Sam gefeliciteerd, helemaal geweldig! Veel plezier met zweven En Treintje godzijdank ook een hartje gezien vanmiddag. Ik duim voor je meid, veel sterkte met de onzekerheid die je voelt. Mone, ik zou denk ik wel direct naar de gyn gaan. Waarom niet? Beter op safe te spelen toch? En lekker veel echo's Jenny, harstikke lief van je. Dank je wel, ik stel het ontzettend op prijs. Ik wil wel 20x mijn verhaal vertellen elke dag, maar daar zit niemand op te wachten. Leuke dingen kunnen niet genoeg herhaald worden, bij zoiets als dit kan men er niets mee en weet men niet meer wat terug te zeggen. Niemand kan ook iets voor me doen. Chris en ik moeten hier uit komen, of eigenlijk voornamelijk ik. Weet alleen niet hoe. Dank je Inez! Ik moet ervoor waken de schaduw over Danique niet te groot te laten worden. Ik geniet zeker van haar, maar als ik haar zie doet het ook pijn te weten dat ze nooit een brusje zal krijgen.
Dank Jullie wel.had eigenlijk gehoopt dat die wolk me naar dromenland zou brengen.maar helaas.ben veel te druk in mn koppie.ben zo gelukkig. lieve natas.ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik je hier niet kwijt wil hoor.ga je veel te veel missen. mone ja dat mag je zelf beslissen!hihi. mariss ik hoop dat r voor jullie nog n 2e komt.knuffel voor jou. zo nu poging 2 tot slapen. liefs
Goedemorgen dames.. Nou ja, hier niet super goed, maar toch heb slecht geslapen, veel te druk in mn koppie, maar goed, was een goeie reden voor We zijn zoooo blij !! Jammer dat ik geen foto heb meegekregen wat het foto-apparaat was stuk, om mee te printen, maar goed als het goed is krijg ik hem op de mail. Ze heeft een foto van het beeldscherm gemaakt !!
Goedemorgen! Sam wat een goed nieuws.. van harte meid!! Treintje.. hoop dat alles goed met je was... Hier sinds 1 1/2 week weer eens een nacht door mogen slapen.. heerlijk.. heb vandaag mn eerste echte verlofdag.. dat wil zeggen.. heerlijk home alone... ga lekker verven vandaag..
Jammer van je foto maar ach als je m op de mail krijgt is het ook goed toch... jij hebt gewoon liggen stuiteren in je bed
Nou dat scheelde idd niet veel !! Geniet lekker van je verfdagje !!! Moet zeggen dat ik nu al een heel stuk geruster ben. Ook omdat het gevoel goed is, en het gelukkig gegrond is !!
haha herkenbaar hoor, dat had ik met Rens en deze ook! Thanx, ga lekker douchen en dan aan de slag.. tot later!
Met deze niet dan Bruidje?? Zet hem op he !! Zooo anders slaapt Jildou even uit.. Heb net even een hele fijne route gedaan met de honden Steeds kleine stukjes heen en weer huis, ben nu een uur verder .. Maar madam slaapt nog !!
LIeve meiden,\ Enorm bedankt dat jullie zo met mij meeleven. Jullie zijn echt super! Sorry dat ik vandaag pas reageer, ik gisteren echt helemaal op. De echo zag er gelukkig prima uit. Ik was zo blij dat ik dezelfde dag al mocht komen. De gyn was heel lief. Ze zei dat ik met mijn voorgeschiedenis gewoon mocht bellen als ik me zorgen maakte. Hoewel de echo goed was, vind ik het moeilijk om vertrouwen te hebben, maar ik probeer het wel. Gisteren heb ik met de angelsound het hartje proberen op te zoeken en ondanks dat het daarvoor te vroeg is, is het me wel gelukt!!!!! Vanochtend met een volle blaas ging het zelfs nog makkelijker. Lag meteen te huilen van blijdschap. Nu kan ik zelf af en toe even checken of het daarbinnen nog goed zit. Vooralsnog dus positieve berichten. Xxx Treintje
Lieve Natas, Ik zou het echt heel jammer vinden als je ons topic niet meer zou bezoeken. Maar zou wel je keuze begrijpen omdat het idd wel confronterend moet zijn voor je. Rot ook dat je je verdriet niet echt bij ons kwijt kunt. Maar dat begrijp ik ook. Toch wil ik je op het hart drukken dat je ALTIJD hier je verhaal kwijt kan meid. Het mag dan wel veel over zwangerschappen gaan, de andere kant mag ook opgeschreven worden. Het doet me verdriet dat je je zo alleen voelt. Praat je er nog wel eens met Chris over? Of voelt hij zich dan voor het blok gezet? Is er echt helemaal geen kans meer dat hij nog van gedachten verandert? Hele dikke knuffel van Treintje
Super Treintje.. Nou meis.. Dan maar lekker veel luisteren en zoeken naar het hartje van uk!!! Hopelijk geeft je dat wat meer rust!! Dikke Knuffel!!!! We gaan gezellig broeden !!
Hi Treintje, wat fijn dat je met de angelsound het hartje kan horen! Hopelijk krijg je langzaam aan dan vertrouwen, en natuurlijk duim ik dat de kleine lekker blijft zitten!
Hè gelukkig Treintje, ik kan me zo goed voorstellen dat je erg onzeker bent... Maar daar is het topic wel een beetje naar! Sam jammer van het slapen, maar dat je hoofd nu vol is lijkt me logisch toch...? Zo na een uitputtingsslag ligt Tom weer op bed, gisteren nog even de gedachte 1 slaap te gaan proberen, maar dat wordt het vandaag niet!