutte zus dalik. Dat kinst wol sjen oan mem har holle. Dy liket no wol op in bolle ... (=bijzonder, ik word grote zus straks, dat kan je wel zien aan m'n moeder haar hoofd, die lijkt wel op een stier) nou jaaaa zeg
Lekkere vent heb jij Sam Ik heb net mijn baas gebeld dat het niet goed met mij gaat en dus niet kom. Hij klonk een beetje boos en ik moet de huisarts van hem weer bellen. Dat doe ik sowieso want ik heb al 6 weken een ontzettend vervelend rot gevoel in mijn onderrug en heb er nu zelfs zoveel last van dat ik maar 10 minuten kan zitten.
Goedemorgen allemaal! Allereerst een heeeeele dikke knuffel voor Natas.. vindt het zo ontzettend naar voor je.. lijkt me zo moeilijk om je mamagevoelens opzij te moeten zetten... hoop dat je het een plekje kan geven.. maar eigenlijk meer dat Chris zich bedenkt.... Bengeltje succes vandaag! Sam haha leuke man heb jij.. Hier goed weekend gehad, heel het weekend verwend bij mn schoonouders.. heerlijk! Kleine man was in een tophumeurtje dus was weer eens ouderwets genieten.. En.. mn laatste week.. joehoe! Heb er zo'n zin in..
hey dames, ik zit nu op mijn werk en heb dus alleen maar even vluchtig bijgelezen...even kijken wat ik onthouden heb Natas, wat een klote situatie zeg. Ergens kan ik hem wel begrijpen maar aan de andere kant zou ik zeggen van..die 2 jaar die doen het hem nu niet meer...maar het is een situatie die je niet wilt hebben en ik hoop ook echt dat dit niet tussen jullie in komt te staan. Dikke knuffel! Sam, je bent echt op en top zwanger hoor! Wanneer willen jullie het gaan vertellen? Bengeltje, succes met je operatie Ischa, goed van je dat je hebt afgebeld! Eerst aan jezelf denken...ik snap dat je tegen je baas niet durft te zeggen dat je eerder naar huis gaat, dat zal ik ook hebben Jenny, goh bestaat jongensspeelgoed niet?? Het staat nu lekker in de kast te wachten tot een gelegenheid om te geven Inez, super gaat het met je afvallen zeg...kan er alleen maar jaloers op zijn Verder weet ik het niet meer...sorry voor degenen die ik vergeten ben Hier is afgelopen weekend de familie uit Canada aangekomen en Rihanna is weer heerlijk verwend! Ze heeft een magnetisch tekenbord gekregen, kleertjes van mijn nichtje, een zelfgemaakt dekentje voor in haar bed, een supermooie pop van Anne Geddes van mijn Oma. Dus ik moet voor mijn nichtje ook wat leuke dingetjes kopen..een paar kleertjes (jongetje) ...tips zijn welkom zo nu ga ik gauw weer verder....misschien tot vanmiddag