ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik crepeer van de pijn, moet nar het ziekenhuis\vermoeden is blindendarmontsteking
    auuwwwwww

(kom je 3 keer ongeschonden en zonder stiae uit de zwangerschap
    heb ik straks alsnog een jaap in mijbuik

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Jenny.. Maar goed nieuws. Tegenwoordig kunnen ze dat met een kijkoperatie doen!!! STerkte en heel veel beterschap!!!

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Jenny beterschap meid!

Ik denk dat ik het forum even laat voor wat het is. Heb gisteravond een beetje woorden gehad met mijn vriend over mijn wens voor een broertje of zusje voor Lucas. Mijn vriend zegt probeer je er maar bij neer te leggen want ik denk niet dat ik een 2e kindje wil. Hij had s'middags gesproken met een vriend en die had gezegt ik zou het risico niet nemen dat een 2e kindje misschien niet gezond zou zijn. En dat vindt mijn vriend dus ook. Helaas als dus mijn vriend nee zegt kan ik er niks aan veranderen maar voel me er enorm verdrietig onder. Nu weet ik wel niets is zo veranderlijk als een mens. Maar toch........... En het is ook niet zo dat ik nu meteen en kindje zou willen, wil natuurlijk eerst lekker in mijn vel zitten en nog wat kilo's kwijt. Halverwege volgend jaar moest ik er nog maar eens op terug komen. :( Maar het zal wel bij nee blijven ben ik bang en die onzekerheid kan ik nu echt niet tegen. Wist ik maar gewoon dat hij nog graag een kindje wilde ookal zou het over 2 jaar zijn. Hij denkt ook dat ik er teveel mee bezig ben en misschien is dat ook wel zo. En het gaat hier toch veel over zwanger zijn en zwanger worden dus ik ga proberen wat minder op het forum te komen. Sorry meiden maar jullie zullen mij waarschijnlijk even niet zien.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :( :( :( Ischa :( :( :( !!!
    Maar hij heeft toch ook wel eens wat anders geroepen??Snap het gegeven over een gezond kind niet zo goed, maar goed wie ben ik.. Geef het de tijd allemaal meis en wat je zegt eerst zelf lekker in je vel komen te zitten etc... Als jij je beter voelt om afstand van hier te nemen moet je dat doen, al vind ik het wel erg jammer want we leven natuurlijk ook erg met jou mee hoe het met je is. Maar goed, wat moet dat moet! Dikke knuffel iig van mij!!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Misschien ligt het ook allemaal wel extra gevoelig omdat het morgen 2 jaar geleden is dat ik mijn miskraam heb gehad :(

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Misschien wel ja.. Dikke knuffel lieverd!!! Dat zijn ook altijd vervelende data :( :( !!

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel Sam. Ik ga even met Lucas een stukje wandelen misschien knap ik daar wat van op.

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ischa, niet iedereen hier is zwanger of daar mee bezig hoor! Maar alsdat prettiger is voor jou vooral doen! Vervelend dieuitspraak van je vent, kan je echt niks mee, de kans is gelukkig vele malen groter dat een kindje gezond is, anders hoorde je nog veel meer rottige verhalen... Maar dat helpt jou nu vast even niet.

Jeetje wat een zieken! Lucas en familie beterschap!

Jenny, hopelijk valt alles erg mee en als ze niet aan een kijkoperatie doen is het een sneetje van 4-5 cm (normaal gesproken dan) da's ook te overzien toch?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry dames, mag ik even klagen...
    Ik wil graag heeeel veel doen in huis, maar ik ben zooooo moe :( :( :( Zit hier gewoon te janken.. zelfs een gordijnstok aan de rail vastmaken lukt niet :( !!

*klaagmodus uit*

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nou daar ben ik weer, zónder Jaap, met de herinnering aan dokter jasper (oef waarom mocht ik nou niet blijven).
    Ik werd om 7 uur wakker met vreselijke buikkrampen. Ojee dacht ik dat is buikgriep. Maar na veelvuldig toiletteren gingen de krampen onvermoeid door. Ik lag echt dubbel van de pijn. Kon niet lopen, niet liggen, niet zitten en was alleen aan het kermen. Tjonge 3 bevallingen geluidsloos doorstaan en nu schreeuw je de hele tent bij elkaar.
    Bij de HAP werd het vermoeden van een blindendarmontsteking wel bevestigd. Ze wisten het niet zeker, maar het was allemaal heftig genoeg om naar de SEH te gaan.
    Daar voelde ik heel langzaam hoe het ging afzakken. ik kreunde niet meer en hoefde ook niet meer mee te puffen.
    Al met al rond half 11, dus 3,5 uur later, leek de wind te zijn gaan liggen. Urine en bloedonderzoek laten geen ontsteking zien, geen buikgriep ophanden, geen enzymen die de boel verstoren. Ze weten het eigenlijk niet zo goed. Dus ik mocht weer gaan en mag me weer bij de h.a. melden als het terugkomt. Ze houden het op een verstoorde darm...huppeldepup.

Erg fijn natuurlijk, alhoewel dokter Jasper toch best wel de moeite waard was om te blijven.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHA JENNY ;) Gelukkig is het weer afgezakt.. weer eens wat anders zo'n zaterdagochtend :p

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, vervelend genoeg, die buikkrampen, maar gelukkig geen blindedarmontsteking. Hopelijk komt het niet meer terug.

Sam, al weer een beetje fitter?

Ischa, vervelend die opmerking van je mannetje, daar kun je dus echt niks mee. Hoop dat jullie hier toch samen een uitweg zullen vinden.
    Wel lijkt het me heel belangrijk dat jij eerst weer lekker in je velletje steekt voor je aan een nieuwe zwangerschap begint. Dikke knuf en sterkte, ook voor die vervelende aankomende datum van je MK.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo, was het maar zo. Net even met de honden wezen wandelen, dacht daar knap ik wel even van op.. Maar helaas.. Zo maar even een dutje doen!!
    Ben ook steeds misselijk vandaag.. hmmm fijn hoor ;) Maar verder zielsgelukkig hoor :D !!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaaah :D Krijg net een smsje van vriendin (haar moeder is trainster bij de hondenschool waar ik met Kyra les)... Zegt ze: wat hoor ik nou? Steel jij woensdagavond de show met Kyra? Ze vonden haar zo geweldig en we waren een geweldige combi volgens de voorzitter :D *trots* :D !!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo....ben ik ook weer even!
    Mannetje is op vrijgezel! En hij had het lekker niet verwacht! Echt heel gaaf!
    Ik ga zo ook even lekker op bed liggen filmpje kijken ofzo :)

Ischa, knuffel meid! Ik denk dat het heel logisch is dat je met een tweede bezig ben, niet alleen omdat er hier over gepraat wordt, in onze omgeving wordt het ook met enige regelmaat geopperd....het is dus ook de leeftijd, en je wilt kids, je hebt er namelijk al 1 dus een 2de is logisch......

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi leuk Mone.. Krijg jij die ook nog?? of geen idee??? ;) !!
    Verder al wat klaar voor de grote dag??
    Wanneer is je NOD?

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    geniet ervan meid! :)

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @bengelte: dikke knuff en beterschap!

@ischa: knuff meid!

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bruidje meid, geniet van je verlof!

Wow Alyssa, wat heb jij een mooie oogpleister!
    Maar eh, waar blijft de foto van je mama's metamorfose nou? :p

Bengetje, heel veel beterschap voor jullie!

Jenny, gelukkig had je geen blindedarmontsteking...... en gelukkig heb je een mooie herinnering aan dokter Jasper hieraan overgehouden ipv een jaap in je buik :)

Ah Ischa lieverd, wat begrijp ik je goed. De wens voor een 2de kan hevig zijn hè. Ik hoop voor je dat je vriend van mening gaat veranderen in de toekomst, maar voor nu kan ik me heel goed voorstellen dat je dit topic even laat voor wat het is.

Sam, beetje bij kunnen tukken?

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Misschien krijg ik er ook een.....maar ja ik weet van niets....;)
    Komende donderdag voor de 2e keer m'n jurk passen, en verder gaat het ook erg goed!
    NOD is ergens rond de 16de denk ik, gokje aangezien ik nu een cyclus van 30 en eentje van 35 heb gehad.

Deel Deze Pagina