ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo, nou ik word zo misselijk en moe op die roze wolk.. dat is wel jammer dan ;) !!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oja, ik ben vanochtend bij de diëtiste geweest en ze gaat een voedingsplan voor me opstellen waarbij de koolhydraten fllink worden verminderd. Dus (veel) minder knäckebröd en opletten met aardappels, rijst en pasta. Daarvoor in de plaats meer groenten en andere produkten.

Verder gaat ze nog even kijken wat ik het beste voor een voedingssupplementen kan nemen en moet ik nog weer iets aan de candida doen die weer aan het opleven is gegaan de afgelopen maanden.

Daardoor ben ik de laatste tijd ook best wel weer meer moe. Heb nog wel een redelijke conditie, maar ik merk duidelijk dat ik toch weer minder kan. Da's jammer.

En ze vond dat ik nu beter eerst kon werken aan fitter worden en het (strenge) lijnen maar beter even kon vergeten. Want ondanks dat je door een lager gewicht fitter wordt, kost het je lichaam ook weer veel energie als je aan het lijnen bent, waardoor ik in een ficueuze cirkel van extreme vermoeidheid blijf.

Daar heeft ze best gelijk in, maar nu ik bijna op m'n streefgewicht zit merik ik wel dat ik het best wel even moeilijk om het lijnen nu maar zo plotseling gedag te zeggen.

Maar goed, ik ga braaf luisteren en heel geleidelijk m'n calorie-inname weer opvoeren. Want te snel omhoog is ook niet goed. (vond zij ook).

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat klinkt goed Inez!!! Nou zet hem op.. Je kunt het dat weet ik inmiddels zeker!!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach, arme Sam. Balen dat je zo misselijk bent. Wel een dooddoener, maar het is wel weer voor het goede doel.

Oja, Bruidje met verlof. Rustig aan doen meid en niet te hard schilderen. Hoe is het nu eigenlijk met je man? Kan en mag hij er al weer aan de klus?

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    sam: heb je nu al gelegen ??;)
    Kimmetje: wat een poppie :)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja t is zeker voor het goede doel. Het is ook niet erg, maar wel vervelend als je het zo druk hebt.. Moet morgenmiddag hele middag op cursus. Donderdag en vrijdag weer werken...

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dank je Sam! Het afvallen gaat me inderdaad goed af. Het moeilijkste komt nog: straks moet ik ook nog eens zien om op gewicht te blijven.

M'n eetpatroon nog een keer omgooien gaat ook zeker lukken. Wil nu toch eindelijk wel weer eens een stukje fitter zijn en me niet zo opgesloten voelen in een niet fit lijf.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En dan is het weer weekend. Kun je even lekker bijkomen.

En nog een maand en dan heb je kerstvakantie!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hebben ook een oproep gekregen voor het halen van de vaccinatie. 25 november moeten we heen met Denise (laat me dan net late dienst hebben en dus net niet dat tijdstip kan die op de lijst staat...)

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @inez: wat goed zeg zoveel afgevallen! succes nog hoor! :)

milan wordt dinsdag geent, 24 nov. en dan de 2e prik op di 15 dec.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    julian 25 november

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jil ook de 25e :D !! HIHI..

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna mag de 26e voor inenting maar ik/wij zijn er nog steeds niet uit of we het wel willen ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi dat kan ook ;) !!

Kheb vanochtend de ha nog gebeld omdat ze in de risicogroep zit en geen oproep heeft gehad. Vind ik belachelijk.. kon ik morgen wel bij hem op het telefonisch spreekuur, maar ja.. Daar heb ik ook niets meer aan aangezien ik donderdag en vrijdag moet werken en haar niet kan laten enten ;) !!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh nog even een leuk iets :D !!
    Jildou ging vanmiddag zomaar uit het niets staan en deed 3 losse stappen :D :D :D !!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ben dat ook helemaal vergeten te melden!
    milan staat de hele tijd los en dan klapt hij in zijn handen en gister deed hij ook per ongeluk wat stapjes los! tot hij het door had! haha!

goed hoor jildou!! ;)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wij hebben nog geen oproep gehad, zal nog wel komen dan, maar ook wij zijn er nog niet uit of we de meiden willen laten enten.

18. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    thx meiden
    ben ook heel trots
    met mij gaat het goed hoor
    leuk lijkt me dat als je kindje zijn eerste stapjes doet
    milan begint nu te rollen
    liefs kim

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is ook erg leuk Kim.. Ze moeten ergens beginnen he :)

20. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door bengeltje86 [​IMG]
    hehe straks zijn ik en natas de enige niet zwangere hiero

Oorspronkelijk geplaatst door Jenny
    moi:)

et moi....:(

Liesje wel heel erg fijn voor je... weer rond je verjaardag goed nieuws! succes met het contract ik hoop dat het er snel door is! ;)

Bruidje niet nu nog harder gaan werken nu je vrij hebt hoor!

Rebbel nog een paar uurtjes en je zit in de 30 weken!!! Groeit je ukkie trouwens wel lekker verder? Jammer dat het steeds blijft rommelen, moet je nog steeds zo regelmatig voor controle of alleen als je het niet vertrouwd?

Deel Deze Pagina