ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Mone, dat is mooi, was anders wel heel snel geweest. Zeker als je er niet bewust voor gekozen hebt.
    @Sam, ingewikkeld hoor dat de bv aangepast moet worden aan de medicatie! hoop voor jou op een rustige nacht!
    @Pippo, druk bezig vandaag z te lezen!

Hier rustig aan, lekkere relaxte zondag gehad, zo nog even verder met mijn boek en dan slapen.
    Jooze

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja is het zeker! Maar goed, het komt wel goed! Gelukkig is Jildou wel aardig stabiel qua drinken. Om de 3/ 4 uur.. En de speen doet ook wonderen gelukkig..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bedankt.. Ik hoop ook op een slaaprijke nacht ;) !

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik probeer steeds zonder fopspeen te doen. Mijn dochter heeft geen fopspeen en nu probeer ik ook zonder bij ons ventje! Ze hebben allebei zo een soort friendje (doekje met hoofdje erop)

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mone, wat zal je opgelucht geweest zijn! ;)

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier ook om de 3/4u voeden, 6à7voedingen/24u

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pippo, ja dat wilden wij ook. maar hier door alle stress heeft ze er heel veel aan. Daarbij straks wel weer minder dat ding. Kinderen die er met 4 jaar nog mee lopen is grotendeels ook ouders 'schuld'.

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dat kan ik goed begrijpen dat het even een troost kan bieden voor Jildou! Het is niet altijd gemakkelijk, maar gewoon doorzetten...als je ermee zou stoppen :)

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    zo, ventje ligt in bed, ga dan ook gaan slapen! Tot morgen en hopelijk een goede nacht voor iedereen! ;)

Slaapwel!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wanneer wij proberen zonder fopspeen te doen zoekt ze haar duim op, dan toch maar liever even de speen.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Precies

wij hebben juist gehoopt dat we van jaron een spenen kind konden maken. Oke ik geef toe ik werd niet altijd blij als ik eruit moest om hem een speen te geven snachts, maar ik was wel heel blij toen we met zijn verjaardag de speen aan de baby's gingen geven. Timo is een vreselijke duimerd geweest. Ik had gezegd tegen hem dat als hij grote mensen tanden zou krijgen hij niet meer mocht duimen en waarempel gaat dat goed. Oke nu bijt hij de ganse dag op zijn nagels en als die kort genoeg zijn gaat hij gewoon bij zijn tenen verder... :rolleyes: Verder is het een leuk kind hoor hahaha

oja jaron wordt dus ook een duimerd.

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mijn dochter heeft nooit een vinger in de mond gestoken en tot nu toe mijn zoontje ook niet...als ze maar hun friendje bij de hand hebben...

Nu neemt dochter er overdag afstand van, enkel om te slapen heeft ze hem nodig of als ze verdriet heeft (als ze bijvoorbeeld gevallen is)

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ieder zijn mening daarover, ieder ouder weet wel wat goed is voor hun kind...wij opteren liever geen 'tuut' zoals ze bij ons hier zeggen ;)

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, hoe is de nacht geweest?

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier ook een spenenman, als hij moe is of een beetje jengelig doet het wonderen..

Zn duimpje begint ook wel een beetje te vinden, alhoewel ik moet zeggen dat hij op het moment alles in zn mond stopt..

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Fijn Mone dat je niet zwanger bent, komt toch een beetje rauw op je dak als het nog niet "gepland" hebt..

Hoe is het gegaan met Jildou vannacht Sam?

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Als hij moe is dan wieg ik hem in slaap, ik zou ook gemakkelijk een speen kunnen geven dat weet ik, maar wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen...is niet altijd gemakkelijk maar het gaat, scheelt dat hij een rustige is en snel in slaap wordt gewiegd ofwel doet hij het zelf ;)

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Wij zijn ook van de speen. elf heb ik geduimd en het was me niet af te leren tot mijn 13e geloof ik. En ik heb dus een mega overbeet.
    Tycho gebruikt zijn speen nu alleen nog snachts, en als hij heel moe is gaat hij hem halen. Hoop dat we dat ook bij Sterre voor elkaar krijgen. Nu heeft ze nog geen speen hoor, om speen verwarring te voorkomen.
    Maar inderdaad ieder zijn eigen manier toch. Das het leuke van opvoeden mag je helemaal zelf doen :)

Hier overigens weer een overwinning, ben naar het kdv gelopen! Als ik binnen nu en 6 uur geen extra last kriijg kan ik dat dus ook. Nu nog geen last dus duimen (haha) maar.
    Jooze

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hopen dat het zo blijft die bekken van je, Jooze! ;)

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Daarom ieder zn ding!

Goede vooruitzichten Jooze.. duimen dat het vanaf nu alleen maar beter wordt..

Deel Deze Pagina