Nee nog niet getest, net pas terug uit Barcelona morgenochtend maar eens testen. En ja, klussen is echt vrijen, maar ik maak graag onderscheid tussen vrijen en sex en dat laatste noem ik maar effe klussen. En nee niet bezig voor een tweede
Nou Succes Mone met de test. Ben benieuwd. Kan goed begrijpen dat het wat vroeg zou zijn als het alweer raak was dus ik hoop dat de uitslag is wat je ervan hoopt Liefs v Treintje
Ischa, lekker ventje hoor! Wel raar trouwens dat je gedurende je verlof een functioneringsgesprek hebt.
Hi, @Mone, succes met testen ben benieuwd! @Ischa leuke foto! Hier ben ik heel trots op mezelf heb net naar de supermarkt en teruggelopen (is aan het einde van de straat) maar dat heb ik dus in maanden niet gekund. Ik ga echt vooruit, wel last van mijn bi nu maar wel blij! Jooze
hoi meiden! ik heb een tijd geen internet gehad dus heel wat gemist... nog belangrijke dingen hier? de nieuwe mama's gefeliciteerd! @jooze: ik vind sterre een geweldig mooie naam! en het is een mooi meisje! liefs rebbel
Sam, ik lees gelukkig weer wat betere berichten! Ik hoop dat je vandaag genoten hebt van even thuis zijn en met je hondjes het bos in. Pippo, ik geef ook volledig BV en ben in de 11de week alweer ongi geworden. Dus het kan wel. Ischa, wat een poepie! Sinds gisteravond is Chris ook hondsberoerd. Zelfs z'n spijkerbroek uittrekken was te veel, hij wist niet waar hij het zoeken moest. Danique bleef donderdag alle voedingen eruit gooien, alleen een beetje ORS bleef erin, en ze had geen plasluiers meer. Vrijdagochtend hetzelfde verhaal, en toen hadden we het wel weer gezien. KDV afgebeld, m'n werk gebeld (kreun, in m'n 1ste werkweek) en om 09.00 zaten we bij de HA. We hebben domperidon mee gekregen, meteen thuis gegeven en daarna 1 borst gevoed en dat bleef erin. Ik ben toen gaan werken, om 14.00 even terug voor een halve voeding, en weer werken. Chris werkte thuis en heeft zich over Danique ontfermd. Vanaf vanmorgen heb ik haar hele voedingen gegeven en dat is goed gegaan. Morgen ga ik het drankje weer afbouwen. Op het KDV wil ik het met de leidsters even hebben over dat Danique heel weinig huilt en op die manier niet snel om aandacht vraagt. Dat ze haar niet te vaak 'vergeten' of telkens een ander voor laten gaan. Ze hebben haar woensdagmiddag, toen ze eerder die dag al een keer lang geslapen had, 2 1/2 uur ingebakerd in haar bedje laten liggen. Ik had haar na het voeden zo om 15.15 weg gelegd, om 17.45 toen ik haar kwam halen lag ze er nog steeds. Tekst van de leidster : ja ze was af en toe wel wakker als ik in de slaapkamer was voor een ander kindje, maar ze lag zo lief om zich heen te kijken. Nou is dit meisje volgens mij nog een beetje een leerling, maar de leidster die de hele dag alle instructies gaf was al weg. Ik ga dit volgende week even aankaarten.
Elaba, goed nieuws! We hebben een laptop aangekocht, zodat ik niet telkens naar boven moet om te surfen! Ik kan voortaan nu beneden zitten, dus zal ik meer op topic te zien zijn!
Ik begin wel wat meer te vloeien dan gisteren, nu is het meer het rode kleur, niet zoveel maar toch meer dan gisteren...dus ik denk dat het mijn ongi is...is wel niet zoveel als normaal
Kan t me helemaal voorstellen Natas. Dat zag ik ook op kdv toen ik daar eens moest stagelopen.. Zou ik ook niet willen dat ze niet naar m'n kind omkijken...
Hmm dan denk ik dat ook Pippo.. Als Jildou ritmestoornisvrij blijft hoop ik dat ze woe of donderdag naar huis kan. Maar wij rekenen nergens meer op ! Maar hoop het wel. Wordt wel slopend hoor.. Heb verder wel lekker dagje gehad met de hondjes in het bos was heerlijk. Maar miste Jildou ook bij ons. Nou ja, nog even doorzetten.. We krijgen van heel veel mensen steun. Dat is wel heel erg fijn!