nou vannacht om 0.39 werd mevrouw gillend en schreeuwend wakker...ik zat rechtop in bed volgens mij had ze gedroomd ofzo...eventjes gewacht, erheen gegaan...geen broek vol...neergelegd, speen erin, muziekje aan en ik weer naar bed. ze heeft nog een minuutje of 3 gegild en toen is ze weer in slaap gevallen
Hmm das minder ja !! Jil huilde vannacht ook, maar voor ik er heen kon gaan was het weer stil !! Jahoe en hier is kies 2 ook in beeld 8 tanden en 2 kiezen
Sam, dat gaat goed met de tanden en kiezen van Jildou. Jenny, hoe is het met Jaron? Ischa, als je wilt gaan, gewoon gaan hoor! Werk en privé horen in evenwicht te zijn. Er wordt van jou verwacht dat je je werk weer opbouwt, maar men mag ook van jou verwachten dat je privé ook weer leuke dingen gaat doen en niet alleen maar thuis blijft zitten. Liesje, groot gelijk dat je volgende week nog niet naar 4 halve dagen gaat.
jaron was gisteren na bijna 24 uur niet slapen dood en doodop. Hij heeft de hele nacht doorgeslapen. Om kwart voor 7 werd ik wakker en twijfelde of mijn wekker wel goed stond. Ja dus. dus toen sloeg de schrik toe, zal jaron het wel goed maken? Dus snel onder de douche gesprongen en hem uit bed gehaald. Hij zag er een stuk beter uit maar had nog altijd rood doorlopen ogen, een snotter neus en 38.3 Snel wat gegeten want om kwart over 8 werden we bij de huisarts verwacht. Hij heeft (weer) een dubbele oorontsteking. Zo sneu! Ja dan mag je wel veel huilen en hummig zijn. Weer anti-biotica meegekregen. De bedoeling was dat we ook een neuspray zouden krijgen maar daar bleek bij te jong voor te zijn dus de apotheek zou contact opnemen met de huisarts. Wij moeten de neusspray nog ophalen, want ik wilde daar vanmorgen niet meer op wachten. Verder het over een doorverwijzing naar de KNO gehad. De h.a. zei dat de KNO zou zeggen dat hij zou opereren dus wij moesten goed nadenken of we dat wel wilden. Tja, ik weet niet. Maar 3x oorontsteking in 4 maanden tijd wil je ook niet. Dus het voelt voor ons als kiezen uit twee kwaden. We hadden nu een vervanger dus we moesten het anders maar even met de eigen arts opnemen. Ik denk dat we dat volgende week even doen. Dan de mex griep vaccin. Ik had bij de balie daar om gevraagd. de huisarts ziet dat in zijn dossier staan en zegt dat Jaron automatisch een oproep krijgt op grond van zijn medicijngebruik (flixotide). Werd ik net gebeld door de balie ass. en zei zegt dat we moeten afwachten wat de minster bepaald omdat jaron weer niet in de risicogroep zou vallen. Wat is er veel ruis zeg! We wachten dus even het oordeel van de minister af en of we een brief krijgen, zo nee, dan kan ik dat ook meteen met de ha bespreken. Tot zo ver deze ziekenboeg van af hier.
Pff wat een gedoe Jenny.. Maar wat zijn de nadelen van opereren dan? Want anders had ik het wel geweten... Nou dan hoef ik dus ook nog niet te bellen.. We wachten nog wel even af.. Nog even en dan is de epidemie voorbij en zit NL met overschot aan vaccins
Opereren is en blijft een operatie en elke operatie heeft risico's. Verder is men er onder de 2 niet zo happig op omdat de behandeling dan moeilijker uit te voeren is. Ook groeien de amandelen weer gewoon aan. Dus hoe jonger je opereert, hoe groter de kans dat je later nog een keer moet. maar goed, wij hebben dan weer de ervaring van ruben. Die ging net op en af met zijn oren. De operatie hebben we tot ruim 2 jaar weten te rekken. De ingreep viel heel erg mee. (alleen neusamandelen laten doen en geen buisjes zoals de KNO voorstelde) En Ruben heeft daarna nooit meer problemen gehad. Dus die ervaring doet ons toch wel naar opereren door slaan.
Nou na 2 dagen bellen naar het cb, vandaag doorgekomen en pippo je mag onze afspraak veranderen in 4 januari !! Ze wilde al op 23 november, maar dan heb ik dikke kans dat ze met mn verjaardag ziek is, daar heb ik niet zoveel zin in !! Dan maar wat later !!
ze hoeft niet ziek te worden hoor. Aan Jaron heb ik niets gemerkt. maar ik geef je wel gelijk hoor. Stel dát ze ziek wordt, dan moet je daar wel wat ruimte voor hebben in de agenda dus wij hielden er ook wel rekening mee.
Ja daarom !! Precies wat je zegt. Jildou heeft behalve op de laatste ook nooit gereageerd, maar goed.. heb ook niets aan een ziek kind met de feestdagen Dan maar wat later, zij vonden het niet erg, dan ik ook niet
@jenny: wat je zegt, zo vaak oorontsteking is ook niet fijn! succes met het maken van je keuze! en een dikke knuffel voor je mannetje! wbt het vaccin, ik word vrijdag geent en moet met milan ook wachten tot er een beslissing is gevallen. maar zoals ik begrijp kunnen kleine kindjes die in een risico groep vallen wel gewoon geent worden, dus het is niet zo dat et gevaarlijk zou kunnen zijn, maar meer of ze het nodig vinden.. wat ik dan niet begrijp is dat ze oudere wel inenten en dat ze over kindjes twijfelen, terwijl er in die groep al doden zijn gevallen en bij ouderen niet, die schijnen er ook al weerstand voor te hebben door een griepvirus van vroeger.. @sam: ik hield er idd ook rekening mee, maar milan is er ook niet ziek van geweest. liefs rebbel
Hahaha Inez, met poetsen bedoelde ik je verhaal dat Yelina achter jou aan het huis heeft lopen 'poetsen' met een doekje Tanden poetsen vindt Danique ook niet geweldig. We hopen elke keer maar dat we alles even geraakt hebben Bruidje, vervelend dat Rens zo te keer gaat op het aankleedkussen, dan zie je niet echt uit naar verschonen. Heb er geen ervaring mee, Danique is meestal heel rustig aan het pruttelen en spelen met iets wat ik haar gegeven heb. Jenny, wat naar dat Jaron weer een ooronsteking heeft. Arm manneke! Ischa, je kan gewoon dingen doen ook al kan je niet werken. Denk dat het voor jou juist heel goed is om leuke dingen te doen die je afleiding en wat energie geven. Goed dat je een afspraak met de psych hebt gemaakt!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,23 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010, meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010, voor de lijst geheim Latoya, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend ???? Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010 Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 1-6 juli 2010, verrassing AFSPRAKEN 04 dec: Ischa CB (prikjes) 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!) 04 jan: Sam CB
Dames, lief heeft outlet.. Echt superaanbiedingen!!! Ik ga nu naar bed.. Duimen jullie morgen voor me? M'n lesgeven wordt gefilmd, dus hopelijk ben ik wat fit en sla ik niet al te veel wartaal uit !!
Veel succes Sam morgen! Oh wat vervelend Jenny en zielig voor Jaron zeg! Ik heb vroeger ook heel veel oorontsteking gehad en ben met ik geloof toen 3 jaar geopereerd aan neus en keelamandelen moest toen heel veel ijsjes eten. Mede door jullie reacties ben ik vanmiddag gegaan en ik heb er goed aan gedaan. Lucas heeft fijn gespeeld en was ontzettend lief heeft zelfs al zijn 1e kus gehad . Binnenkort ga ik gezellig iets drinken met degene waarbij de meeting thuis was (ze zit ook hier op het forum).
Ischa, wat goed van je meid en kijk, er ook nog een ander uitje aan overgehouden. *geeft Ischa schouderklopje* Jenny, gelukkig een rustige nacht, maar helaas wel weer een manneke met oorontsteking. Nogmaals beterschap voor Jaron. Haha Natas, wat een leuke spraakverwarring! Nouja, heeft wel weer wat tongen losgemaakt zullen we maar zeggen. Maar natuurlijk mag ze Yelina bellen, maar misschien kan ze het afkijken van een foto?
Oh, zou ik bijna vergeten: Rebbel, heel veel succes morgen in het ziekenhuis, ik hoop zo dat het allemaal stabiel is gebleven! Nog wat grappigs, ik was vanavond bij een vriendin van ons geweest, zij is kapster en heeft me een nieuwe look gegeven. Haar dochter kwam op een gegeven moment de salon binnen en keek me aan van: wie ben jij nou weer. Zegt ze: mevrouw, u komt me wel heel bekend voor maar ik weet niet meer wie u nu bent. Ik draai me om en zeg, Carmen toch, ken je me niet meer? Zij heel verbaasd? Inez??? Door m'n nieuwe coupe en 15 kilo eraf had ze me dus helemaal niet meer herkend. Vond dat toch wel erg leuk. Make-over geslaagd.
goedemorgen dames, wat heb ik een problemen gehad om op het forum te komen zeg maar goed eventjes gauw... Jenny, wat vervelend dat Jaron alweer oorontsteking heeft zeg Sam, veel succes! Rebbel, succes met je controle verder weer niet veel nieuws....ik voel me niet echt fantastisch dus we doen het vandaag lekker rustig aan tot later