Thanx Sam, wel heerlijk.. heb er zin in.. vandaag mn laatste werkdag tevens.. dus het ontspannen is begonnen..
Hoi dames, even kijken of ik alles weet te herinneren Bengeltje, beterschap voor jou en je ventje! Bruidje, dus een dame met een dikke buik, hihihi en de kamer van Rens af, dat betekent maar 1 ding he...FOTO! Veel plezier met je weekje weg meid! Geniet ervan! Sam, wel fijn dat je even een nachtje hebt kunnen slapen, jammer dat Kyra je dan weer (indirect) wakker maakt. Pippo, moe moe moe?? Wanneer is je NOD?? Inez, dat is een goeie bak zeg..daarom hebben wij bij Rihanna alles gewoon neutraal gehouden, voor het geval dat....enne ik ben wel erg benieuwd naar jouw voor en na-foto hoor!! Rebbel, succes bij de ha. alles verder goed met jou? Jenny, nog even een dikke knuffel voor Jaron Latoya, hoe bevalt het werk?? Vanmorgen ben ik even op de fiets naar de stad geweest, even een huldigingsbord voor mijn ouders gehaald, die zijn straks 40 jaar getrouwd, dus dat hoort erbij he. Op de terugweg even langs schoonmoe om koffie te drinken (en een beetje om te voorkomen dat zij hier langs zou komen, omdat ik nog genoeg wil doen in huis) Ik sta nu op het punt om de douche te gaan schoonmaken maar ik ben zo moe van het fietsen...maar goed het moet toch gebeuren. Als ik klaar ben meld ik me weer even Sorry voor degenen die ik vergeten ben!! tot straks!
He Liesje, Doe maar lekker rustig aan hoor meid.. Ik ken dat wel, ergens langsgaan om te voorkomen dat ze uren bij jou komen hahaha Kamer nog niet helemaal af, maar wel bijna... dus nog even geduld.. komt goed..
nog ff gauw voordat ik echt ga poetsen ja ik zag het al gebeuren...kan ik in het weekend gaan staan poetsen terwijl het ook doordeweeks kan ben erg benieuwd naar Rens' kamertje! Lekker vandaag je laatste werkdag! en daarna lekker genieten! nu ga ik echt poetsen....ik ben wel online maar ik ben er niet
we hebben maar een badkamertje van nog geen 2 bij 2 meter dus dan kan het ook wel maar ik ben weer even weg..Rihanna slaapt nog lekker en dan kan ik even afstoffen beneden doeiii
Je hoort mij ook niet klagen Inez.. heb er zo'n zin in.. Zit voor het eerst deze zwangerschap ook weer een beetje te lezen in de "zwangerschap" boeken en zo... krijg eindelijk een beetje het gevoel dat er straks nog zo'n klein monstertje bijkomt..
Wow, met zo'n badkamer zouden wij al heel erg blij zijn. Die van ons is 90x110 cm. Niet echt een badkamer te noemen dus, maar er zit een douche en een wastafel in, en is daarmee wel functioneel.
Alyssa heeft nu voor het eerst de pleister op haar oog. Ze kon haast niet wachten tot het zover was. Vroeg wel even na een kwartiertje of hij er al afmocht, ze vond het wel mooi zo, maar is daarna lekker gaan kleien aan tafel. Oma vond het erg zielig voor haar kleindochter toen ze hoorde dat haar oog moest worden afgeplakt, maar ik heb liever dat het nu wordt afgeplakt dan dat ze er later problemen mee krijgt.
@Liesje, het werk bevalt me tot nu toe wel...Leuke collega's, dus ik zit wel goed op dit moment..Alleen zijn ze wel streng hoor, als je niet goed je best doet, lig je er wel zo uit...Tjah, ik heb nog 3 weken om me te bewijzen en dan hoor ik of ik mag blijven ja of nee..Dus ik doe echt mn best!!! @Pippo, je bent nog vergeten mijn leeftijd te veranderen 25 ipv 24...Zwangerschapsdementie Aangezien je moe bent, wanneer is je nod??? @Dombo, leuke foto van je dochter met de pleister..Het staat haar ook nog lief Heeft ze er geen last van??? @Bengeltje, wat balen dat je zoontje weer ziek is...Pff, valt ook niet mee..Jij een operatie achter de rug en dan ook nog een ziek kind...Hoop dat ie er snel weer bovenop is, beterschap!!! Verder ben ik het kwijt, sorry!!! Ik ga nu eten..Wie weet spreek ik jullie nog vanavond!!! En anders, een fijn weekend..
He dames!! Liesje.. fanatiek.. Uuh onze bakamer.. 1.40x 3,5 meter? breedte weet ik zeker, volgens mij lengte ook wel !! Wat een mooie pleister Alyssa.. Je hebt gelijk Dombo!! Bruidje geniet lekker van de rust meis!! Heerlijk.. wou dat het hier zover was Hier ontzettend moe. Vrijdagmiddag valt me erg zwaar. Geen leuke groepen en dan ook nog op huisbezoek, dan heb je het wel even helemaal gehad !! Maar goed.. Jildou heeft zich weer prima vermaakt bij de oppas dus dat is altijd heerlijk thuiskomen. Zo mooi gespeeld, lekker geslapen en is nu ook goed in haar hum ondanks dat ze moe is.
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010, meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010, voor de lijst geheim Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010 Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 1-6 juli 2010, verrassing AFSPRAKEN 04 dec: Ischa CB (prikjes) 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!) 04 jan: Sam CB
Had het wel aangepast in de lijst maar niet bij zwangeren, inderdaad...bij deze is het gedaan...sorry
hoi hoi ff melding wij hebben toch met julian weer naar de ha post gemoeten 2 uur lang aan het hoesten en geen medicijn paracetamol hielpen hij heb toch tamilflu gehad om het niet erger te maken de griep want welke die heb is niet duidelijk en ik en me vriend hebben uit voorzorg ook gehad me vriend zij ineens ja heb al dagen keelpijn en vannacht begon ook hij met hoesten :S