ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sterkte vandaag Ischa.. Is idd altijd even weer slikken op die datum :( :( !! Hier ook last van..
    Nou Jildou is wakker dus wij kunnen eindelijk op visite ;) !! Tot vanavond!!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    knuffel meid!!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden voor de reacties! ik hou hem dinsdag nog maar een dagje thuis, het kan geregeld worden met oppas, dus dan kan ik hem beter goed op laten knappen!

@sam: leuk hoor dat je het verteld hebt :)

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesje, dat is goed nieuws dat je mannetje nu snel door wilt met een 2de! Ik hoop voor je dat hij bij deze mening blijft.
    Wel vind ik de tekst "dat hij graag zou willen dat de kleine in augustus of september geboren wordt" erg kort door de bocht. Hij moet toch ook wel weten dat je met dit soort dingen niet zo veel te willen hebt.

Wat leuk dat je het al verteld hebt Sam!
    Heb je het gedaan met het shirt van Jildou, of gewoon gezegd?

Ischa, sterkte met de herinnering aan je miskraam.

Rebbel, beterschap voor Milan!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej Jildou het shirt aan gedaan :D !!! Mijn moeder had eerst alleen de achterkant nog maar gelezen :D !! Dat heb je met kruipende kinderen ;) Maar ze vonden het geweldig en ook het shirt :p .. Maar de tekst: Prachtig, us mem is wer drachtig was ook wel in de smaak gevallen :p !! WHAHAHA!!!

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ischa, veel sterkte vandaag!

NOD is hier woensdag 11 november.

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm

*** ZWANGER ***
    Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010, meisje
    Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010, voor de lijst geheim
    Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010
    Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010
    Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 1-6 juli 2010, verrassing

AFSPRAKEN
    04 dec: Ischa CB (prikjes)
    17 dec: Julian 1 jaar!
    18 dec: Nena 1 jaar!
    23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!)
    04 jan: Sam CB

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dombo, misschien het oog besprenkelen met water, weekt het wat en is dan pijnloos...even proberen?

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, 11-11, mooie dag om positief te testen.

Vandaag ging het afhalen van de pleister heel wat beter. Geen tranendal en tegensputterend meisje.
    Mama heeft het wat beter onder de knie en heeft hem iets anders aangebracht dan gisteren. Niet op een vetvrije huid, niet teveel aangedrukt en even laten voorvormen op m'n hand.
    Pleister zat toch goed vast, maar niet dusdanig dat hij er niet af te krijgen was.

10. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    @Ischa; ik ken het meis, de dag van je miskraam zal je nooit meer vergeten. Ik denk er trouwens nog heel vaak aan, en geef Timo dan een dikke knuffel.

@Sam; yeuhhh gefeliciteerd, hopelijk ben je snel minder moe.

Ik ben weer een beetje terug van weggeweest. De computer blokeerde deze pagina en we weten nog steeds niet wat het is.NU met de nieuwe laptop kan ikweer inloggen :) kan ik weer lekker meebabbelen! (als ik tijd heb).

Bedtijd, morgen weer werken. Slaap lekker allemaal.
    liefs Miek

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo: Goedzo!!!

Miek gezellig :D :D !!!
    Ja dat hoop ik ook, maar ben bang van niet. Bij Jildou heeft het tot rond de 20 weken geduurd, maar goed, toen zat er ook een verhuizing en trouwerij tussen ;)

Dames ik ben zo ook werken voor de verandering ;) !! Moet even vanochtend invallen, er zijn 2 leerkrachten met hetzelfde als wat ik donderdag had. Vanmiddag ben ik er wel even. Vanavond hebben we contactgesprekken dus dan ben ik er ook niet.. Ook morgenavond contactgesprekken.. Leuk he ;) !! Hier verder vannacht heerlijk gedroomd ;) Had een goede echo :D !! Wel jammer dat ik half 5 wakker was en honger had en niet in slaap kon komen. Na een uur woelen en wat drinken is het nog even gelukt..

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha Meiden even bijgelezen voor het slapen (tja nachtdiensten...)

Rebbel als het een virus is doet antibiotica helemaal niets, maar je kan dan nog steeds wel hartstikke ziek zijn. Hopelijk komt er even rust voor Milan! Gelukkig kan jij al bijna weer zo'n enorm kostbaar weekje bijschrijven! alle dagen zijn nu goud waard, hopelijk ga je op een gegeven moment afvragen of dat kleintje gewoon niet naar de koude buitenwereld wil....

Sam sterkte, ik kan me weer levendig herinneren hoe moe ik was die eerst 17 weken... man o man....

Liesje goede berichten zeg! het is je gegund!

Jenny beter dokter Jasper in je hoofd dat zijn eeuwige herinnering op je buik!

Alyssa mooie pleister zeg! Ik hoop dat het een beetje redelijk blijft gaan, ik werd allergisch voor die (toen nog bruine) krengen en een van mijn eerste herinneringen zijn dan ook in de houdgreep genomen worden door mijn vader zodat mijn moeder een druppel in mijn oogje kon krijgen.... gelukkig heb ik ook heel veel goede herinneringen!

Hebben jullie nog leuke ideeen voor sint? ik denk dat ik voor Tom een tafeltje met stoeltje ga vragen.... en boekjes, heel veel boekjes....

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mariss, de dames hier zijn gek op Duplo, zou ook wat voor jouw mannetje kunnen zijn.

Hopelijk van Alyssa geen allergische reactie op de pleisters. Tot nog toe vindt ze het helemaal geweldig. Als ik met het doosje aan kom zetten is het van: oh, mag ik weer een pleister op?

Miek, welkom terug.

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meiden, ik wil graag voor kerst een sieraad aan mannetje vragen waar iets (naam of letter) van de kindjes aan zit/hangt.. heeft iemand een idee?

ik hoor net dat kinderen tot 4 jaar ook opgeroepen worden voor de mex. griepprik. ik ga vanmiddag even bellen voor een afspraak.

@sint: ik hou het hier nog simpel dit jaar met maar een paar cadeautjes.. weet werkelijk waar niet wat te vragen, hij heeft al zo veel. en verder heeft hij er toch nog niet zoveel besef van.

liefs rebbel

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, is het er nu door dat kindjes ook de mex.prik gaan krijgen?
    Ben ik wel blij mee. Ik wist tot voor kort nog niet zeker of ik het wel wilde. Maar zoals laatst met die oorontsteking en dat hoesten, dan merk ik dat ik me er wel heel veel zorgen om maak. En afgelopen week heeft ze een paar keer verhoging gehad met op zaterdag ineens 39.7 koorts. De prikken (bmr) zijn daar een verklaring voor, maar die mex.griep spookt dan wel door m'n hoofd. Ze is verder nauweljks ziek maar nu heeft ze een paar keer wat gehad en ik vind het eng, dus ik wil haar wel laten enten heb ik besloten.

Sinterklaas gaan we hier nog niet vieren, ze snapt er toch nog niks van. We gaan wel naar de Sintviering van mijn werk die ik organiseer.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    De groeten uit mexico! in drievoud zelfs.
    vaccin komt hier dus te laat

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah nee, wat balen Jen :x:(

Heeeeeeeeeeeel veel beterschap!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    natas hou je in de gaten dat er een aantal weken tussen bmr en mex griep vaccin moet zitten! Vraag even na voor je laat vaccineren hoeveel dat precies moest zijn.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij gaan wel sinterklaas vieren maar niet voor jaron. Die krijgt 2 cadeautjes omdat de andere kinderen het niet zullen begrijpen en Jaron het uitpakken wel leuk vindt.
    Ik denk dat onze eerste sinterklaas met 4 cadeautjes was toen timo 2 was.
    Vorig jaar hebben we pas voor het eerst echt pakjesavond gedaan. Dit jaar is het denk ik het laatste gelovige jaar voor timo dus we willen kijken of we nu pieten kunnen laten komen op pakjesavond.

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oh nee jenny!! wat balen! :( de kleintjes ook ziek? hebben jullie er wat voor gekregen?

Deel Deze Pagina