ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig Rebbel :D :D !!!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    WE WONT MORE
    WE WANT MORE!

Wat een mooi kindje zeg! Idd lekkere hapwangen! Genieten hoor.
    Het geslacht was nog steeds hetzelfde als voorspelt wwas?

6. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Heerlijk Rebbel lekker spammen hoor, prachtige foto's! Die kleine van je luistert toch best aardig het is er prachtig voor komen liggen!!! Nu braaf blijven luisteren naar mamma! Red je het trouwens een beetje met Milan? lijkt me erg ingewikkeld

Natas, ik kan me heel goed voorstellen dat je even echt niet meer weet wat je er mee moet. Ik had begrepen dat jullie met name zo lang hebben gewacht vanwege Chris zijn oudere kinderen. Hoewel je natuurlijk wist dat die er waren is het al heel wat dat je zo lang hebt moeten wachten tot jullie Danique gegund was. En het argument van de 2 jaar snap ik ook heel best. Voor mannen is het denk ik toch ook een beetje anders, die maken toch een zwangerschap ook heel anders mee. En Chris heeft het natuurlijk ook al vaker mee gemaakt... Verder is er natuurlijk bij jullie de afgelopen 2 jaar ook heel veel gebeurd, ik kan me voorstellen dat hij daardoor nog meer bewust is geworden van zijn leeftijd. Nu verkies ik altijd een oudere betrokken vader boven een die er niet voor zijn kind is en ook al ben je 25 zekerheid krijgt niemand.

Hoewel hij vast al wist dat jij het er "moeilijk mee" had denk ik dat het wel heel goed is dat hij zich beseft hoe diep dit voor jou gaat. Op zijn minst zal hij jouw standpunt daardoor wat beter kunnen begrijpen...

Ik kan me een beetje in je situatie verplaatsen aangezien wij hier 3 jaar in zo'n patstelling zaten voor we besloten "er voor te gaan" ik zou willen dat ik iets voor je kon betekenen, maar behalve dat mijn gedachten bij je zijn en ik je een dikke knuffel zou willen geven....

Liesje, soms kan je bij de HEMA echt hele leuke betaalbare jongenspakkies vinden...

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam klinkt stoer!!! enne lekker bezig die vent van je!

Bengeltje ik hoop dat alles goed is gegaan!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja maar goed, beter zo dan anders toch? :p Zegt hij vandaag tegen me... Mem kraakt nog net niet, maar het scheelt neit alles.. Leuk he, zo'n man..
    brrrrr nu over 2 weken lig ik waarschijnlijk zo ongeveer voor de echo ;) !!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden! :D

@jenny: ja geslacht was nog hetzelfde! ;)

@mariss: ja het lukt wel, het is goed geregeld gelukkig! al blijf ik het moeilijk vinden om de zorg uit handen te geven.. maar het is zon heerlijk mannetje, hij heeft echt een knuffelperiode en wil regelmatig bij mama zitten om te knuffelen! heerlijk!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Rebbel dat is echt genieten dan of niet? Lekker hoor :D !!

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja zeker!! :D
    ik ga naar mn bedje meiden, vraag me niet hoe het kan, maar ik ben erg moe..

fijne avond!

liefs rebbel

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, nou ik was dus zo'n zeef vandaag dat ik haar knuf vergeten was. Stom hè, maar ben er even gewoon niet bij met m'n hoofd :(
    Maar het ging wel. Gillen natuurlijk tijdens het prikken zelf maar daarna was het al snel weer over.
    Mag ik Danique even met Yelina laten bellen, kan Yelina haar vertellen hoe leuk poetsen is en hoe ze het moet doen :D

Jenny, ik kan me helemaal voorstellen dat jullie Jaron wel laten enten tegen de Mex.griep gezien zijn luchtwegklachten. Die keuze zou ik dus ook niet zo moeilijk vinden.
    Maar voor kindjes als Rihanna en Danique die (nagenoeg) nooit ziek zijn? Danique heeft 1 episode gehad toen ze net op het KDV zat met 3 dagen Ventolin puffen en toen ging het alweer beter, en nu een oorontsteking en hoesten gehad. That's it. Ik vind het een lastige, en de uitspraak van de arts vandaag dat zij ook niet weet wat aan te raden en dat er nog weinig bekend is over dit vaccin maakt me nog meer aan het aarzelen.

Rebbel, wat een prachtige echofoto's!

Mariss, misschien is het idd zo dat Chris zich sinds Danique nog meer bewust is geworden van zijn leeftijd. Hij is continue aan het rekenen (als Danique zo oud is dan ben ik zo oud).
    Maar het voelt voor mij juist weer zo krom, hoe zwaar die 2 jaar bij hem wegen. Twee jaar op de rest van ons leven en die van Danique, de weegschaal slaat bij mij een heel andere kant op.
    Maar goed, het is niet anders. Het onderwerp wordt vandaag niet aangesneden en Chris kennende zal dat ook niet meer snel gebeuren. Ik zal hiermee moeten dealen.
    Dank voor de knuf!

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Als jaron dus luchtwegproblemen niet had gehad, dan hadden wij hem niet laten vaccineren.

Ik heb er erg lang over gedaan om een standpunt in te nemen, maar nu die genomen is merk ik dat het goed is. Ik heb veel gelezen, gehoord en erover gesproken. En nu wil ik hem hebben ook, liefst vandaag nog.
    (ik neem hem zelf ook. Die zwakke longen heeft Jaron niet van een vreemde :) )

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Even snel, ga zo naar bed:

Euh, Yelina houdt dus helemaaaaal niet van tandenpoetsen. Mannetje houdt haar in de houtgreep zodat ik kan poetsen. Zuslief vindt het poetsen inmiddels niet meer erg, maar dat gelooft de jongste dame nog niet. :D

En ik zag nog prachtige 3D's voorbijkomen van Rebbelbeeb! Mooi hoor!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Moeilijk hoor Natas. Heel veel succes om er mee te leren leven zo. Lijkt mij ook moeilijk! Dikke knuffel!!!

Inez: Jildou houdt ook niet zo van tandjespoetsen, maar zelf wil ze het nog wel redelijk doen, voor iemand van 1 jaar ;) Ik ga er geen drama van maken. Ik doe eerst zelf een poging en daarna mag ze zelf nog even. Komt vanzelf denk ik maar!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    #19016 Sam8, 3 nov 2009
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
    Goedemorgen allemaal!!
    Hier niet zo super geslapen, droom zo veel en veel wakker en plassen..bleagh.. Maar goed.. kan niet alles hebben he? Elke ochtend vraag ik me af waarom ik geslapen heb, zo voelt het namelijk niet ;) !!
    En eindelijk de 5 weken ervoor.. Dat duurde ook een eeuwigheid :p
    En om het plaatje compleet te maken... ik ben misselijk...... ;) Maar zal nu naar Jildou, heeft al mooi verhaal gehouden nu :p Zij de kleertjes aan, ik ff douchen en kleertjes aan en dan kunnen we weer met de honden op stap :p Frisse lucht is altijd fijn ;)... (hoop ik )

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb een shit nacht gehad.
    Gisteren had Jaron 39.1
    Vannacht ook en wilde echt niet slapen. Dus bij ons genomen en toen lukte het redelijk, maar, alleen als hij tegen mij aan mocht liggen. Nou vooruit dan maar, dat is in elk geval beter dan beneden met hem zitten.
    Nu ben ik MOOOEEEEE maar ga zo wel werken. Mijn man blijft vandaag thuis.
    Vanmiddag nog naar de tandarts.Z e gaan beginnen met de opbouw van een kroon. Blleeeehhh helemala geen zin in, maar wat mot dat mot.

Fijne dag!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, dikke knuffel. Pieter greep wel naar z'n oor....maar hij had aan de achterkant eczeem en dat was ook open gegaan, dus ik dacht dat het daaraan lag....

Verder weet ik het allemaal niet meer....te druk bezig met andere dingen...

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Sterkte bij de tandarts Jenny!

Mooie echo foto's Rebbel!

Dus je bent er weer achter wat zwanger zijn ookal weer is Sam? :D

Hier vannacht bevallen van een 2e zoon, de bevalling ging erg gemakkelijk en hij heet Matthijs :(. Gekke droom.

Ben gisteren naar de huisarts geweest, helaas weer een vervangende huisarts. En kon mijn verhaal niet echt bij hem kwijt. Heb wel een verwijzing voor de fysio gekregen omdat mijn spieren allemaal vastzitten. Ben net teruggebeld door de psycholoog en heb 3 december mijn 1e afspraak.

Vanmiddag komt onze nieuwe vaatwasser eindelijk.

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nog even over tandenpoetsen, Lucas vindt het helemaal geweldig.

Deel Deze Pagina